Zadecydowałem w końcu i padło na zmianę 1.1 na 1.4.
Teraz pytanie, który wybrać - KDX, KDZ, KDY, KFX? Jak te silniki rozpoznać? Generalnie myślałem nad MPI (nie chcę starego 1.4 z 205). Co w tym wypadku z komputerem? Gdzieś czytałem o konieczności odblokowania immobilizera. Jakie jest Wasze zdanie na ten temat?
Swap 1.1 na 1.4 (tylko który?)
- gti&green
- Junior
- Posty: 220
- Rejestracja: 11 sie śr, 2010 2:17 pm
- Posiadany PUG: był RG 1.4 1991r, GTi 1.9 1991r, był green 1.1 zeswapowany na 1.4 1991r i nowy nabytek XS 1.4 1991r
- Numer Gadu-gadu: 5809515
Re: Swap 1.1 na 1.4 (tylko który?)
Moim zdaniem włóż tam normalne TU3.
MPI to niepotrzebne koszta, robota i ... problemy... a TU3 pasuje (prawie) plug & play
poza tym ogół silnika 1.4 mono a MPI jest ten sam
Przy swapie na 1.4 TU3 musisz wymienić pierwszą część wydechu oraz komputer sterujący.
Wtrysk, pompa, ogółem cały osprzęt, skrzynia biegów, sprzęgło zostaje od 1.1 bo... jest i tak te same
Swapowałem 1.1 na 1.4 więc coś nie coś wiem.
Pozdrawiam.
MPI to niepotrzebne koszta, robota i ... problemy... a TU3 pasuje (prawie) plug & play
poza tym ogół silnika 1.4 mono a MPI jest ten sam
Przy swapie na 1.4 TU3 musisz wymienić pierwszą część wydechu oraz komputer sterujący.
Wtrysk, pompa, ogółem cały osprzęt, skrzynia biegów, sprzęgło zostaje od 1.1 bo... jest i tak te same
Swapowałem 1.1 na 1.4 więc coś nie coś wiem.
Pozdrawiam.
205... i wszystko inne zostaje w tyle
Technik konserwacji zabytków, w pracy i w garażu :p
Technik konserwacji zabytków, w pracy i w garażu :p