Strona 4 z 6

Re: 205 GTI ph1 od Cienkiego

: 28 sty wt, 2014 1:53 am
autor: Manwe
w PH1 może być problem wogóle wyjąć zamek z drzwiczek, ale może za długo tego nie widziałem, w każdym razie powinienem mieć takie drzwiczki co najmniej jedne

Re: 205 GTI ph1 od Cienkiego

: 28 sty wt, 2014 9:42 am
autor: cienki
Czyli jest ból. Chciałem to rozebrać i ewentualnie przeszlifować wkładkę pod kluczyk żeby było tak jak powinno.

Re: 205 GTI ph1 od Cienkiego

: 28 sty wt, 2014 3:01 pm
autor: grzesiek309
Klapka w 309 ph1 wygląda łudząco podobnie, a tam zamek był bez kluczyka :wink:
Pamiętam, że jakoś go wyciągałem z klapki :)

Re: 205 GTI ph1 od Cienkiego

: 28 sty wt, 2014 3:43 pm
autor: cienki
Po południu spróbuję to jakoś rozebrać.

Pytanie do tych co mają u siebie z przodu zaciski z GTI6.
Czy zauważyliście że pierwsze naciśniecie na pedał hamulca jest jakby "miękkie" ? Dopiero za drugim naciśnięciem jest twardy pedał hamulca. W czym tkwi problem ??

Re: 205 GTI ph1 od Cienkiego

: 28 sty wt, 2014 6:08 pm
autor: pawel
U mnie nie ma tego efektu, moja pompa hamulcowa jest z tłoczkiem 23mm. Heble są świetne.

Re: 205 GTI ph1 od Cienkiego

: 28 sty wt, 2014 6:20 pm
autor: cienki
Też zamontowałem pompę na tłoku 23 może są źle odpowietrzone.

Re: 205 GTI ph1 od Cienkiego

: 28 sty wt, 2014 6:23 pm
autor: pawel
Ja mam u siebie cały układ hamulcowy nowy więc nie bylo problemu z odpowietrzeniem może coś z tyłu u Ciebie?

Re: 205 GTI ph1 od Cienkiego

: 28 sty wt, 2014 8:21 pm
autor: cienki
Wywaliłem tylne korektory hamowania, zregenerowałem zaciski może jest źle odpowietrzony.

Re: 205 GTI ph1 od Cienkiego

: 01 lut sob, 2014 4:37 pm
autor: Manwe
klapka schowka w 309 w rzeczywistości jest chyba jednak sporo inna, mam porównanie tylko ph1 ph1

Re: 205 GTI ph1 od Cienkiego

: 03 lut pn, 2014 12:25 am
autor: cienki
Dzięki Manwe.

Czy ktoś może mi podać średnicę drążka stabilizatora tylnego na wysokości wieloklinu zarówno w 205 GTI i 309 GTI ??

Re: 205 GTI ph1 od Cienkiego

: 26 maja pt, 2017 9:38 pm
autor: cienki
Odgrzybiam mój projekt. Auto stoi pod dachem więc krzywda mu się nie dzieje. Zabieram się regenerację
i montaż zawieszenia.

Z przodu wlatuje:
- stabilizator z 309 GTI 21 mm
- wahacze z 309 GTI

z tyłu belka z 309 GTI.

Jeżeli chodzi o tył to około dwóch lat temu kupiłem belkę z GTI jednak okazała się ona zjedzona. Jestem wstępnie umówiony z Antałexem na przeszczep drążków oraz stabilizatora do innej rury.

Dodatkowo sanki z przodu idą do piachu i do malowania.

Czy ktoś ma może wymiary drążków z tylnej belki oraz stabilizatora ze zwykłej wersji 309 ??

Dodatkowo chce tylną bekę obniżyć i tu pytanie ile ?? Jeden, dwa zęby ??

W garażu czeka motor z xsary vts jednak duży deficyt czasu odkłada ciągle swap.

Re: 205 GTI ph1 od Cienkiego

: 27 maja sob, 2017 8:48 pm
autor: pawel
Antałex podjął sie roboty przy belce 309/205???

Re: 205 GTI ph1 od Cienkiego

: 28 maja ndz, 2017 12:36 am
autor: krzyska
Miałem się o to samo zapytać. Moje pytanie o części do belki p309 olali.

Re: 205 GTI ph1 od Cienkiego

: 28 maja ndz, 2017 2:52 am
autor: cienki
Jakiś czas temu tak samo tematu się nie podjeli. Teraz Pan mi przekazał info, że mają jedną rurę i zrobią mi belkę na drażkach z GTI.

Re: 205 GTI ph1 od Cienkiego

: 28 maja ndz, 2017 9:45 pm
autor: kubas
Nie zakładaj przedniego staba z 309 gti. Samochód będzie dużo bardziej podsterowny.