Project 205 CTi by martin
- martinop
- Uzalezniony
- Posty: 648
- Rejestracja: 08 cze śr, 2005 10:21 pm
- Posiadany PUG: Peugeot 107
- Lokalizacja: Rybnik
Project 205 CTi by martin
No to zaczynamy
Nie jest to kolosalnie wysokobudżetowy projekt, ponieważ na razie studiuje. Miałem nieodpartą pokusę zmienić silnik w CTi bo ten 1,9 102 km to jakis dziwny silnik. Trochę niewykorzystana pojemność w stosunku do mocy.
Nawinęła się okazja. Po sąsiedzku znalazłem troche rozbite 1,9 Gti 122 km. Kupiłem je w takim stanie jak na zdjęciach. Auto do końca fajnie pomykało, wstępnie jestem umowiony na mały remoncik w Opolu. Tam też zostanie przeprowadzony SWAP.
Na pewno nastapi zmiana belki na tą z 1,9 GTi. Skrzynie chce zostawic z CTi, bo podobno jest krótsza niż ta z GTi.
Baza to 1,9 CTi widoczne w moim profilu http://www.martin.peuget205.pl . Ważne że samochód jest w idealnym stanie blacharskim, pare poprawek lakierniczych będzie trzeba przeprowadzić, tym bardziej że na dniach bede miał inna dokładkę zderzaka ( nie powiem z jakiego ).
Nie interesują mnie zmiany stylizacyjne, bo po co zmieniac takie fajne auto.
Zdjęcia z przebiegu prac oczywiście będe pokazywał na bieżąco.
Wczoraj wyciagnalem z GTi wszystko co sie dało:silnik, wiazka, zawieszenie przód i tył.
Zabawę czas zacząć
Nie jest to kolosalnie wysokobudżetowy projekt, ponieważ na razie studiuje. Miałem nieodpartą pokusę zmienić silnik w CTi bo ten 1,9 102 km to jakis dziwny silnik. Trochę niewykorzystana pojemność w stosunku do mocy.
Nawinęła się okazja. Po sąsiedzku znalazłem troche rozbite 1,9 Gti 122 km. Kupiłem je w takim stanie jak na zdjęciach. Auto do końca fajnie pomykało, wstępnie jestem umowiony na mały remoncik w Opolu. Tam też zostanie przeprowadzony SWAP.
Na pewno nastapi zmiana belki na tą z 1,9 GTi. Skrzynie chce zostawic z CTi, bo podobno jest krótsza niż ta z GTi.
Baza to 1,9 CTi widoczne w moim profilu http://www.martin.peuget205.pl . Ważne że samochód jest w idealnym stanie blacharskim, pare poprawek lakierniczych będzie trzeba przeprowadzić, tym bardziej że na dniach bede miał inna dokładkę zderzaka ( nie powiem z jakiego ).
Nie interesują mnie zmiany stylizacyjne, bo po co zmieniac takie fajne auto.
Zdjęcia z przebiegu prac oczywiście będe pokazywał na bieżąco.
Wczoraj wyciagnalem z GTi wszystko co sie dało:silnik, wiazka, zawieszenie przód i tył.
Zabawę czas zacząć
- Załączniki
-
- zderzak.jpg (107.89 KiB) Przejrzano 11706 razy
-
- image.php.jpg (52.78 KiB) Przejrzano 11756 razy
-
- P1040800.jpg (99.04 KiB) Przejrzano 11771 razy
-
- P1040809.jpg (94.21 KiB) Przejrzano 11802 razy
Ostatnio zmieniony 21 maja pn, 2007 1:53 pm przez martinop, łącznie zmieniany 1 raz.
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
- martinop
- Uzalezniony
- Posty: 648
- Rejestracja: 08 cze śr, 2005 10:21 pm
- Posiadany PUG: Peugeot 107
- Lokalizacja: Rybnik
Jeszcze czekają mnie 2 zaliczenia i 3 egzaminy, dlatego z siedzeniem w garażu musze się wstrzymać. Ale chętnie bym już coś zaczął. Na razie kompletuje części i analizuje caly ,, maly projekt'', bo nie chce niczego pominąć albo coś zrobić źle. Lord- dzięki za wskazówki. Za niecały miesiąc prace ruszą pełną parą.
- martinop
- Uzalezniony
- Posty: 648
- Rejestracja: 08 cze śr, 2005 10:21 pm
- Posiadany PUG: Peugeot 107
- Lokalizacja: Rybnik
Rozmawiałem z paroma osobami. Wszyscy byli zadowoleni i polecali Kaktusa i spółkę. Chyba że czegoś nie wiem
- Załączniki
-
- CTi bedzie jeździł w lato na takich felgach, zima speedline 15''
- P1050419.JPG (113.36 KiB) Przejrzano 11265 razy
Ostatnio zmieniony 22 cze pt, 2007 10:48 pm przez martinop, łącznie zmieniany 1 raz.
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
- martinop
- Uzalezniony
- Posty: 648
- Rejestracja: 08 cze śr, 2005 10:21 pm
- Posiadany PUG: Peugeot 107
- Lokalizacja: Rybnik
Zabawa przy aucie już jest. Robie cały układ hamulcowy. Na razie zająłem się tyłem. Wszystko by grało, gdyby nie ukręcony gwiny w jednym z zacisków, tam gdzie przychodzi ten elastyczny krótki przewód hamulcowy. Próba przegwintowania nieudana, bo za mało tam jest gwintu i dupa zbita. Na razie jestem w d... i nie wiem co z tym zrobić. Szukam takiego zacisku i chyba cieżko będzie.
- martinop
- Uzalezniony
- Posty: 648
- Rejestracja: 08 cze śr, 2005 10:21 pm
- Posiadany PUG: Peugeot 107
- Lokalizacja: Rybnik
Taki problem, przekładam cały układ hamulcowy z GTi. Problem jest z korektorami hamowania, bo trzeba je gdzieś ,,wstawić''. Poza tym w moim CTi idzie jeden przewód hamulcowy miedziany na tym, potem w pewnym miejscu jest trójnik. Czy duża różnica w sile hamowania bedzie, jeśli nie dam korektora? i czy jeżeli mam jeden przewód idący na tył to czy wystarczy jeden korektor wykorzystać albo lepiej wstawić dwa dla każdego koła z osobna? dzięki za pomoc