MY J,RG,i RG cabrio

Prezentacje posiadanych 205tek, krótkie opisy, historia i zdjęcia posiadanych samochodów.
Awatar użytkownika
TomekŻulu
Junior
Posty: 225
Rejestracja: 14 sty sob, 2012 12:19 am
Posiadany PUG: Roland Garros
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Grenntown
Kontakt:

Re: MY J,RG,i RG cabrio

Post autor: TomekŻulu »

Kolejny plenerak, tak na okazję dzisiejszego meczyku i zbliżającego się za 100 dni euro. :D
29022012111.jpg
Awatar użytkownika
RafGentry
Moderator
Posty: 6944
Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: MY J,RG,i RG cabrio

Post autor: RafGentry »

Ładny - już rozsławiam go na Facebooku! :)

http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater
Awatar użytkownika
TomekŻulu
Junior
Posty: 225
Rejestracja: 14 sty sob, 2012 12:19 am
Posiadany PUG: Roland Garros
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Grenntown
Kontakt:

Re: MY J,RG,i RG cabrio

Post autor: TomekŻulu »

Od lutego czisza w tym poście, więc krótko napisze : Roland bezawaryjnie się sprawuje, przyciąga wzrok i pobija kolejne rekordy! Łódź-Warszawa(Zielonka) 38min.
DSC_2002-1.jpg
Awatar użytkownika
DJPreZes
Moderator
Posty: 4593
Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
Posiadany PUG: Roland Garros/307
Numer Gadu-gadu: 2516096
Lokalizacja: Gdynia

Re: MY J,RG,i RG cabrio

Post autor: DJPreZes »

Pięęęęęęęęękny! Masakra jaki piękny. Wnętrze późnych RG urywa głowę.
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
Obrazek
robson
Peugeot 205 Master
Posty: 2904
Rejestracja: 03 paź wt, 2006 6:27 pm
Numer Gadu-gadu: 0

Re: MY J,RG,i RG cabrio

Post autor: robson »

TomekŻulu pisze:Właśnie z takimi myślami się bije, ale chyba nic i tak by z tego nie wyszło bo w cabrio jest dodatkowe wzmocnienie pod progami, martinopa poszerzenia raczej by niepasowały.
Można je delikatnie przyciąć i wszystko będzie OK!!
Załączniki
haina08-016.jpg
Awatar użytkownika
TomekŻulu
Junior
Posty: 225
Rejestracja: 14 sty sob, 2012 12:19 am
Posiadany PUG: Roland Garros
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Grenntown
Kontakt:

Re: MY J,RG,i RG cabrio

Post autor: TomekŻulu »

Dzięki Robson tego mi było trzeba :D
Roland juz zimuje a w głowie mnóstwo planów na kilka modow.
Awatar użytkownika
RafGentry
Moderator
Posty: 6944
Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: MY J,RG,i RG cabrio

Post autor: RafGentry »

Tomku, ale po co modyfikować oryginalnego Garrosa z ostatniego roku produkcji? Po co poprawiać ideał?

Większe felgi są, dokładka GTI na tył też - więcej moim zdaniem mu nie potrzeba.

Pamiętaj, że nieprzemyślanymi modyfikacjami możesz łatwo obniżyć wartość swojego samochodu. Białe GTI z Krakowa sprzedało się za 8600 euro tylko dlatego, że od 1986 roku pozostało nietknięte i 100% oryginalne. Weź to pod uwagę odciskając swoje "piętno" na Garrosie :)
Awatar użytkownika
TomekŻulu
Junior
Posty: 225
Rejestracja: 14 sty sob, 2012 12:19 am
Posiadany PUG: Roland Garros
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Grenntown
Kontakt:

Re: MY J,RG,i RG cabrio

Post autor: TomekŻulu »

porządkowanie w komputerze i przypadkiem znalezione, fajny był :( :( :(
Załączniki
Zdjęcie131.jpg
DSCI0025.JPG
Awatar użytkownika
TomekŻulu
Junior
Posty: 225
Rejestracja: 14 sty sob, 2012 12:19 am
Posiadany PUG: Roland Garros
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Grenntown
Kontakt:

Re: MY J,RG,i RG cabrio

Post autor: TomekŻulu »

Podczas hibernacji w tym sezonie zimowym zostanie na początek zmieniony tylny układ hamulcowy z skrzypiącego bębnowego na tarczowy GTI.
_IGP9661a.JPG
Bardzo pozytywnym modem okazał się element dolotu z renault laguna I. Lepszy oddech daje wyczuwalną różnicę w osiągach i wspaniałą akustykę pracy silnika :D
_IGP9738a.JPG
_IGP9742a.JPG
grzesiek309
Peugeot 205 Master
Posty: 5502
Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: MY J,RG,i RG cabrio

Post autor: grzesiek309 »

Ale patent :shock: A zastanawiałem się jak BLOSa zamontować :wink:
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia... :D
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko ;) https://www.facebook.com/205renovation/
Awatar użytkownika
TomekŻulu
Junior
Posty: 225
Rejestracja: 14 sty sob, 2012 12:19 am
Posiadany PUG: Roland Garros
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Grenntown
Kontakt:

Re: MY J,RG,i RG cabrio

Post autor: TomekŻulu »

grzesiek309 pisze:Ale patent :shock: A zastanawiałem się jak BLOSa zamontować :wink:
:D W Ex garosie miałem też ten problem, długo szukałem podobnego elementu by Blosa założyć a jak wiadomo w orginale jest to praktycznie nie wykonalne. Podobny wtrysk był montowany praktycznie we wszystkich europejczykach lat 90' a w zwłaszcza w niemcach i kombinowałem z golfa 3 zaadoptować lecz wlot skierowany był na lewą stronę :( Fartem trafiłem na wartburga na motorze 1,3polo robebeszanego przez złomiarzy i problem sie rozwiązał
IMG155.jpg
pomogło kawałek rury fi50 i zapomniałem że mam gaz tylko portfel miał lżej.
W obecnym pugu też fartem nabyłem ten dolot i gdyby nie to że znalazłem sie na Strażackiej całkiem przypadkiem i dostałem to gratis do innego towaru dla megane siostry to napewno został by u mnie orginalny układ dolotowy 8)7 zmiana zajeła 15 min. oczywiście kawałek rurki fi50 i stożek to już inna para kaloszy ale naprawde robi to robotę :D
Awatar użytkownika
TomekŻulu
Junior
Posty: 225
Rejestracja: 14 sty sob, 2012 12:19 am
Posiadany PUG: Roland Garros
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Grenntown
Kontakt:

Re: MY J,RG,i RG cabrio

Post autor: TomekŻulu »

Do dzisiejszego, słusznego celu podróży Roland wybudził się na chwile z zimowego snu, przy okazji ułożyły się hamulce.
_IGP4161s.JPG
_IGP4149s.JPG
_IGP4158s.JPG
Awatar użytkownika
TomekŻulu
Junior
Posty: 225
Rejestracja: 14 sty sob, 2012 12:19 am
Posiadany PUG: Roland Garros
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Grenntown
Kontakt:

Re: MY J,RG,i RG cabrio

Post autor: TomekŻulu »

Kilku kilometrowa zimowa przejażdżka wprawiła mnie we wspaniały nastrój O-) , po raz kolejny P205 udowadnia że jest najlepszym antydepresantem zimowej aury i nudnych codzienności zapracowanego człowieka
_IGP4189s.JPG
_IGP4197s.JPG
A na poranną sesje nawet wpadło na chwile słońce :)
Tak na poważnie to muszę wymienić przednie amortyzatory, po 20 latach i 140000km pocą się i prawie trzy miesięczna kuracja na kobyłkach nie pomogła w przedłużeniu im żywota. Co polecacie ????? :?: w planach zapewne będą niższe sprężyny które leżą w garażu i wizualnie zrobią rewolucje, ale boje się z doświadczenia że zamienniki seryjnych czy podobnej klasy amortyzatorów wyplują się bardzo szybko. Gwint odpada :N .
Awatar użytkownika
RafGentry
Moderator
Posty: 6944
Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: MY J,RG,i RG cabrio

Post autor: RafGentry »

Ach, piękny ten Garros! :Y _O_

Zmieniaj amorki Tomku na porządne, bo za parę miesięcy chcę zobaczyć tę 205-tkę na klubowym tripie...
Awatar użytkownika
BzyQ
Uzalezniony
Posty: 568
Rejestracja: 01 maja ndz, 2011 1:00 am
Posiadany PUG: chyba Ty
Numer Gadu-gadu: 4534544
Lokalizacja: Kraków

Re: MY J,RG,i RG cabrio

Post autor: BzyQ »

Bilstein B4 :)
2.9 V6 ot co !
ODPOWIEDZ