MY J,RG,i RG cabrio
- TomekŻulu
- Junior
- Posty: 225
- Rejestracja: 14 sty sob, 2012 12:19 am
- Posiadany PUG: Roland Garros
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Grenntown
- Kontakt:
Re: MY J,RG,i RG cabrio
Kolejny plenerak, tak na okazję dzisiejszego meczyku i zbliżającego się za 100 dni euro.
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6944
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: MY J,RG,i RG cabrio
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- TomekŻulu
- Junior
- Posty: 225
- Rejestracja: 14 sty sob, 2012 12:19 am
- Posiadany PUG: Roland Garros
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Grenntown
- Kontakt:
Re: MY J,RG,i RG cabrio
Od lutego czisza w tym poście, więc krótko napisze : Roland bezawaryjnie się sprawuje, przyciąga wzrok i pobija kolejne rekordy! Łódź-Warszawa(Zielonka) 38min.
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: MY J,RG,i RG cabrio
Pięęęęęęęęękny! Masakra jaki piękny. Wnętrze późnych RG urywa głowę.
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
Re: MY J,RG,i RG cabrio
Można je delikatnie przyciąć i wszystko będzie OK!!TomekŻulu pisze:Właśnie z takimi myślami się bije, ale chyba nic i tak by z tego nie wyszło bo w cabrio jest dodatkowe wzmocnienie pod progami, martinopa poszerzenia raczej by niepasowały.
- TomekŻulu
- Junior
- Posty: 225
- Rejestracja: 14 sty sob, 2012 12:19 am
- Posiadany PUG: Roland Garros
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Grenntown
- Kontakt:
Re: MY J,RG,i RG cabrio
Dzięki Robson tego mi było trzeba
Roland juz zimuje a w głowie mnóstwo planów na kilka modow.
Roland juz zimuje a w głowie mnóstwo planów na kilka modow.
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6944
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: MY J,RG,i RG cabrio
Tomku, ale po co modyfikować oryginalnego Garrosa z ostatniego roku produkcji? Po co poprawiać ideał?
Większe felgi są, dokładka GTI na tył też - więcej moim zdaniem mu nie potrzeba.
Pamiętaj, że nieprzemyślanymi modyfikacjami możesz łatwo obniżyć wartość swojego samochodu. Białe GTI z Krakowa sprzedało się za 8600 euro tylko dlatego, że od 1986 roku pozostało nietknięte i 100% oryginalne. Weź to pod uwagę odciskając swoje "piętno" na Garrosie
Większe felgi są, dokładka GTI na tył też - więcej moim zdaniem mu nie potrzeba.
Pamiętaj, że nieprzemyślanymi modyfikacjami możesz łatwo obniżyć wartość swojego samochodu. Białe GTI z Krakowa sprzedało się za 8600 euro tylko dlatego, że od 1986 roku pozostało nietknięte i 100% oryginalne. Weź to pod uwagę odciskając swoje "piętno" na Garrosie
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- TomekŻulu
- Junior
- Posty: 225
- Rejestracja: 14 sty sob, 2012 12:19 am
- Posiadany PUG: Roland Garros
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Grenntown
- Kontakt:
Re: MY J,RG,i RG cabrio
Podczas hibernacji w tym sezonie zimowym zostanie na początek zmieniony tylny układ hamulcowy z skrzypiącego bębnowego na tarczowy GTI.
Bardzo pozytywnym modem okazał się element dolotu z renault laguna I. Lepszy oddech daje wyczuwalną różnicę w osiągach i wspaniałą akustykę pracy silnika
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: MY J,RG,i RG cabrio
Ale patent A zastanawiałem się jak BLOSa zamontować
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- TomekŻulu
- Junior
- Posty: 225
- Rejestracja: 14 sty sob, 2012 12:19 am
- Posiadany PUG: Roland Garros
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Grenntown
- Kontakt:
Re: MY J,RG,i RG cabrio
W Ex garosie miałem też ten problem, długo szukałem podobnego elementu by Blosa założyć a jak wiadomo w orginale jest to praktycznie nie wykonalne. Podobny wtrysk był montowany praktycznie we wszystkich europejczykach lat 90' a w zwłaszcza w niemcach i kombinowałem z golfa 3 zaadoptować lecz wlot skierowany był na lewą stronę Fartem trafiłem na wartburga na motorze 1,3polo robebeszanego przez złomiarzy i problem sie rozwiązał pomogło kawałek rury fi50 i zapomniałem że mam gaz tylko portfel miał lżej.grzesiek309 pisze:Ale patent A zastanawiałem się jak BLOSa zamontować
W obecnym pugu też fartem nabyłem ten dolot i gdyby nie to że znalazłem sie na Strażackiej całkiem przypadkiem i dostałem to gratis do innego towaru dla megane siostry to napewno został by u mnie orginalny układ dolotowy zmiana zajeła 15 min. oczywiście kawałek rurki fi50 i stożek to już inna para kaloszy ale naprawde robi to robotę
- TomekŻulu
- Junior
- Posty: 225
- Rejestracja: 14 sty sob, 2012 12:19 am
- Posiadany PUG: Roland Garros
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Grenntown
- Kontakt:
Re: MY J,RG,i RG cabrio
Do dzisiejszego, słusznego celu podróży Roland wybudził się na chwile z zimowego snu, przy okazji ułożyły się hamulce.
- TomekŻulu
- Junior
- Posty: 225
- Rejestracja: 14 sty sob, 2012 12:19 am
- Posiadany PUG: Roland Garros
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Grenntown
- Kontakt:
Re: MY J,RG,i RG cabrio
Kilku kilometrowa zimowa przejażdżka wprawiła mnie we wspaniały nastrój , po raz kolejny P205 udowadnia że jest najlepszym antydepresantem zimowej aury i nudnych codzienności zapracowanego człowieka
Tak na poważnie to muszę wymienić przednie amortyzatory, po 20 latach i 140000km pocą się i prawie trzy miesięczna kuracja na kobyłkach nie pomogła w przedłużeniu im żywota. Co polecacie ????? w planach zapewne będą niższe sprężyny które leżą w garażu i wizualnie zrobią rewolucje, ale boje się z doświadczenia że zamienniki seryjnych czy podobnej klasy amortyzatorów wyplują się bardzo szybko. Gwint odpada .
A na poranną sesje nawet wpadło na chwile słońce Tak na poważnie to muszę wymienić przednie amortyzatory, po 20 latach i 140000km pocą się i prawie trzy miesięczna kuracja na kobyłkach nie pomogła w przedłużeniu im żywota. Co polecacie ????? w planach zapewne będą niższe sprężyny które leżą w garażu i wizualnie zrobią rewolucje, ale boje się z doświadczenia że zamienniki seryjnych czy podobnej klasy amortyzatorów wyplują się bardzo szybko. Gwint odpada .
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6944
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: MY J,RG,i RG cabrio
Ach, piękny ten Garros!
Zmieniaj amorki Tomku na porządne, bo za parę miesięcy chcę zobaczyć tę 205-tkę na klubowym tripie...
Zmieniaj amorki Tomku na porządne, bo za parę miesięcy chcę zobaczyć tę 205-tkę na klubowym tripie...
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich