Strona 14 z 16

Re: 205 2.0 Turbo

: 28 kwie pn, 2014 9:50 pm
autor: grzesiek309
Mam nadzieję zobaczyć go na zlocie :D

Re: 205 2.0 Turbo

: 29 kwie wt, 2014 7:56 am
autor: daro
DSCF1077.JPG
ten smar ma chyba z 20 lat
ten smar ma chyba z 20 lat
jeszcze prawa strona
jeszcze prawa strona
DSCF1079.JPG

Re: 205 2.0 Turbo

: 01 maja czw, 2014 2:02 pm
autor: daro
Wszystkie elementy wyczyszczone, nowe uszczelnienia.
DSCF1081.JPG
złożony zacisk i nowe klocki
DSCF1085.JPG
hamulce skończone trzeba podnieść tył bo jednak za nisko, już mi się wytarły nakładki plastikowe i zaczyna trzeć o nadkola :N
DSCF1086.JPG
czopy i łożyska w bardzo dobrym stanie poszedł tylko nowy smar
DSCF1089.JPG
nowy nabytek Xm 96r silnik 2.0T super wygodnie tym się jeździ no i ten klimat :D
wszystko w oryginale w bardzo dobrym stanie.
Założyłem tylko nowy blow off i zawór MBC ciśnienie doładowania ustawione na 0,9 bara i teraz to nawet jedzie :twisted:
DSCF1009.JPG
DSCF1012.JPG
DSCF1026.JPG
DSCF1020.JPG
DSCF1018.JPG
DSCF1016.JPG

Re: 205 2.0 Turbo

: 01 maja czw, 2014 4:11 pm
autor: grzesiek309
Podkręciłeś tylko boost? Jak komp na to zareaguje? Podleje paliwa?

Re: 205 2.0 Turbo

: 01 maja czw, 2014 4:56 pm
autor: daro
Podkręciłem boost bezpiecznie do 0.9 bara, przy 1.1 bara komp odcina zapłon poza tym bez paliwa mogłyby tłoki się stopić. Dlatego do cabrio kupiłem większe wtryski od fiata coupe 2.0 turbo :twisted: i tam będę pompował więcej. Komp to bosch mp 3.2 bardzo archaiczna jednostka ster.Nic nie można z nim zrobić :lol:

Re: 205 2.0 Turbo

: 03 maja sob, 2014 1:55 pm
autor: daro
Już nie ma gleby :( ,ale za to trochę komfortu.
DSCF1092.JPG
DSCF1092.JPG
teraz czas na intercooler
DSCF1098.JPG
będzie taki http://allegro.pl/intercooler-550x180x6 ... 69777.html

Re: 205 2.0 Turbo

: 03 maja sob, 2014 6:48 pm
autor: Martinoo
ciekawe jak on będzie wyglądać w dokładce

Re: 205 2.0 Turbo

: 04 maja ndz, 2014 12:26 am
autor: bananowiec
Z chęcią podpatrzę jak go wciśniesz pod dokładkę. Obadam na żywo na zlocie PKP. PLanujesz jakieś cienkie wiatraki?

Re: 205 2.0 Turbo

: 04 maja ndz, 2014 9:18 am
autor: daro
Niestety dokładkę trzeba będzie trochę pociąć. Wiatrak jest zamontowany z drugiej strony chłodnicy, z Renault 5 mały ale wariat :lol:
Przy okazji znalazłem przyczynę spadku mocy to już drugi wąż, muszę wymienić wszystkie na silikonowe.
DSCF1075.JPG

Re: 205 2.0 Turbo

: 04 maja ndz, 2014 10:00 am
autor: buniooo
a dlaczego tyl masz teraz tak wysoko? mogłeś spokojnie go wyrównać z przodem

Re: 205 2.0 Turbo

: 04 maja ndz, 2014 10:44 am
autor: daro
Podniosłem tylko o 1 ząbek i taka różnica :shock: jakieś 5 cm.

Re: 205 2.0 Turbo

: 04 maja ndz, 2014 10:56 am
autor: Kamkiler
bo regulowałeś tylko jedną stroną wałka

Re: 205 2.0 Turbo

: 04 maja ndz, 2014 12:54 pm
autor: daro
Myślałem że będzie dobrze, trzeba będzie przy wahaczach się pomęczyć.

Re: 205 2.0 Turbo

: 05 maja pn, 2014 10:42 pm
autor: daro
Brakowało mi stołu, a że akurat miałem blok z 400 cdi. Lekkie zboczenie 8)7 . (Zdjęcia z telefonu)
11122010137.jpg
11122010143.jpg
12122010145.jpg

Re: 205 2.0 Turbo

: 05 maja pn, 2014 10:57 pm
autor: pawel
genialny