Strona 24 z 26

Re: 205 Dimma projekt

: 21 sty wt, 2014 12:06 am
autor: xtrack
lakier inaczej zachowuje sie na metalowych drzwiach a inaczej na laminatowych błotnikach....swoja droga to sam wiesz ile jest odcieni bieli...przyjda na to naklejki i bedzie ok

Re: 205 Dimma projekt

: 22 sty śr, 2014 9:54 am
autor: kubas
buniooo pisze:powodzenia z trakcja zycze, skutecznoscia hamowania(max 266mm) i w prowadzeniu auta. dla mnie komedia 14"
266mm w zupełności wystarczy żeby zatrzymać takie pudełko :)

Re: 205 Dimma projekt

: 22 sty śr, 2014 3:19 pm
autor: buniooo
RAZ sie zatrzymac to sie zgodze.

Re: 205 Dimma projekt

: 22 sty śr, 2014 6:19 pm
autor: xtrack
kubas pisze:
buniooo pisze:powodzenia z trakcja zycze, skutecznoscia hamowania(max 266mm) i w prowadzeniu auta. dla mnie komedia 14"
266mm w zupełności wystarczy żeby zatrzymać takie pudełko :)
niesamowite historie opowiadasz...czyli według Ciebie wszystkie auta rajdowe ktore wazą około 950kg i maja 220-230hp maja uklady hamulcowe z tarcza przykladowo 315-355 mm to jest na wyrost?

Re: 205 Dimma projekt

: 22 sty śr, 2014 11:27 pm
autor: leon
Dużo zależy od tego gdzie się tym autem jeździ. Jak auto ma jeździć w różnego rodzaju amatorskich imprezach to rzeczywiście tarcza 300mm + może być na wyrost. Co innego jak jedzie się rajd, gdzie OS-y mają po kilkanaście i więcej km.
Ja np chętnie bym przygarnął taki zestaw ;) http://www.spoox.co.uk/en/brake-kits/39 ... 295mm.html

Re: 205 Dimma projekt

: 23 sty czw, 2014 12:00 am
autor: Lord Devil
xtrack pisze:lakier inaczej zachowuje sie na metalowych drzwiach a inaczej na laminatowych błotnikach....swoja droga to sam wiesz ile jest odcieni bieli...przyjda na to naklejki i bedzie ok
To zrozumiale, o kolorach moglbym wykladac...
Chodzilo mi o roznice bieli falg i nadwozia.

Re: 205 Dimma projekt

: 23 sty czw, 2014 12:16 am
autor: buniooo
felgi to Compomotive w fabrycznym kolorze. A buda byla malowana kolorem z palety fiata jeszcze przed zakupem felg

Re: 205 Dimma projekt

: 23 sty czw, 2014 12:45 am
autor: Michal gti
leon pisze: Ja np chętnie bym przygarnął taki zestaw ;) http://www.spoox.co.uk/en/brake-kits/39 ... 295mm.html
Extra jest ten zestaw, dwa zaciski ważą mniej, niż jeden ory od GTI :mrgreen:
Extra jest też cały projekt, miałem okazję zobaczyć "na żywo", jeszcze przed pierwszym uruchomieniem :wink:

Re: 205 Dimma projekt

: 05 lut śr, 2014 9:19 pm
autor: 75X73,2
Sexy projekt!
Jaką użyłeś skrzynię bo widzę, że 5 biegowa, a na początku tematu była szóstka...?
Jakie drążki z tyłu?
Jaka przekładnia kierownicza?

Re: 205 Dimma projekt

: 13 lut czw, 2014 3:13 pm
autor: buniooo
i kropka nad i :D

Re: 205 Dimma projekt

: 13 lut czw, 2014 5:22 pm
autor: Manwe
dwie mapy czy dwa pomiary ??

Re: 205 Dimma projekt

: 13 lut czw, 2014 5:32 pm
autor: xtrack
wstepnie strojenie na drodze pozniej przyjazd na hamownie i wykonanie pomiaru. Pozniej strojenie mapy paliwa i zaplony + dodatkowe korekty i pomiar finalny

Re: 205 Dimma projekt

: 16 lut ndz, 2014 12:59 am
autor: Pluto
Bardzo dobry wynik wg. mnie.
Na Rakietowej będzie startowało w najbliższym czasie czy już zostaje oddane właścicielowi?

Re: 205 Dimma projekt

: 16 lut ndz, 2014 10:24 am
autor: xtrack
auto oddane, dzisiaj pierwsze jazdy w wykonaniu Bartka.czekamy na wygłoszenie opinii na łamach forum...

Re: 205 Dimma projekt

: 20 lut czw, 2014 9:47 pm
autor: leon
Złego słowa powiedzieć nie mogę. Wszystko zrobione tak jak należy, a miejscami nawet lepiej. Mam za sobą pierwsze jazdy po lotnisku. Póki co poznaję fizykę auta i jeździłem z dużą rezerwą, ale pierwsze wrażenia są takie, że auto jest bardzo stabilne, ciężko je wyprowadzić z równowagi. Pierwszy test bojowy w najbliższą sobotę w Kielcach.
Fotka z ostatniej niedzieli.
1620767_683812388347912_1552239496_n.jpg