205 Turbo
: 06 mar ndz, 2011 11:43 pm
PEUGEOT 205 1.6 8V TURBO
Witam jak w temacie założyłem turbo do mojego puga i chce się podzielić z wami doświadczeniami zacznę od początku:
Tylna belka od 1.6 GTI
Przednie sanki i wahacze od 1.1 standard amorki od GTI sprężyny obcięte (bardzo nisko i twardo)
Hamulce od GTI 1.9 wyczyszczone, zregenerowane i omalowane, tarcze Bremo nacinane, wentylowane, nowe przewody, pompa zregenerowana, klocki TEXSTAR
Felgi 15”/7,5” i na to naciągnięte oponki 175/55/15
Układ wydechowy 2,5 calowy cały z nierdzewki, tłumik końcowy WM-sport przelotowy,kolektor owinięty bandażem termoodpornym do zmniejszenia temp pod maską
Układ ssący stal nierdzewna wypolerowana 2” intercooler od BMW 525TDS , zawór upustowy DV robiony przez firmę PROPERFECT, filtr stożkowy, wszystkie łączenia dolotu gumowe z poczwórnym oplotem
Sprzęgło spiek 5-cio łopatkowy wzmacniany docisk komplet zrobiony do 300KM przez pana RADZIKOWSKIEGO z warszawy, półosie, przeguby i skrzynia standard
Układ paliwowy, pompa paliwa Walbro gss340 od forda mustanga, dwa dodatkowe wtryski paliwa od Calibry turbo, reszta wtrysków standardowa, wtryski dodatkowe włanczają się przez czujnik ciśnieniowy po uzyskaniu doładowania, filtr paliwa przeniesiony w miejsce lewarka, przewody paliwowe w oplocie stalowym
Układ elektryczny, zrobiony generalny porządek z kablami i akumulator przeniesiony do bagażnika bo nie zmieścił się już pod maską
Układ chłodniczy, chłodnica od puga 1.1 bo większa nie wejdzie przeszkadzają rury do coolera zbiorniczek wyrównawczy robiony z brązu i lutowany, co do zamontowania chłodnicy to trzeba było podciąć trochę pas przedni bo chłodnica musi być na środku
Silnik. Zacznę od generalnego remontu. Co do uturbienia układ korbowo-tłokowy nie ruszony silnik odprężony dwoma uszczelkami i metalową przekładką (kanapka), głowica splanowana, zregenerowana, wypolerowane kanały. Turbina od audi k03 roztoczona stroną zimną na k04 max moc z turbo to ok.220 KM
Wnętrze:
Zegary, siedzenia, panel na 5 przycisków GTI, zegary doładowania i temp. Spalin, bardzo dużo elementów WYFLOKOWANYCH, kierownica obszyta skórą czerwono-czarną, cały bagażnik obszyty materiałem, dywaniki 205 GTI, elektryczne szybki, centralny zamek
teraz turbinka padła z mojej głupoty , za niedługo wrzuce filmik z jazdy i dużo zdjęć. Możliwe ze nie napisałem wszystkiego bo nie sposób to zapamiętać. POZDRAWIAM
Witam jak w temacie założyłem turbo do mojego puga i chce się podzielić z wami doświadczeniami zacznę od początku:
Tylna belka od 1.6 GTI
Przednie sanki i wahacze od 1.1 standard amorki od GTI sprężyny obcięte (bardzo nisko i twardo)
Hamulce od GTI 1.9 wyczyszczone, zregenerowane i omalowane, tarcze Bremo nacinane, wentylowane, nowe przewody, pompa zregenerowana, klocki TEXSTAR
Felgi 15”/7,5” i na to naciągnięte oponki 175/55/15
Układ wydechowy 2,5 calowy cały z nierdzewki, tłumik końcowy WM-sport przelotowy,kolektor owinięty bandażem termoodpornym do zmniejszenia temp pod maską
Układ ssący stal nierdzewna wypolerowana 2” intercooler od BMW 525TDS , zawór upustowy DV robiony przez firmę PROPERFECT, filtr stożkowy, wszystkie łączenia dolotu gumowe z poczwórnym oplotem
Sprzęgło spiek 5-cio łopatkowy wzmacniany docisk komplet zrobiony do 300KM przez pana RADZIKOWSKIEGO z warszawy, półosie, przeguby i skrzynia standard
Układ paliwowy, pompa paliwa Walbro gss340 od forda mustanga, dwa dodatkowe wtryski paliwa od Calibry turbo, reszta wtrysków standardowa, wtryski dodatkowe włanczają się przez czujnik ciśnieniowy po uzyskaniu doładowania, filtr paliwa przeniesiony w miejsce lewarka, przewody paliwowe w oplocie stalowym
Układ elektryczny, zrobiony generalny porządek z kablami i akumulator przeniesiony do bagażnika bo nie zmieścił się już pod maską
Układ chłodniczy, chłodnica od puga 1.1 bo większa nie wejdzie przeszkadzają rury do coolera zbiorniczek wyrównawczy robiony z brązu i lutowany, co do zamontowania chłodnicy to trzeba było podciąć trochę pas przedni bo chłodnica musi być na środku
Silnik. Zacznę od generalnego remontu. Co do uturbienia układ korbowo-tłokowy nie ruszony silnik odprężony dwoma uszczelkami i metalową przekładką (kanapka), głowica splanowana, zregenerowana, wypolerowane kanały. Turbina od audi k03 roztoczona stroną zimną na k04 max moc z turbo to ok.220 KM
Wnętrze:
Zegary, siedzenia, panel na 5 przycisków GTI, zegary doładowania i temp. Spalin, bardzo dużo elementów WYFLOKOWANYCH, kierownica obszyta skórą czerwono-czarną, cały bagażnik obszyty materiałem, dywaniki 205 GTI, elektryczne szybki, centralny zamek
teraz turbinka padła z mojej głupoty , za niedługo wrzuce filmik z jazdy i dużo zdjęć. Możliwe ze nie napisałem wszystkiego bo nie sposób to zapamiętać. POZDRAWIAM