CTI "perełka"
-
- Junior
- Posty: 226
- Rejestracja: 08 cze ndz, 2014 10:56 am
- Posiadany PUG: 205 CTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bełchatów
Re: CTI "perełka"
No i po wymianie przepływki nadal problem z gasnącym-falującym silnikiem na zimno - dodatkowe powietrze okej...
Na rozgrzanym ładnie cyka
Do głowy przychodzi mi teraz czujnik temperatury. hmmm co może jeszcze być przyczyną?? HELP pogoda taka ze szok a stoi w warsztacie...
Jakieś pomysły ??
Na rozgrzanym ładnie cyka
Do głowy przychodzi mi teraz czujnik temperatury. hmmm co może jeszcze być przyczyną?? HELP pogoda taka ze szok a stoi w warsztacie...
Jakieś pomysły ??
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: CTI "perełka"
Czekaj stoi w warsztacie i mechanik nie potrafi sobie z tym poradzić?
Zmień warsztat.
Zmień warsztat.
Car Valeting, Car Detailing.
-
- Junior
- Posty: 226
- Rejestracja: 08 cze ndz, 2014 10:56 am
- Posiadany PUG: 205 CTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bełchatów
Re: CTI "perełka"
więc tak dzis po sugestii Lorda Devila zamieniłem swoją osobistość warsztatową na "normalny serwis samochodowy"
Winowajcą jest zawór z BIMETALEM - i niech mi ktoś teraz powie... jak to sie nazywa... bądź poda numer części - nie bylo czasu na wykręcanie bo muszę się autem poruszać(zjazd na studia) - jest to OBY ostatnia część do wymiany.
Dziś wskoczył nowej filtry. Oraz czujniki. - efekt odzyskał moc(ostatnio myślałem że żwawiej się nie będzie wkręcał a tu proszę!) - dodatkowo wlałem mu preparat do przeczyszczania wtrysków itd. W weekend mam dłużą trasę to się przyda.
Winowajcą jest zawór z BIMETALEM - i niech mi ktoś teraz powie... jak to sie nazywa... bądź poda numer części - nie bylo czasu na wykręcanie bo muszę się autem poruszać(zjazd na studia) - jest to OBY ostatnia część do wymiany.
Dziś wskoczył nowej filtry. Oraz czujniki. - efekt odzyskał moc(ostatnio myślałem że żwawiej się nie będzie wkręcał a tu proszę!) - dodatkowo wlałem mu preparat do przeczyszczania wtrysków itd. W weekend mam dłużą trasę to się przyda.
Re: CTI "perełka"
Zawór powietrza dodatkowego, 0 280 140 175. Gość z Etermotu będzie miał i nie będzie to tanie. Można w prosty sposób ominąć, tyle, że będziesz miał dodatkowy przełącznik na desce, rodzaj elektrycznego ssaniaelvispro pisze:Winowajcą jest zawór z BIMETALEM - i niech mi ktoś teraz powie... jak to sie nazywa... bądź poda numer części - nie bylo czasu na wykręcanie bo muszę się autem poruszać(zjazd na studia) - jest to OBY ostatnia część do wymiany.
-
- Junior
- Posty: 226
- Rejestracja: 08 cze ndz, 2014 10:56 am
- Posiadany PUG: 205 CTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bełchatów
Re: CTI "perełka"
Wielkie dzięki. Zasuwa powietrza dodatkowego. no parę stówek trzeba wyrwać z portfela! no ale jak mus to mus
-
- Junior
- Posty: 226
- Rejestracja: 08 cze ndz, 2014 10:56 am
- Posiadany PUG: 205 CTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bełchatów
Re: CTI "perełka"
jak wygląda patent z elektrycznym ssaniem ??:> jakiś elektrozawór montujecie i przycisk w desce(otwieraj zamykaj) czy jak :>
Re: CTI "perełka"
Dokładnie tak. Zawór od TIG-a. Ale mam pewien pomysł co do ory i będę go rozbierał więc może będzie można go naprawić, lub przerobić. Poczekaj ze dwa dni....elvispro pisze:jak wygląda patent z elektrycznym ssaniem ??:> jakiś elektrozawór montujecie i przycisk w desce(otwieraj zamykaj) czy jak :>
-
- Junior
- Posty: 226
- Rejestracja: 08 cze ndz, 2014 10:56 am
- Posiadany PUG: 205 CTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bełchatów
Re: CTI "perełka"
spoko. Teraz się cieszę bieganiem wokoło auta... 10 km bez dachu i zaraz stop bo deszcz/z małym gradem i składania dachu
Czekam w napięciu
Poza tym przymierzam się do oleju:
Valvoline VR 1 RACING 10W60 5L
VALVOLINE MAXLIFE 10W40 5l
VALVOLINE DURABLEND 10W40 5L
od najdroższego do najtańszego... :> Na który sie zdecydować...
Czekam w napięciu
Poza tym przymierzam się do oleju:
Valvoline VR 1 RACING 10W60 5L
VALVOLINE MAXLIFE 10W40 5l
VALVOLINE DURABLEND 10W40 5L
od najdroższego do najtańszego... :> Na który sie zdecydować...
Re: CTI "perełka"
O olejach to i owo jest na forum.elvispro pisze:Valvoline VR 1 RACING 10W60 5L
VALVOLINE MAXLIFE 10W40 5l
VALVOLINE DURABLEND 10W40 5L
od najdroższego do najtańszego... :> Na który sie zdecydować...
VR 1 można polecić na co dzień i jest ok. pod warunkiem odpalania silnika w temperaturach powyżej zera. Przy upalaniu, po 40 km zlać i zutylizować.
Maxlife zdaje się Orfi polecał. Na codzień ok. Nie upalać.
Durablend nigdy nie brałem pod uwagę, ale parametry ma tak słabe, że można sobie darować.
Ja na co dzień zalewam Motula X-cess 8100 5W40. Jako uniwersalny i odporny na dłuższą jazdę autostradową, można polecić. Nawet ostatnio wytrzymał piłowanko porządniejsze, i nadal organoleptycznie jest w porządku. Parametry też ma lepsze niż Maxlife. Niestety także wyższą cenę. Ale jest tańszy niż VR 1
Generalnie, wg. mnie oszczędzanie na oleju, to najgorsza głupota, jaką sobie można wyobrazić. Nie mniej, spora jest rzesza zwolenników lania czegokolwiek z "olej" w nazwie i jeszcze będą się wykłócać. Na zdrowie...
-
- Junior
- Posty: 226
- Rejestracja: 08 cze ndz, 2014 10:56 am
- Posiadany PUG: 205 CTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bełchatów
Re: CTI "perełka"
mam szanse do zakupienia piękne 14" felgi do puga nowe. tylko ET34... podejdą do mnie?? i czy aby nie za bardzo będą schowane??:>
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: CTI "perełka"
Raczej nie wejdą Ale jak masz możliwość to przymierz
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
-
- Junior
- Posty: 226
- Rejestracja: 08 cze ndz, 2014 10:56 am
- Posiadany PUG: 205 CTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bełchatów
Re: CTI "perełka"
hmmm no własnię jade zobaczyć felgi 600 zł za 4 sztuki nowe! wiem do tego opony itd.(moje to trupy)
oto te felgi
http://olx.pl/oferta/felgi-aluminiowe-1 ... 59d14d6b78
oto te felgi
http://olx.pl/oferta/felgi-aluminiowe-1 ... 59d14d6b78
- Filipczak
- Junior
- Posty: 484
- Rejestracja: 25 sty sob, 2014 9:32 pm
- Posiadany PUG: Był: GT 1992 1.4, Green 1991 1.4, CTI 1990 1.9, Junior 1987 1.1 Jest: XR 1.1 '91
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
Re: CTI "perełka"
Jak dla mnie wizulanie zupelnie nie pasuja do 205
-
- Junior
- Posty: 226
- Rejestracja: 08 cze ndz, 2014 10:56 am
- Posiadany PUG: 205 CTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bełchatów
Re: CTI "perełka"
Pzypominam że teraz nie o gustach rozmawiamy a o tym czy nie będą miały problemów z zaciskami itd
Spokojnie stare SL-zostają. Te(nowe) mają być na co dzień
Spokojnie stare SL-zostają. Te(nowe) mają być na co dzień
- Filipczak
- Junior
- Posty: 484
- Rejestracja: 25 sty sob, 2014 9:32 pm
- Posiadany PUG: Był: GT 1992 1.4, Green 1991 1.4, CTI 1990 1.9, Junior 1987 1.1 Jest: XR 1.1 '91
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
Re: CTI "perełka"
Jak masz tarcze 247mm to powinny podejsc. Maja spore et wiec beda mocno schowane, ale jak belka jest zdrowa to obcierac nie powinny