Strona 3 z 6

Re: 205 GTI ph1 od Cienkiego

: 28 sie śr, 2013 7:30 am
autor: grzesiek309
Polecam poszukać przewodów w katalogu Enzet :wink: Znajdzie się pewnie jakiś o identycznych końcach :wink:

Re: 205 GTI ph1 od Cienkiego

: 29 sie czw, 2013 6:35 pm
autor: d_ARC
cienki pisze:Przeglądnąłem przewody w pojazdach marki peugeot i może od boxera dopasuje.
Powiedz mi jak poradziłeś sobie z czujnikami zużycia klocków ??
W GTI jest czujnik na jednym klocku teraz mam na obu. Można by jeden uciąć ale po co. Czy istnieje jakaś przejściówka ?? Czy może lutować ??
Nie korzystam z czujników, przynajmniej raz na miesiąc stawiam auto na kanał i robię przegląd ;)
Zresztą dobrałem w ASO klocki z innego modelu i nie miały kabli.
Te przewody z 405 mają gwint i długość P&P. Tylko aby założyć zabezpieczenie przy łączeniu z przewodem sztywnym musisz zrobić dwa nacięcia, w które wsuwasz zapadkę.

Re: 205 GTI ph1 od Cienkiego

: 29 sie czw, 2013 8:43 pm
autor: cienki
Kupiłem przewody z Boxera i są na długość dobre.
Co do czujników albo znajdę przejściówkę 2w1 albo sam zlutuję coś takiego.
Podczas montażu pompy na większym tłoku, zauważyłem problem. Zbiorniczek wyrównawczy jest pod kątem i tu się zastanawiam czy nie można przełożyć zbiornika z GTI.

Re: 205 GTI ph1 od Cienkiego

: 29 sie czw, 2013 9:02 pm
autor: grzesiek309
Zbiorniczek z 205 pasuje bez problemu :)

Re: 205 GTI ph1 od Cienkiego

: 29 sie czw, 2013 10:09 pm
autor: d_ARC
Też mam pod kątem, ale 3 miesiące użytkowania nie wykazały 'skótków ubocznych'

Re: 205 GTI ph1 od Cienkiego

: 20 sty pn, 2014 6:46 pm
autor: cienki
Czas leci projekt stoi ale idzie jak robota w urzędzie ( musi poleżeć aby nabrać mocy )

W miedzy czasie zakupiłem silnik mi16 od kolegi bulkowskiego ( który do dnia dzisiejszego do mnie nie dotarł ale jestem dobrej myśli).
Tutaj pojawia się pytanie co do zawieszenia. Zakupiłem przedni stab z 309 GTI i zastanawiam się czy w ogóle go zakładać. Grubszy plan był taki żeby zakupić belkę, wahacze i półosie napędowe z 309 GTI ale towar jest tak mocno deficytowy, że chyba pozostanę przy serii + grubsze staby + szersza felga.
Chciałbym zostać dalej przy kole 15 calowy więc jeżeli nie uda się kupić sl434 pewnie wybór padnie z ats dtc. Gdzieś kiedyś czytałem, że można wrzucić stabilizator do tyłu ze 106 GTI. Czy ktoś coś takiego przerabiał ??

I jak ściągnąć ten pierd..... daszek znad zegarów ?? :D Szarpie się już z nim pół roku i nic :mrgreen:

Re: 205 GTI ph1 od Cienkiego

: 20 sty pn, 2014 7:22 pm
autor: Inkwizytor87

Re: 205 GTI ph1 od Cienkiego

: 20 sty pn, 2014 7:26 pm
autor: cienki
Deskę pierwszego typu mam. Odkręciłem śruby z dołu daszka i coś dalej go trzyma.

Re: 205 GTI ph1 od Cienkiego

: 20 sty pn, 2014 9:00 pm
autor: moralez
Na daszku masz taka plastikową wklęsłość, cienkim śrubokrętem podwadz ją i pod spodem masz srubkę, która musisz odkręcić

Re: 205 GTI ph1 od Cienkiego

: 20 sty pn, 2014 9:23 pm
autor: cienki
O widzisz. Dzięki za radę.

Re: 205 GTI ph1 od Cienkiego

: 27 sty pn, 2014 8:42 pm
autor: cienki
Czy ktoś ma schowek do PH1 ??

Re: 205 GTI ph1 od Cienkiego

: 27 sty pn, 2014 9:21 pm
autor: moralez
Masz na mysli schowek przed nogami pasazera? Jesli tak to co konkretnie potrzebujesz, samą klapke czy caly plastik ?

Re: 205 GTI ph1 od Cienkiego

: 27 sty pn, 2014 9:24 pm
autor: Manwe
podłączam się do pytania moraleza :)

Re: 205 GTI ph1 od Cienkiego

: 27 sty pn, 2014 9:54 pm
autor: cienki
Samą klapkę z nie wyłamanymi zawiasami.

Re: 205 GTI ph1 od Cienkiego

: 27 sty pn, 2014 11:39 pm
autor: cienki
A da się wyjąć zamek nie posiadając kluczyka ??