Strona 2 z 2

: 29 kwie pt, 2005 10:19 pm
autor: JoT_JoT
Para pisze:
JoT_JoT pisze:I setny post na koncie :)
hehe jak ten czas szybko leci :lol:

Faktycznei strasznie szybko leci ten czas

Ogólnie jak masz oznaczenie TU3M to jest wtrysk więc jak masz wtrysk to masz komputer bo zawsze jak jest wtrysk to ejst komputer tylko gaźnikowe nie mają komputera komputer zazwyczaj znajduje się albo pod maska albo jak w przypadku mojego 1,1 był w schowku pasażery u góry podwieszony. Komputery w pugu są Bosch i maja wtrysk boscha (niemiecki) oraz Magnet Marello wtedy wtrysk jest Webera (włoski ). Na komputrze lub na wtryskiwaczu znajdziesz info co masz :)

: 06 maja pt, 2005 11:04 am
autor: cyborg
TU3M ma wtrysk Bosch Mono Jetronic i komputer wlasnie w schowku u gory tak jak Jot_Jot mowi, jak chcesz wiedziec cos dokladniej to postaram sie pomoc bo swego czasu troszke sie zaglebialem w czujniki i komp w moim XS-ie (wlasnie TU3M)

: 19 lip wt, 2005 9:41 pm
autor: powerhorse
joł cyborg:)
no i czego dowiedziales sie o tu3m ?? tez mam to cudo :)

: 20 lip śr, 2005 9:27 am
autor: cyborg
No witam. TU3M na Boschu to zaje... silnik tylko ze lubi troche wypic.. Ja jak kupilem swojego to zima potrafil mi 11-12 litrow polknac.. Dlatego szukajac przyczyny troche sie dowiedzialem o tym wtrysku i czujnikach.. Teraz doszedlem do normy-tzn. zaleznie od jazdy na krótkich trasach pali 7,3 do 8 na setke, w trasie ok. 6,5-7. W przyszlosci mam w planach jeszcze wymiane sondy lambda wiec spalanie powinno jeszcze spasc.. Generalnie silnik bardzo spoko. W razie pytan wal-postaram sie pomoc.

: 20 lip śr, 2005 1:35 pm
autor: powerhorse
jak zmniejszyles spalanie ?/ bo to ciekae:) moj potrafi tez troche wypic:)

: 20 lip śr, 2005 2:41 pm
autor: cyborg
W moim pugu byl specyficzny problem niedogrzanego silnika-poprzednia wlascicielka czyli zona mojego szefa przez 9 lat jezdzila nim na trasie 3 km-z domu do miasta na zakupy i z powrotem...W efekcie sonda lambda byla niedogrzana i nie oczyszczala sie sama z osadow.. Poza tym, jak sie pozniej okazalo termostat otwieral sie przy 60 stopniach co takze powodowalo niedogrzanie i w efekcie silnik pracowal na bogatszej mieszance, jakby na ssaniu..Na koncu okazalo sie tez ze klapka do mieszania powietrza na wlocie jest ciagle otwarta na zimne-wiec to tez przyczynialo sie do zwiekszonego spalania..Po drodze sprawdzilem jeszcze czujniki, kody usterek i doszedlem do 7,5 litra srednio..

: 09 paź ndz, 2005 11:57 am
autor: Para
więcej schematów dostępnych TUTAJ

: 31 paź pn, 2005 3:07 pm
autor: moralez
cyborg pisze:TU3M ma wtrysk Bosch Mono Jetronic i komputer wlasnie w schowku u gory tak jak Jot_Jot mowi, jak chcesz wiedziec cos dokladniej to postaram sie pomoc bo swego czasu troszke sie zaglebialem w czujniki i komp w moim XS-ie (wlasnie TU3M)
a jaka moze byc przyczyna falujacych obrotow ? na benzynie neiznacznie na gazie znacznie, lewe powietrze odpada komp wyswietla 2 beldy 41 to pewnie przez zle ustawiony zaplon i 31 cos z powietrzem( w etzoldzie jest to bardziej madrze nazwane) tylko co..?
z gory dzieki za pomoc

: 23 sty pn, 2006 2:46 am
autor: moralez

: 09 lut czw, 2006 12:34 pm
autor: senior_edmundo
a wiecie moze gdzie mona znaleźć schemat instalacji elektrycznej zwraz z kolorami kabli bo nie moge się połapać. Dobrze by było po polsku taki schemat

Re: Schematy ster. silnikiem do P205

: 01 maja czw, 2008 11:18 am
autor: KuKiTa
no właśnie, wiecie gdzie można znaleźć taki schemat??