Strona 14 z 16
Re: 205 2.0 Turbo
: 28 kwie pn, 2014 9:50 pm
autor: grzesiek309
Mam nadzieję zobaczyć go na zlocie
Re: 205 2.0 Turbo
: 29 kwie wt, 2014 7:56 am
autor: daro
- ten smar ma chyba z 20 lat
- jeszcze prawa strona
Re: 205 2.0 Turbo
: 01 maja czw, 2014 2:02 pm
autor: daro
Wszystkie elementy wyczyszczone, nowe uszczelnienia.
złożony zacisk i nowe klocki
hamulce skończone trzeba podnieść tył bo jednak za nisko, już mi się wytarły nakładki plastikowe i zaczyna trzeć o nadkola
czopy i łożyska w bardzo dobrym stanie poszedł tylko nowy smar
nowy nabytek Xm 96r silnik 2.0T super wygodnie tym się jeździ no i ten klimat
wszystko w oryginale w bardzo dobrym stanie.
Założyłem tylko nowy blow off i zawór MBC ciśnienie doładowania ustawione na 0,9 bara i teraz to nawet jedzie
Re: 205 2.0 Turbo
: 01 maja czw, 2014 4:11 pm
autor: grzesiek309
Podkręciłeś tylko boost? Jak komp na to zareaguje? Podleje paliwa?
Re: 205 2.0 Turbo
: 01 maja czw, 2014 4:56 pm
autor: daro
Podkręciłem boost bezpiecznie do 0.9 bara, przy 1.1 bara komp odcina zapłon poza tym bez paliwa mogłyby tłoki się stopić. Dlatego do cabrio kupiłem większe wtryski od fiata coupe 2.0 turbo
i tam będę pompował więcej. Komp to bosch mp 3.2 bardzo archaiczna jednostka ster.Nic nie można z nim zrobić
Re: 205 2.0 Turbo
: 03 maja sob, 2014 1:55 pm
autor: daro
Już nie ma gleby
,ale za to trochę komfortu.
teraz czas na intercooler
będzie taki
http://allegro.pl/intercooler-550x180x6 ... 69777.html
Re: 205 2.0 Turbo
: 03 maja sob, 2014 6:48 pm
autor: Martinoo
ciekawe jak on będzie wyglądać w dokładce
Re: 205 2.0 Turbo
: 04 maja ndz, 2014 12:26 am
autor: bananowiec
Z chęcią podpatrzę jak go wciśniesz pod dokładkę. Obadam na żywo na zlocie PKP. PLanujesz jakieś cienkie wiatraki?
Re: 205 2.0 Turbo
: 04 maja ndz, 2014 9:18 am
autor: daro
Niestety dokładkę trzeba będzie trochę pociąć. Wiatrak jest zamontowany z drugiej strony chłodnicy, z Renault 5 mały ale wariat
Przy okazji znalazłem przyczynę spadku mocy to już drugi wąż, muszę wymienić wszystkie na silikonowe.
Re: 205 2.0 Turbo
: 04 maja ndz, 2014 10:00 am
autor: buniooo
a dlaczego tyl masz teraz tak wysoko? mogłeś spokojnie go wyrównać z przodem
Re: 205 2.0 Turbo
: 04 maja ndz, 2014 10:44 am
autor: daro
Podniosłem tylko o 1 ząbek i taka różnica
jakieś 5 cm.
Re: 205 2.0 Turbo
: 04 maja ndz, 2014 10:56 am
autor: Kamkiler
bo regulowałeś tylko jedną stroną wałka
Re: 205 2.0 Turbo
: 04 maja ndz, 2014 12:54 pm
autor: daro
Myślałem że będzie dobrze, trzeba będzie przy wahaczach się pomęczyć.
Re: 205 2.0 Turbo
: 05 maja pn, 2014 10:42 pm
autor: daro
Brakowało mi stołu, a że akurat miałem blok z 400 cdi. Lekkie zboczenie
. (Zdjęcia z telefonu)
Re: 205 2.0 Turbo
: 05 maja pn, 2014 10:57 pm
autor: pawel
genialny