Strona 5 z 5

Re: Co pod maską [dużo zdjęć]

: 04 kwie pn, 2011 12:35 pm
autor: Marin205
Co to za kolektor dolotowy w tym 1.9 ?

Re: Co pod maską [dużo zdjęć]

: 04 kwie pn, 2011 12:47 pm
autor: Para
Plastikowy, nowy typ. Modele z 1993/94 miały taki kolektor.

Re: Co pod maską [dużo zdjęć]

: 04 kwie pn, 2011 5:01 pm
autor: grzesiek309
Najczęściej spotykany w Citroenach ZX :)

Re: Co pod maską [dużo zdjęć]

: 22 kwie pt, 2011 9:51 pm
autor: PiotrDiesel
XUD7 1769cm 85rok 60KM
IMG_3028.JPG
XUD9 1905cm 92rok 64KM
IMG_3026.JPG

Re: Co pod maską [dużo zdjęć]

: 22 kwie pt, 2011 9:55 pm
autor: Orfister
Jak ja lubię tak pięknie utrzymane wylizane silniczki...aahhhh :P

Re: Co pod maską [dużo zdjęć]

: 22 kwie pt, 2011 11:44 pm
autor: bananowiec
PiotrDiesel ostro po bandzie pojechałeś z tymi zdjęciami. Z takiej komory silnika można jeść.Super!

Re: Co pod maską [dużo zdjęć]

: 23 kwie sob, 2011 8:33 am
autor: robson
Ja też się pochwale :W

Re: Co pod maską [dużo zdjęć]

: 23 kwie sob, 2011 9:24 am
autor: DJPreZes
Chciałbym, żeby u mnie było tak jak u Ciebie "przed" :)

Re: Co pod maską [dużo zdjęć]

: 23 wrz pt, 2011 8:42 pm
autor: sublimate
zgadzam sie.. 'Po' plakowales rury ?!

Re: Co pod maską [dużo zdjęć]

: 23 wrz pt, 2011 9:03 pm
autor: robson
Nie! spryskałem środkiem do mycia silników,a potem Kercherem :W

Re: Co pod maską [dużo zdjęć]

: 07 paź pt, 2011 6:07 pm
autor: BzyQ
TU3A gaźnik Webber 67KM
mw. zaraz po kupnie
mw. zaraz po kupnie
teraz
teraz
teraz
teraz

Re: Co pod maską [dużo zdjęć]

: 09 lis ndz, 2014 10:02 pm
autor: moralez
A propos tego co pod maska, to na gtidrivers znalazlem wagi róznych silnikow z gamy PSA



TU9M (954cc 8v alloy block monopoint injection) = 89kg
TU1M (1124cc 8v alloy block monopoint injection) = 90kg
TU3M (1360cc 8v alloy block monopoint injection) = 92kg
TU3FJ2 (1360cc 8v iron block injection) = 113kg
TU5JP (1587cc 8v iron block injection) = 109kg
TU5J4 (1587cc 16v iron block injection) = 117kg

TUD5 (1527cc 8v diesel) = 126kg

XU52C (1580cc 8v alloy block carb) = 107kg
XU5JP (1580cc 8v alloy block injection) = 108.5kg
XU7JP (1761cc 8v alloy block injection) = 114kg
XU7JP4 (1761cc 16v alloy block injection) = 125kg
XU92C (1905cc 8v alloy block carb) = 115kg
XU102C (1998cc 8v iron block carb) = 132kg
XU10J2C (1998cc 8v iron block injection) = 140kg
XU10J2TE (1998cc 8v iron block turbo) = 149kg
XU10J4 (1998v 16v iron block injection aka "S16") = 160kg
XU10J4TE (1998cc 16v iron block turbo aka "405 T16") = 165kg
XU10J4R (1998cc 16v iron block injection) = 143kg
XU10J4RS (1998cc 16v iron block injection aka "GTi-6") = 143kg

XUD7TE (1769xx 8v diesel) = 150kg
XUD9TE (1905cc 8v diesel) = 140kg
XUD11ATE (2088cc 12v diesel) = 171kg

DW10TD (1997cc 8v diesel) = 150kg
DW12TED4 (2179cc 16v diesel) = 182kg

EW7J4 (1749cc 16v alloy block injection) = 137.5kg
EW10J4 (1997cc 16v alloy block aka "206 GTi") - 137kg
EW12J4 (2230cc 16v alloy block injection) = 153kg

ES9J4 (2946cc 24v V6 alloy block) = 215kg
ES9J4S (2946cc 24v V6 alloy block) = 215kg

Skrzynie biegów

MA (rated to 138Nm) = 31.7kg
BE (rated between 210 and 250Nm) = 36.6kg
ML (rated between 300 and 350Nm) = 45 - 49.3kg

AL4 (rated to 200Nm) = 70kg
4HP20 (rated to 330Nm) = 88kg