Witam wszystkich
Co prawda nie jestem posiadaczem 205, ale 306, mam w związku z tym sprawę Zna ktoś może lub ma możliwość zmierzenia wałku rozrządu z silnika XU9JAZ/XU9JAK? Chodzi mi głównie o wysokość krzywek. Posiadam silnik 1,8 XU7JP 103km. Niedawno przeszedł remont i tak się zastanawiam, co w silnikach 1,9 jest takiego, co powoduje nawet prawie 30km większą moc I wpadłem na pomysł, żeby sprawdzić wałek, czy aby nie jest inny, może ostrzejszy. Rozbierałem kiedyś 1,9 na gaźniku z 405 i z tego, co zaobserwowałem silnik różni się jedynie skokiem tłoka. Głowica taka sama, nie przyszło mi wtedy niestety do głowy porównać wałki rozrządu :/
Od jakiegoś czasu przeglądam cały internet na temat tuningu XU7 i XU9 8V i nie znalazłem specjalnie dużo informacji. Zastanawiam się czy można wogólę dostać wałek sportowy do tych silników
Jeszcze pytanie u boku: Głowice od 1,9 i 2,0 Mi16/S16 się czymś różniły? Wiem, że w XU10 oprócz innego skoku była też inna średnica tłoka, więc się zastanawiam...
Jakiś czas temu napadło mnie spróbować zrobić 1.8 z głowicą 1,9 mi16 Skoro XU7 i XU9 te same bloki, tłoki, korby(prosze mnie poprawić, jak jestem w błedzie) to powinien jakieś mody poważniejsze wytrzymać
Z góry dzięki za ew wskazówki i informacje
Rozmiary krzywek wałku rozrządu XU9
Re: Rozmiary krzywek wałku rozrządu XU9
Nie szukaj do tuningu (tfu!...) tylko do sportu. Wałków od groma. Na przykład tutaj:http://www.catcams.be/index.htm Znajdziesz do całej gamy silników PSA. W Polsce Świątek zrobi Ci wałek o dowolnych parametrach.maciejh92 pisze:Od jakiegoś czasu przeglądam cały internet na temat tuningu XU7 i XU9 8V i nie znalazłem specjalnie dużo informacji. Zastanawiam się czy można w ogólę dostać wałek sportowy do tych silników
A tak w ogóle, zanim modowie zrobią z ciebie zieloną pożywkę, to zapraszam do wątku: http://www.forum.peugeot205.pl/viewtopi ... &start=735
Przedstaw się ładnie, opowiedz o samochodzie.
Jeśli chcesz dowiedzieć się czegoś o silnikach XU, to na forum chyba wszystkie były przerabiane. No może poza XU8T...
- Kamkiler
- Maniak
- Posty: 1279
- Rejestracja: 29 sie pn, 2005 8:05 pm
- Posiadany PUG: 205 TCTi
- Numer Gadu-gadu: 3470719
- Lokalizacja: Łomianki
Re: Rozmiary krzywek wałku rozrządu XU9
Wszystkie te mody są bez sensu .maciejh92 pisze:Witam wszystkich
Co prawda nie jestem posiadaczem 205, ale 306, mam w związku z tym sprawę Zna ktoś może lub ma możliwość zmierzenia wałku rozrządu z silnika XU9JAZ/XU9JAK? Chodzi mi głównie o wysokość krzywek. Posiadam silnik 1,8 XU7JP 103km. Niedawno przeszedł remont i tak się zastanawiam, co w silnikach 1,9 jest takiego, co powoduje nawet prawie 30km większą moc I wpadłem na pomysł, żeby sprawdzić wałek, czy aby nie jest inny, może ostrzejszy. Rozbierałem kiedyś 1,9 na gaźniku z 405 i z tego, co zaobserwowałem silnik różni się jedynie skokiem tłoka. Głowica taka sama, nie przyszło mi wtedy niestety do głowy porównać wałki rozrządu :/
Od jakiegoś czasu przeglądam cały internet na temat tuningu XU7 i XU9 8V i nie znalazłem specjalnie dużo informacji. Zastanawiam się czy można wogólę dostać wałek sportowy do tych silników
Jeszcze pytanie u boku: Głowice od 1,9 i 2,0 Mi16/S16 się czymś różniły? Wiem, że w XU10 oprócz innego skoku była też inna średnica tłoka, więc się zastanawiam...
Jakiś czas temu napadło mnie spróbować zrobić 1.8 z głowicą 1,9 mi16 Skoro XU7 i XU9 te same bloki, tłoki, korby(prosze mnie poprawić, jak jestem w błedzie) to powinien jakieś mody poważniejsze wytrzymać
Z góry dzięki za ew wskazówki i informacje
Wydasz worek pieniędzy a i tak będziesz nie zadowolony z mocy ....
Jak masz parcie na moc kup seryjny mocniejszy silnik i zrób mu remont .....
Czeka nas jeszcze duzo pracy http://www.kamkiler.205.pl
Re: Rozmiary krzywek wałku rozrządu XU9
Jak bym miał worek pieniędzy to kupił bym xu10j4rs, zrobił generalkę, zakuł, odprężył i turbo :]
Mój XU7JP jest po remoncie(panewki, pierścienie, głowica), zrobiony jakiś czas temu. Nie mam zamiaru wyciskać z niego nie wiadomo czego, ale te kilka-naście km jak by przybyło był bym zadowolony Grzebany jest już wydech(przelot+końcowy), niedługo dolot. Później chcę uspawać kolektor wydechowy jakiś baran 4-1 lub długi 4-2-1, zobaczymy, bo będzie bardziej potrzebne po zrobieniu dolotu.
Turbo na małym ciśnieniu oczywiście jest w planach, ale na pewno nie na ten rok Muszę jeszcze pomalować całe auto i jakąś felgę ogarnąć w tym roku
Aha, żeby nie było. Jestem mechanikiem, mam zaplecze i wszystko robię sam :] Noo może poza strojeniem
O XU10 jest dużo, to wiem, o XU7 właśnie jest mało, troszkę przeglądałem to i owo na forum, ale poszperam głebiej
Na chwilę obecną interesuje mnie ten wałek w XU9
Mój XU7JP jest po remoncie(panewki, pierścienie, głowica), zrobiony jakiś czas temu. Nie mam zamiaru wyciskać z niego nie wiadomo czego, ale te kilka-naście km jak by przybyło był bym zadowolony Grzebany jest już wydech(przelot+końcowy), niedługo dolot. Później chcę uspawać kolektor wydechowy jakiś baran 4-1 lub długi 4-2-1, zobaczymy, bo będzie bardziej potrzebne po zrobieniu dolotu.
Turbo na małym ciśnieniu oczywiście jest w planach, ale na pewno nie na ten rok Muszę jeszcze pomalować całe auto i jakąś felgę ogarnąć w tym roku
Aha, żeby nie było. Jestem mechanikiem, mam zaplecze i wszystko robię sam :] Noo może poza strojeniem
O XU10 jest dużo, to wiem, o XU7 właśnie jest mało, troszkę przeglądałem to i owo na forum, ale poszperam głebiej
Na chwilę obecną interesuje mnie ten wałek w XU9