Strona 1 z 1

kilka różnych pytań!

: 17 cze ndz, 2007 6:04 pm
autor: sekator
1. Czy oryginalny zderzak z rolanda garrosa jest w takim zielonkawym odcieniu czy mi się tylko wydaje :) ?

2. Czy w 205-tkach były różne wzory przednich błotników i jaki jest w garrosie?

3. Jaki jest numer koloru garrosa?

4. Czy te siłowniki wraz z rurkami od regulacji świateł z kabiny można rozebrać (tzn. odłączyć od nich te rurki) czy spowoduje to nieodwracalne utracenie ciśnienia w tym układzie oraz jak one są mocowane do mocowania kierunku i lampy :?:

5. Jak najprościej naprawić zawiasy w drzwiach?

: 17 cze ndz, 2007 7:56 pm
autor: mi
1. nie wiem
2. nie wiem
3. chyba milion, ale nie jestem pewien
4. nie wiem
5. chyba skutecznie, ale nie wiem

pozdrawiam :W

: 17 cze ndz, 2007 8:18 pm
autor: sekator
mi pisze:1. nie wiem
2. nie wiem
3. chyba milion, ale nie jestem pewien
4. nie wiem
5. chyba skutecznie, ale nie wiem

pozdrawiam :W
..., że Ty nie wiesz to ja wiem :)
w pkt. 1, 2, 3, czekam na pomoc głównie właścicieli garrosów, w 4 i 5 może inni będą mogli pomóc :!: 8)

: 17 cze ndz, 2007 9:24 pm
autor: DJPreZes
Co do 1 - oryginalny zderzak (zderzak - nie podkladka) powinien byc czarny.
Co do 2 - byly zwykle i GTi. Banita uwaza, ze byly zwykle, GTi i " takie jak w XS". Wg mojego podzialu to Garros ma zwykle, a wg. Banity podzialu to "takie jak w XS"
Co do 3 - tego nie wie nikt :P Przeciez francuzy walily milion roznych kolorow do tej samej wersji.
Co do 4 - eee...?
Co do 5 - mozna kupic oryginalne trzpienie (nie sa drogie) ale w 9/10 przypadkach za duzo nie pomoga bo luz jest na samych zawiasach a nie "przetyczkach" ;] pewnie trzeba albo zbic te zawiasy czyms, albo sam nie wiem :/

: 17 cze ndz, 2007 10:27 pm
autor: sekator
pozostały:

pkt. 2 : no to jaka jest różnica między zwykłym a XS?
pkt. 4 : :?: :?: :?:
pkt. 5 : czy ktoś kupował same zawiasy i je wymieniał?

: 17 cze ndz, 2007 10:43 pm
autor: DJPreZes
Ja nie widze zadnej :/ Banita za to mowi, ze od XSa byly bardziej wyciete(?!) Zapytaj sie go jak bedzie, bo wg mnie sa tylko dwa rodzaje ;]
Co do punktu 4 to w 405 znajomy ma takie sterowanie oczywiscie zepsute i jak je rozebral i zaniosl do sklepu to mu powiedzieli, ze juz za pozno skoro rozebral i ze to jest sprzedawane w komplecie. Jak mocowane jest, to nie mam pojecia. Rowniez nie mam pojecia jak to moze byc sprzedawane w komplecie. Nie wiem nawet jak bardzo sie taka instalacja rozni w 205 i 405.
Co do 5 to sobie przypomnialem,ze ojciec w 405 kupil nowe trzpienie i w zawiasy wrzucil takie tuleje, ktore z gory i z dolu zaklepal - duzo to pomoglo.

: 17 cze ndz, 2007 10:48 pm
autor: sekator
co do pkt. 1 to nie wiem o co chodzi ale mój brat ma (miał) zderzaki czarne ale z takim zielonym odcieniem i myślałem, że może takie są oryginalne ale może były kiedyś pociągnięte jakąś zieloną pastą i tak zostało 8)7

: 17 cze ndz, 2007 10:49 pm
autor: borek_wpr
Odpowiadam na 4 pkt.
Siłowniki hydrauliki świateł są nierozbieralne.Demontaż rurek jest możliwy. Prawdopodobnie i tak nie ma w nich ciśnienia.Układ jest możliwy do naprawienia (czytaj mój post -naprawa hydrauliki świateł. wskaźnik poziomu)
Tam podałem link gdzie znajdziesz pełny opis naprawy. Siłowniki są mocowane w obudowach kierunkowskazów na lekki wcisk z jednoczesnym obrotem o 1/4. Inaczej - siłownik ma pierścień tworzący koło zębate o trzech zębach.Podstawa lampy posiada otwór z trzema wycięciami. Wkładamy siłownik w otwór ,dociskamy podkładkę sprężystą na siłowniku i obracamy o
o 90 st. Z siłownika wystaje tłoczysko które kulistą częścią wciśnięte jest w dźwignię -(huśtawka stojąca na ziemi tyle że do góry nogami) połączoną z lampą przystosowaną do sterowania hydraulicznego lub elektrycznego. Ja przerobiłem na elektryczne. Opis w linku.
Pkt. 5
Jeżeli wyrobione są otwory w zawiasach to jest to naprawialne. Zdemontuj drzwi i przy pomocy ROZWIERTAKA walcowego z możliwością regulacji jego średnicy powiększ otwory w zawiasach. Nastawiaj średnicę co 0,1 mm aż skasujesz owalność otworów w drzwiach i karoserii . Ale nim to zaczniesz robić , dobierz nowe bolce/sworznie aby wykonać odpowiednią średnicę otworów. :oops:

: 17 cze ndz, 2007 10:53 pm
autor: DJPreZes
sekator pisze:co do pkt. 1 to nie wiem o co chodzi ale mój brat ma (miał) zderzaki czarne ale z takim zielonym odcieniem i myślałem, że może takie są oryginalne ale może były kiedyś pociągnięte jakąś zieloną pastą i tak zostało 8)7
No tak na 99,9% zderzak powinien byc czarny ;] Podkladka juz pod kolor nadwozia.

: 18 cze pn, 2007 12:23 pm
autor: Dżon Dobra Nadzieja
3. To są zielone metaliki... któryś z tych to bedize RG :)
  Aquamarine - M0SU
  Maverling - M0SB
  Sherwood Green - M0RF
  Venetian Green - M0QU