Forever czyli auto codziennego użytku :)
: 19 mar wt, 2013 2:02 pm
we wrześniu 2012 zakupiłem forevera aby czymś się poruszać, w trakcie remontu mi16:). Zakup za 1700zł musiał mieć ukryte wady. Okazało się że silnik ciągnie olej i to nie mało bo przez 10000km przelałem przez niego jakieś 6 może 7 litrów . Po badaniu ciśnienia garów wszystko było jasne ciśnienie od 8 do 10.5 bara max. Ze względu że posiadałem zapasowy silnik 1.4 postanowiłem go wymienić a w raz z nim poprawić parę rzeczy których mi brakowało lub uważałem za kiepskie a było to:
1.Silnik
a.uszczelka głowicy i pokrywy zaworów
b.uszczelniacze zaworowe
c.wszystkie simering
d.termostat
e.kable i świece
f.rozrząd
g. nowe płyny filtry
h. malowanie wszystkiego
2.Nowa maglownica ze wspomaganiem
czyli dorobienie uchwytów do pompy i zakup pompy:)
3. Zawieszenie tył
a.nowa belka na dużych bębnach od gti i amortyzatory wszystko od piotrdiesel
b.nowe szczeki
c.nowe cylinderki
d.nowe linki ręcznego
4. Zawieszenie przód
a.używane mcpherson wraz z krótkimi sprężynami wszystko w super stanie
b.nowe zaciski od 306 i tarcze wentylowane 247mm
c.nowe końcówki kierownicze
d.wahacze wymienione 2 miesiące temu
5.Nowe serwo duże od gti
6.Napęd
a.nowa półośka długa
b.oba simering
c.sprzęgło od 206 1.6 16v
d.nowe łożysko oporowe
wszystko zostało zrobione przez ostanie 2 tygodnie. Ale po pierwszej przejażdżce okazało się że łapa długiej półośki jest zła bo jest od bloku aluminiowego a mam żeliwny wiec auto dalej stoi. jeśli ktoś taką posiada info proszę tu: http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?f=22&t=26567
w najbliższych dniach dostanie jeszcze nowe zegary z obrotomierzem które już są przygotowane
a z końcem kwietnia otrzyma poszerzenia od rally i lotkę od gti które już czekają na montaż,
oraz felgi na lato sl299 malowane na biało z oponami 175/55/15 na przód i 185/55/15 na tył
zdjęcie z budowy można oglądać pod tym linkiem:
https://plus.google.com/photos/11201232 ... 8205820273
1.Silnik
a.uszczelka głowicy i pokrywy zaworów
b.uszczelniacze zaworowe
c.wszystkie simering
d.termostat
e.kable i świece
f.rozrząd
g. nowe płyny filtry
h. malowanie wszystkiego
2.Nowa maglownica ze wspomaganiem
czyli dorobienie uchwytów do pompy i zakup pompy:)
3. Zawieszenie tył
a.nowa belka na dużych bębnach od gti i amortyzatory wszystko od piotrdiesel
b.nowe szczeki
c.nowe cylinderki
d.nowe linki ręcznego
4. Zawieszenie przód
a.używane mcpherson wraz z krótkimi sprężynami wszystko w super stanie
b.nowe zaciski od 306 i tarcze wentylowane 247mm
c.nowe końcówki kierownicze
d.wahacze wymienione 2 miesiące temu
5.Nowe serwo duże od gti
6.Napęd
a.nowa półośka długa
b.oba simering
c.sprzęgło od 206 1.6 16v
d.nowe łożysko oporowe
wszystko zostało zrobione przez ostanie 2 tygodnie. Ale po pierwszej przejażdżce okazało się że łapa długiej półośki jest zła bo jest od bloku aluminiowego a mam żeliwny wiec auto dalej stoi. jeśli ktoś taką posiada info proszę tu: http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?f=22&t=26567
w najbliższych dniach dostanie jeszcze nowe zegary z obrotomierzem które już są przygotowane
a z końcem kwietnia otrzyma poszerzenia od rally i lotkę od gti które już czekają na montaż,
oraz felgi na lato sl299 malowane na biało z oponami 175/55/15 na przód i 185/55/15 na tył
zdjęcie z budowy można oglądać pod tym linkiem:
https://plus.google.com/photos/11201232 ... 8205820273