CTI to samochód, który żadnej pracy się nie boi. Służył mi ostatnio jako pick-up do przewozu paczek i rowerów, a podczas sesji zdjęciowej z piękną Dimmą Józka był platformą roboczą dla fotografa. Dzięki temu załapał się też na kilka fajnych ujęć.
W nagrodę za prawie 10 lat wiernej służby odstawiłem go na małe zabiegi upiększające. Ale o tym w następnym odcinku
CTI by RafGentry
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6944
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: CTI by RafGentry
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
-
- Nowicjusz
- Posty: 45
- Rejestracja: 05 gru czw, 2019 9:35 pm
- Posiadany PUG: 205 1,9 GTI CDK2
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Oleśnica k/Wrocławia
Re: CTI by RafGentry
Dwie piękne i niebanalne 205-tki w jednej sesji
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6944
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: CTI by RafGentry
Normalnie dzieje się tyle, że nie nadążam z aktualizacją kroniki
CTI przeszło w czerwcu małe zabiegi detailingowe. Jeszcze nie wszystko zostało dokończone. Pozostają do zrobienia dokładki, ramki przedniej szyby i górne części drzwi wewnątrz. Do tego powłoka ceramiczna na felgi. Ale i tak jest różnica. Lakier z szarego zrobił się biały.
Przypadkiem na facebookowej grupie kupiłem fajne radio z katalogu dodatków. Philips DC697 jest z końcówki lat 80, ale ma wejście AUX i equalizer. Do tego wygląda naprawdę fajnie. Trafiło do CTI, choć w planach jest serwis urządzenia, bo świruje trochę potencjometr i kasety nie odtwarzają się zbyt dobrze.
CTI doczekało się też pierwszej większej wyprawy w tym roku. Pojechałem nim na nieoficjalny zlot ekipy 205 do Bolimowa. Prawie 700 kilometrów jazdy bez dachu było prawdziwą przyjemnością. Nie odebrała jej nawet przeprawa remontowaną, zwężoną trasą A1.
Ostatnią zmianą przy samochodzie było założenie testowej gałki z drukarki 3D. Jest lżejsza i trochę inaczej leży w dłoni, ale pierwsze wrażenia są obiecujące.
CTI przeszło w czerwcu małe zabiegi detailingowe. Jeszcze nie wszystko zostało dokończone. Pozostają do zrobienia dokładki, ramki przedniej szyby i górne części drzwi wewnątrz. Do tego powłoka ceramiczna na felgi. Ale i tak jest różnica. Lakier z szarego zrobił się biały.
Przypadkiem na facebookowej grupie kupiłem fajne radio z katalogu dodatków. Philips DC697 jest z końcówki lat 80, ale ma wejście AUX i equalizer. Do tego wygląda naprawdę fajnie. Trafiło do CTI, choć w planach jest serwis urządzenia, bo świruje trochę potencjometr i kasety nie odtwarzają się zbyt dobrze.
CTI doczekało się też pierwszej większej wyprawy w tym roku. Pojechałem nim na nieoficjalny zlot ekipy 205 do Bolimowa. Prawie 700 kilometrów jazdy bez dachu było prawdziwą przyjemnością. Nie odebrała jej nawet przeprawa remontowaną, zwężoną trasą A1.
Ostatnią zmianą przy samochodzie było założenie testowej gałki z drukarki 3D. Jest lżejsza i trochę inaczej leży w dłoni, ale pierwsze wrażenia są obiecujące.
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich