Trzesawka na 4 , 5 biegu

Dyskusje na temat serwisowania, naprawiania oraz modyfikowania silnikow typu TU.
205Wrocek
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: 23 gru sob, 2006 6:37 pm
Numer Gadu-gadu: 4341749
Lokalizacja: Wrocław

Trzesawka na 4 , 5 biegu

Post autor: 205Wrocek »

Witam, jestem zupelnie nowy, zadam jedno pytanko - gdzie szukac powodu takiego problemu : na 5, czasami tez na 4 biegu przy predkosci 70 - 80 km/h, po odjeciu nogi z gazu nastepuje trzesienie kierownicy, gdy autko zwolni do ok 60 problem znika (nie pojawia sie tez to zawsze) Zawieszenie przednie bylo robione : drazki, przeguby, oslony prz, nowe sa tez przednie klocki hamulcowe ktore jeszcze nie dotarly sie na tyle by prawidlowo odbijac od tarczy (205ka sama zwalnia i nie musze trzymac na stopie na swiatach:) ) Czy powodem tego problemu moze byc wspomniany uklad hamulcowy? Jesli nie to coz to moze byc? Pozdrawiam
205,'90,1124ccm,3d
Awatar użytkownika
TO-MI
Maniak
Posty: 1273
Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
Posiadany PUG: XU9J4
Numer Gadu-gadu: 604584106
Lokalizacja: Krosno/okol

Post autor: TO-MI »

a przy hamowaniu powiedzmy tak ze 100km/h do 60 nie występują przypadkiem takie objawy :?:
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..? :)
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
205Wrocek
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: 23 gru sob, 2006 6:37 pm
Numer Gadu-gadu: 4341749
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: 205Wrocek »

postaram sie temu dokladniej przyjrzec ale powiedzialbym ze nie, bylo tak jak piszesz, ale po wymianie drazkow itp zniknelo trzesienie przy hamowaniu.
była 205, 1.1 '90, jest DU matiz
Awatar użytkownika
TO-MI
Maniak
Posty: 1273
Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
Posiadany PUG: XU9J4
Numer Gadu-gadu: 604584106
Lokalizacja: Krosno/okol

Post autor: TO-MI »

wygląda na pofalowane tarcze
a klocki powinny odbijać od tarczy może tłoki w zaciskach zabrudzone i nie odbijają :roll:
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..? :)
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
205Wrocek
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: 23 gru sob, 2006 6:37 pm
Numer Gadu-gadu: 4341749
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: 205Wrocek »

Nom tez mi na to podchodzilo tym bardziej ze raz to jest a raz nie, nie gra tez duzej roli czy hamulce rozgrzane czy nie:) Dzieki za dobra info (ze to tylko tarcza/e) :) Poparze i napisze a moze poczekam z tym do wiosny.
była 205, 1.1 '90, jest DU matiz
Awatar użytkownika
TO-MI
Maniak
Posty: 1273
Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
Posiadany PUG: XU9J4
Numer Gadu-gadu: 604584106
Lokalizacja: Krosno/okol

Post autor: TO-MI »

ale jeśli to tarcze to bedzie to występować praktycznie zawsze przy pewnej prędkości w zależy jak mocno hamulec naciśniesz przy lekkim hamowaniu czuć bardziej
może przy wymianie klocków tarcze ściągałeś i jak zakładałeś to nie wyczyściłeś dokładnie (styk tarczy z piastą) i teraz jest bicie :?:
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..? :)
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
205Wrocek
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: 23 gru sob, 2006 6:37 pm
Numer Gadu-gadu: 4341749
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: 205Wrocek »

Zrobione, okazalo sie ze tloczek nie odbija prawidlowo, bylo w nim wilgotno, skapnalem sie ze to cos z hamulcami i prawa tarcza gdy po ok 10 km tarcza byla goraca jak od pojazdu wrc :) , odpowietrzyli mi hamulce i obecnie jest w porzadku. choc 8.5 l / 100 km zuzycia paliwka nie spadlo...
była 205, 1.1 '90, jest DU matiz
ODPOWIEDZ