Strona 13 z 16

Re: 205 2.0 TURBO

: 20 lip wt, 2010 7:29 am
autor: daro
Dziękuje wszystkim za życzenia :)Odpisuje dopiero teraz bo bylem na urlopie,w temacie nic konkretnego sie nie zmienilo(tarcze,klocki), km przybylo troche opon się spalilo,ale zaczyna trzecia turbina puszczać olej wiec może wymiana na większą :?: Poza tym to za tydzień mam rocznice ślubu :roll: ,ale ten czas leci :shock: .Pozdrawiam.

Re: 205 2.0 TURBO

: 14 wrz wt, 2010 8:08 am
autor: daro
Witam, jesień się zbliża cabrio idzie do garażu ,wyjedzie dopiero w przyszlym roku :( , żeby mi się nie nudzilo zaczne kolejny projekt:
Baza 405mi16 93r w miare ladnym stanie,do tego drugi 405 z napędem 4x4 :twisted: który chcę przeżucić do mi16 i oczywiście dolozone turbo :Y takie a,la T16.
Tylko zastanawiam się czy uturbić mi16(blok żeliwo} czy nie wstawić 2.0 8v turbo taki jak w cabrio bylo by to o wiele szybciej i prościej,ale w konću zima dluga 8).Czytalem troche na temat turbo w s16 ale nic konkretnego,chodzi mi o wal,korby,tloki, czy to wytrzyma? jak go dobrze odprężyć? i czy jest sens pchać się w ten silnik? Może ktoś sie na ten temat wypowiedzieć?

Re: 205 2.0 TURBO

: 14 wrz wt, 2010 8:17 am
autor: Lord Devil
T16 pod tym wzgledem wcale nie jest pancerne i to co niby mialo byc kute, wcale nie jest kute, wiec sadze, ze nie ma az takich wielkich obaw. Daro jak nie kupisz nowej turbawki to jeszcze raz Ci poddaje propozycje regeneracji w Ream team Lublin. Profesjonalna robota, sa w stanie rowniez tuningowac swistaki.

Re: 205 2.0 TURBO

: 22 lut wt, 2011 2:55 pm
autor: wujekmichcio
jeżeli masz schemat pinów kompa z 2.0 turbo będe bardzo zobowiązany i gucio szybciej przemówi
pozdr michał

Re: 205 2.0 Turbo

: 07 kwie czw, 2011 8:16 am
autor: daro
Sezon pomalu się zbliża więc cabrio wyjechalo z garażu po 6 miesiącach odpoczynku i trzeba się wziąć do malego remontu.
Na pierwszy ogień idzie turbina do wymiany już trzeci raz puszcza olej na wydech, lepsze tarcze i klocki przód.
No i dach rok temu malowalem i znowu wyblakl zna ktoś jakąś dobrą farbę do tkanin lub dachów?

Re: 205 2.0 Turbo

: 07 kwie czw, 2011 1:07 pm
autor: Munne
A zabezpieczyles dach po malowaniu?

Re: 205 2.0 Turbo

: 07 kwie czw, 2011 4:10 pm
autor: daro
Dach malowalem farbą do tkanin i nic tam nie pisali o zabezpieczeniu, a farby przeznaczonej do dachów cabrio nie znalazlem. Dach ma trzy lata byla opcja za 1200zl lub z lepszego materialu za 2000zl wybralem tańszą bo i tak auto w zimie stoi w garażu,a w lecie to zlożylem go może z 10 razy. Ale nie poinformowano mnie że będę musial co rok malować 8)7 .

Re: 205 2.0 Turbo

: 07 kwie czw, 2011 4:55 pm
autor: Munne
Sonnenland? Gdzie to szyles?

Re: 205 2.0 Turbo

: 29 kwie pt, 2011 3:04 pm
autor: Munne

Re: 205 2.0 Turbo

: 14 kwie sob, 2012 9:10 am
autor: daro
Trochę ruszyło się z drugim projektem.
http://www.peugeot405club.pl/viewtopic. ... b112574dfa

Pomału zabieram się za szykowanie cabrio do sezonu na pierwszy ogień wymiana skrzyni biegów.

Re: 205 2.0 Turbo

: 14 kwie sob, 2012 3:50 pm
autor: Munne
Bedzie wyjatkowe 405!!!

Re: 205 2.0 Turbo

: 14 kwie sob, 2012 8:33 pm
autor: MichalKowalski
daro pisze:Dach malowalem farbą do tkanin i nic tam nie pisali o zabezpieczeniu, a farby przeznaczonej do dachów cabrio nie znalazlem. Dach ma trzy lata byla opcja za 1200zl lub z lepszego materialu za 2000zl wybralem tańszą bo i tak auto w zimie stoi w garażu,a w lecie to zlożylem go może z 10 razy. Ale nie poinformowano mnie że będę musial co rok malować 8)7 .
Rozumiem, że ten dach z materiału?
Bo ja mój z ordynarnego PCV co jakiś czas traktuje czernidłem do opon i wygląda lepiej niż nowy.

MK

Re: 205 2.0 Turbo

: 13 maja ndz, 2012 4:14 pm
autor: jozek
Daro mam pytanko - od czego masz pompę wspomagania i łapę pompy wspomagania. Widzę że łapę silnika od strony pasażera zamontowałeś ze zwykłego 1,9. Rozumiem że trzyma się ona tylko na 2ch śrubach w głowicy?

Re: 205 2.0 Turbo

: 16 maja śr, 2012 9:38 am
autor: jozek
Udało się ustalić ze lapa pasuje z silnika 2.0 16v 135. Z ciekAwych informacji udało sie ustalić ze dobrze jest podmienić wałek na wałek z silnika dfz- krzywki na ssącym są identyczne, zawory wydechowe mają dłuższy czas otwarcia. Będę składał glowice na takim walku.

Re: 205 2.0 Turbo

: 28 kwie pn, 2014 9:44 pm
autor: daro
DSCF1034.JPG
Witam, prawie po sześciu latach od pierwszego uruchomienia auta przyszedł czas na mały remont.Na pierwszy ogień poszła skrzynia biegów, jest po wymianie łożysk, kosza dyferencjału,simeringów i zamontowaniu szybszego 5 biegu o 8 km\h.
DSCF1032.JPG
DSCF1030.JPG
DSCF1049.JPG
DSCF1062.JPG
nowe łożyska,
DSCF1051.JPG
nowe tarcze i klocki hamulcowe brembo max 266mm
DSCF1052.JPG
nowe wszystkie przewody hamulcowe elastyczne i miedziane zaciski po wymianie wszystkich uszczelnień
DSCF1054.JPG
nowy wahacz,łączniki stabilizatora,przegub zewnętrzny i osłony przegubów
przewód hamulcowy na tył.
przewód hamulcowy na tył.
pompa hamulcowa z P 406
pompa hamulcowa z P 406
teraz biorę się za tylne hamulce, mam mało czasu szykuję się na zlot :D