205 Lodołamacz
- Czak
- Uzalezniony
- Posty: 703
- Rejestracja: 30 lip czw, 2009 4:12 pm
- Posiadany PUG: 205 1.9 Gentry
- Numer Gadu-gadu: 2757168
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: 205 Lodołamacz
Sympatyczny Gratuluję zakupu. Powiedz mi Rafale, czy on jest obniżony z przodu na jakiś springach czy ktoś mu je uciął, bo widać, że przód jest trochę w dół.
Prezes nie wziąłeś pod uwagę, tego że można mu zalać olej po frytkach
Prezes nie wziąłeś pod uwagę, tego że można mu zalać olej po frytkach
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6944
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 205 Lodołamacz
Czaku - dieselek ma z przodu sportowe sprężyny z 206-tki. Obok nowych lamp, to kolejny patent poprzedniego właścicela.
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- Czak
- Uzalezniony
- Posty: 703
- Rejestracja: 30 lip czw, 2009 4:12 pm
- Posiadany PUG: 205 1.9 Gentry
- Numer Gadu-gadu: 2757168
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: 205 Lodołamacz
Czaku - dieselek ma z przodu sprężyny z 206-tki. Obok nowych lamp, to kolejny patent poprzedniego właścicela.
Ale obniżające chyba O.o? Bo na seryjnych z 206stki by stał wyżej raczej, mam racje?
- Manwe
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2013
- Rejestracja: 04 wrz pt, 2009 2:48 pm
- Posiadany PUG: 205 lacoste'86, 205 gti ph1'87, 309 ph1 3d graffic'89, citroen ax ph1'86, citroen bx ph1'86
- Numer Gadu-gadu: 7424729
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 205 Lodołamacz
chyba nie masz racji bo z tego co pamiętam to amo z 206 maja wyżej miskę sprezyny wiec 205 na takich sprężynach i swoich amo będzie niżej niż na serii
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6944
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 205 Lodołamacz
Szczerze mówiąc, to mnie ten tuning nie przekonuje. Tęsknie za zwykłymi sprężynami z 205... Teraz jak dla mnie jest za twardo. XRD to przecież nie GTI!
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- Martinoo
- Moderator
- Posty: 4031
- Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
- Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
- Numer Gadu-gadu: 8330169
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: 205 Lodołamacz
Tylko nie kupuj ory sprezyn bo bedziesz miał na przodzie terenowca. Lepiej zakup sobie dedykowane do diesla ale jednak obnizające i wtedy bedzie to normalnie wygladało. Wiem bo temat przerabiałem.RafGentry pisze:Szczerze mówiąc, to mnie ten tuning nie przekonuje. Tęsknie za zwykłymi sprężynami z 205... Teraz jak dla mnie jest za twardo. XRD to przecież nie GTI!
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6944
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 205 Lodołamacz
Dzięki za rady Martinoo Przemyślę zmianę sprężyn. W tej chwili przód siedzi za nisko, przez co nie da się dobrze wyregulować lamp. Z kolei tyłu nie mam zamiaru obniżać na belce. Ratują mnie tylko inne sprężyny.
Jak myślicie - podejdą takie montowane w silnikach TU?
A tak w ogóle, to dziś był kolejny dzień cieszenia się Pugiem. W magicznym garażu u Józka auto dostało parę nowych gratów.
Najpierw rozebrane zostały prawe drzwi, gdyż nie działało elektryczne otwieranie szyb. Jak zdradził mi już wcześniej Kamkiler, winowajcą był drewniany kołek wsadzony zamiast podnośnika... Wymiana przebiegła pomyślnie. Przy okazji okazało się, że mam zdrowiusieńkie drzwi pasażera z elementami konserwacji sprzed 24 lat. W międzyczasie tapicerke zaatakowała mecha-godzilla... I wymienione zostały wycieraczki - na moje ulubione grafitowe Alca - 7 złotych za sztukę, a lepsze niż Valeo i Bosch. Przeprowadzona została także próba maszyny polerskiej, gdyż stwierdziliśmy z Józkiem, że wszystkie elementy blacharskie są w identycznych odcieniach i auto zasługuje na dopieszczenie - chociaż jeszcze nie w zimowym czasie...
Fragment maski przed: I po szybkiej, wstępnej polerce: Po wyjeździe od Józka, dieselek doczekał się zacerowania dziury w siedzeniu kierowcy. Nieoceniona okazała się tu pomoc kobiecej ręki Wyszło całkiem nieźle. Jest mała "blizna", ale prawie niewidoczna Oprócz tego Pug otrzymał nową klamkę szyberdachu, pokrętło regulacji nawiewu, przycisk świateł przeciwmgłowych, dolną kratkę nawiewu na nogi od strony kierowcy, a także nowy (w sensie inny) lewy zacisk.
Niestety jedynym problemem, z którym nie udało się uporać, pozostają hamulce. Nadal są to jedynie spowalniacze. Klocki i tarcze są prawie nowe, zaciski sprawne, bębny z tyłu drą jak żylety, a auto prawie nie hamuje. Pedał jest twardy i podczas jazdy hamowanie przypomina wciskanie pedału hamulca przy zgaszonym silniku.
Macie jakieś pomysły co to może być?
P.S.
Żeby było śmieszniej, wieczorem dostałem pierwszą propozycję odsprzedaży auta
Jak myślicie - podejdą takie montowane w silnikach TU?
A tak w ogóle, to dziś był kolejny dzień cieszenia się Pugiem. W magicznym garażu u Józka auto dostało parę nowych gratów.
Najpierw rozebrane zostały prawe drzwi, gdyż nie działało elektryczne otwieranie szyb. Jak zdradził mi już wcześniej Kamkiler, winowajcą był drewniany kołek wsadzony zamiast podnośnika... Wymiana przebiegła pomyślnie. Przy okazji okazało się, że mam zdrowiusieńkie drzwi pasażera z elementami konserwacji sprzed 24 lat. W międzyczasie tapicerke zaatakowała mecha-godzilla... I wymienione zostały wycieraczki - na moje ulubione grafitowe Alca - 7 złotych za sztukę, a lepsze niż Valeo i Bosch. Przeprowadzona została także próba maszyny polerskiej, gdyż stwierdziliśmy z Józkiem, że wszystkie elementy blacharskie są w identycznych odcieniach i auto zasługuje na dopieszczenie - chociaż jeszcze nie w zimowym czasie...
Fragment maski przed: I po szybkiej, wstępnej polerce: Po wyjeździe od Józka, dieselek doczekał się zacerowania dziury w siedzeniu kierowcy. Nieoceniona okazała się tu pomoc kobiecej ręki Wyszło całkiem nieźle. Jest mała "blizna", ale prawie niewidoczna Oprócz tego Pug otrzymał nową klamkę szyberdachu, pokrętło regulacji nawiewu, przycisk świateł przeciwmgłowych, dolną kratkę nawiewu na nogi od strony kierowcy, a także nowy (w sensie inny) lewy zacisk.
Niestety jedynym problemem, z którym nie udało się uporać, pozostają hamulce. Nadal są to jedynie spowalniacze. Klocki i tarcze są prawie nowe, zaciski sprawne, bębny z tyłu drą jak żylety, a auto prawie nie hamuje. Pedał jest twardy i podczas jazdy hamowanie przypomina wciskanie pedału hamulca przy zgaszonym silniku.
Macie jakieś pomysły co to może być?
P.S.
Żeby było śmieszniej, wieczorem dostałem pierwszą propozycję odsprzedaży auta
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- TymczaS
- Uzalezniony
- Posty: 657
- Rejestracja: 15 cze wt, 2010 8:09 pm
- Posiadany PUG: lepiej nie wiedzieć :P
- Numer Gadu-gadu: 3402152
- Lokalizacja: Lublin
Re: 205 Lodołamacz
serwo padło (tak nam moje oko jeżeli pedał hamulca jest twardy przy odpalonym silniku)
Zacerowane elegancko
Zacerowane elegancko
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: 205 Lodołamacz
Ew. za dużo jeździsz samochodami które mają hamulce jak GTI i "zwykłe" przy tym wydają Ci się uszkodzone
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- baltazar_gabka
- Junior
- Posty: 117
- Rejestracja: 04 mar czw, 2010 1:50 pm
- Posiadany PUG: 205
- Numer Gadu-gadu: 4119593
- Lokalizacja: Zamość
Re: 205 Lodołamacz
a sprawdz czy Ci wpada pedał hamulca jak odpalasz auto. Odpal na wcisnietym hamulcu i pedał powinien delikatnie opasc. Ewentualnie jak nie serwo to pompa vacu nie daje podcisnienia do serwa.
http://www.baltazar_gabka.205.pl/
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6944
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 205 Lodołamacz
Też o tym myślałem, ale auto testowały dwie osoby bardziej obeznane w dieslowskiej tematyce i stwierdziły, że tak być nie możeDJPreZes pisze:Ew. za dużo jeździsz samochodami które mają hamulce jak GTI i "zwykłe" przy tym wydają Ci się uszkodzone
Nie da się zblokować kół, a to niezbyt dobrze wróży. Muszę te hamulce zrobić jak najszybciej, bo to w sumie jedyna pilna sprawa do zrobienia na teraz.
Z malowaniem i zakładaniem dokładek GTI można przecież poczekać
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- BzyQ
- Uzalezniony
- Posty: 568
- Rejestracja: 01 maja ndz, 2011 1:00 am
- Posiadany PUG: chyba Ty
- Numer Gadu-gadu: 4534544
- Lokalizacja: Kraków
Re: 205 Lodołamacz
Co do hamulców to mam porównanie jak było na bendixach a jak jest na girlingach . Zmieniłem zaciski + tarcze do tego pompa z 406 bo seria była by za słaba do zacisków GTI. Wniosek prosty w porównaniu z girlingami to bendixy nie hamują . Do pełni szczęścia brakuje serwa z GTI
Dodam jeszcze że w moim przypadku pompa przepuszczała i nie blokowało kół.
Dodam jeszcze że w moim przypadku pompa przepuszczała i nie blokowało kół.
2.9 V6 ot co !
- dexen
- Junior
- Posty: 453
- Rejestracja: 23 paź ndz, 2011 4:12 pm
- Posiadany PUG: XS '91r; Xsara VTS '00r
- Numer Gadu-gadu: 3222175
- Lokalizacja: Szczecin
Re: 205 Lodołamacz
Może padła pompa podciśnienia? Diesle mają takie cudo ze względu na brak przepustnicy. Możesz rozłączyć przewód i przy chodzącym silniku sprawdzić.
return -ENOCOMPREHEND; || my other ride is a Kerbal Space Program rocket ^^
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: 205 Lodołamacz
Hamulce w słabych wersjach to jest poprostu śmiech na sali. U mnie w xs-ie też takie były na początku. I tu nie bardzo pomoże wymiana czegokolwiek... Wrzuć zaciski z GTI i wentylowane tarcze i będzie git malina