205 Turbo
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: 205 TURBO
Chyba właśnie na tym to polega Zastanawiałem się czy można to sobie zrobić samemu. Dzięki
-
- Nowicjusz
- Posty: 44
- Rejestracja: 25 maja ndz, 2008 11:10 pm
- Posiadany PUG: peugeot 205 1.6 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
Re: 205 TURBO
Zciągasz zabezpieczenie wyciągasz tłoczek i masz dwa simeringi i to wszystko a w sklepie jest dostępny zestaw naprawczy tak że napewno kazdy da rade
- Marin205
- Peugeot 205 Master
- Posty: 3172
- Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
- Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
- Numer Gadu-gadu: 4777015
- Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
- Kontakt:
Re: 205 TURBO
wygląda sympatycznie, czekam na filmik
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
-
- Nowicjusz
- Posty: 44
- Rejestracja: 25 maja ndz, 2008 11:10 pm
- Posiadany PUG: peugeot 205 1.6 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
Re: 205 Turbo
Witam wrzucam link jak auto jeździ na 0.65 bara na 5 biegu
http://www.youtube.com/watch?v=UENYNBSDr9U
http://www.youtube.com/watch?v=UENYNBSDr9U
- TymczaS
- Uzalezniony
- Posty: 657
- Rejestracja: 15 cze wt, 2010 8:09 pm
- Posiadany PUG: lepiej nie wiedzieć :P
- Numer Gadu-gadu: 3402152
- Lokalizacja: Lublin
Re: 205 Turbo
bardzo zacny projekt, sam bałem się uturbiac silnika i przesżło mi przez głowę wsadzenie kompresora ale nie wiem jak by to wyglądało w rzeczywistości, gdzie potem trzeba dostrajać wtrysk itp itd możesz napisać coś wiecej o samej procedurze montowania turbiny? co trzeba wywalić, co zastąpić, co dołozyć itp interesuje mnie to Podziwiam
-
- Nowicjusz
- Posty: 44
- Rejestracja: 25 maja ndz, 2008 11:10 pm
- Posiadany PUG: peugeot 205 1.6 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
Re: 205 Turbo
Powiem tak pierwsze co trzeba zrobić to odprężyc silnik
- Ja zrobiłem to w sposób taki że założyłem dwie uszczelki pod głowice i pomiędzy uszczelki dałem cienką blache w kształcie uszczelki którą sam zrobiłem. Silnik mamy odprężony. Pierwszy problem to po złożeniu głowicy nie pasuje nam łapa silnika na wszystkie śruby a są 3 ja złapałem na dwie w tym jedną musiałem rozwiercić. ( nie pasują otwory bo uszczelki są grubsze i głowica się automatycznie podnosi do góry )
- Ja zrobiłem to w sposób taki że założyłem dwie uszczelki pod głowice i pomiędzy uszczelki dałem cienką blache w kształcie uszczelki którą sam zrobiłem. Silnik mamy odprężony. Pierwszy problem to po złożeniu głowicy nie pasuje nam łapa silnika na wszystkie śruby a są 3 ja złapałem na dwie w tym jedną musiałem rozwiercić. ( nie pasują otwory bo uszczelki są grubsze i głowica się automatycznie podnosi do góry )
-
- Nowicjusz
- Posty: 44
- Rejestracja: 25 maja ndz, 2008 11:10 pm
- Posiadany PUG: peugeot 205 1.6 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
Re: 205 Turbo
Drugą rzeczą jaką zrobiłem to sprzęgło wysłałem nowe oryginalne do firmy i zrobili mi z węglików spiekanych i wzmocnili docisk. Ja zapłaciłem wtedy za komplet 1150zł
Kolejna to pompa paliwa trzeba zmienić na dużo wydajniejszą ja kupiłem od mustanga koszt 400zł
Bardzo nie wiem co mam pisać bo jest tysiąc rzeczy które trzeba przerobic np. filtr paliwa przeniesć ze sciany grodziowej gdzieś indziej bo przy turbinie to troche gorąco, aku przeniosłem do bagażnika itp itd
Kolejna to pompa paliwa trzeba zmienić na dużo wydajniejszą ja kupiłem od mustanga koszt 400zł
Bardzo nie wiem co mam pisać bo jest tysiąc rzeczy które trzeba przerobic np. filtr paliwa przeniesć ze sciany grodziowej gdzieś indziej bo przy turbinie to troche gorąco, aku przeniosłem do bagażnika itp itd
-
- Nowicjusz
- Posty: 44
- Rejestracja: 25 maja ndz, 2008 11:10 pm
- Posiadany PUG: peugeot 205 1.6 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
Re: 205 Turbo
Tak aż takiej różnicy to nie ma a na pasku to masz regulacje napinaczem
-
- Nowicjusz
- Posty: 44
- Rejestracja: 25 maja ndz, 2008 11:10 pm
- Posiadany PUG: peugeot 205 1.6 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
Re: 205 Turbo
Witam a co z silnikiem? złożony już? po 10 grudnia wprowadzam na garaż tylko brat miał przywieźć jeszcze głowice do piaskowania i malowania
- janczi
- Junior
- Posty: 255
- Rejestracja: 30 lip sob, 2011 11:27 am
- Posiadany PUG: 205 1.3 rallye
- Numer Gadu-gadu: 4209036
- Lokalizacja: Busko Zdroj
Re: 205 Turbo
Biore silnik jutro do lenartowicza zaprowadzam i mysle ze ten na 10tego bedzie zrobiony, podrzuce
Ci glowice jakos w tyg
Ci glowice jakos w tyg
...
-
- Nowicjusz
- Posty: 44
- Rejestracja: 25 maja ndz, 2008 11:10 pm
- Posiadany PUG: peugeot 205 1.6 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
Re: 205 Turbo
Oki mi to zejdzie góra 3 dni przy komorze
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Re: 205 Turbo
Ryzykowna sprawa moim zdaniem, ja raczej wybralbym najgrubsza mozliwa uszczelke + splanowanie tloków. Wiadomo, ze najlepsza sprawa to grubsza uszczelka pod zamowienie czy tez po prostu tloki odprezajace. Jezeli nie pasuje Ci lapa to rowniez martwilbym sie o to, ze same sruby glowicy tez juz nie trzymaja tak jak powinny. Ciekawe jak wyglada jeszcze sprawa przestawienia samego rozrzadu jezeli glowica poszla o tyle do goryhubas_busko pisze:Ja zrobiłem to w sposób taki że założyłem dwie uszczelki pod głowice i pomiędzy uszczelki dałem cienką blache w kształcie uszczelki którą sam zrobiłem.
Tak czy inaczej powodzenia ...
-
- Nowicjusz
- Posty: 44
- Rejestracja: 25 maja ndz, 2008 11:10 pm
- Posiadany PUG: peugeot 205 1.6 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
Re: 205 Turbo
Z tym co napisałes to zgadzm sie w 100% tylko ze kute tłoki troche kosztuja, planujac tloki tez je osłabiasz a głowica podniosła sie tyle co dwie uszczelki a nie jedna. Blacha pomiedzy nimi ma o,4 grubosci jak dobrze pamietam i o tyle mniej sróby sie wkrecaja w głowice. POZDRAWIAM