Zagraniczne ceny peugeotów 205.
Wiedźmy ile są warte nasze 205-tki
http://www.topgear.com/car-news/classic ... cord-price
Zagraniczne ceny Peugeota 205
- czargosia
- Junior
- Posty: 415
- Rejestracja: 26 sty ndz, 2014 10:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 91-gutek, 205 Rallye 1,9 , 205 Automatic 1,9b+g 5D 89r,
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Olsztyn --- WARMIA I MAZURY
Zagraniczne ceny Peugeota 205
Peugeot 205 CTI zielony - Jak dorosnę będę JAGUAR-em
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6944
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Zagraniczne ceny Peugeota 205
Wiedźmy wiedźmami ale ta cena nie oznacza, że automatycznie wszyscy posiadacze 205-tek stali się milionerami.
Za wysoką cenę sprzedają się tylko egzemplarze naprawdę świetnie zachowane, praktycznie nieeksploatowane. To garstka tego, co pozostało na rynku.
Samochód, który przez kilka, kilkanaście lat był w normalnym użytku raczej nie ma szans na taki spektakularny transfer, choć oczywiście w tych czasach raczej będzie zyskiwał na wartości, niż tracił.
Warto podkreślić, że ludzie którzy wydają duże pieniądze na takie małe autka z było nie było miejskiego segmentu, dobrze wiedzą na co zwracać uwagę. To jest branża kolekcjonerów i tu byle pierdoła może zdyskwalifikować samochód. Nie ma mowy o swapach, na nowo uszytej tapicerce, czy nie daj Boże świeżym lakierze. Ma być jak najbliżej oryginału, czyli z minimalnymi oznakami użytkowania.
W Polsce jest może kilka takich samochodów. Np. Automatic Cejota (o ile ma założone oryginalne stalówki z kołpakami ).
Za wysoką cenę sprzedają się tylko egzemplarze naprawdę świetnie zachowane, praktycznie nieeksploatowane. To garstka tego, co pozostało na rynku.
Samochód, który przez kilka, kilkanaście lat był w normalnym użytku raczej nie ma szans na taki spektakularny transfer, choć oczywiście w tych czasach raczej będzie zyskiwał na wartości, niż tracił.
Warto podkreślić, że ludzie którzy wydają duże pieniądze na takie małe autka z było nie było miejskiego segmentu, dobrze wiedzą na co zwracać uwagę. To jest branża kolekcjonerów i tu byle pierdoła może zdyskwalifikować samochód. Nie ma mowy o swapach, na nowo uszytej tapicerce, czy nie daj Boże świeżym lakierze. Ma być jak najbliżej oryginału, czyli z minimalnymi oznakami użytkowania.
W Polsce jest może kilka takich samochodów. Np. Automatic Cejota (o ile ma założone oryginalne stalówki z kołpakami ).
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich