Strona 10 z 10
Re: MY J,RG,i RG cabrio
: 07 paź śr, 2015 9:33 am
autor: TomekŻulu
Re: MY J,RG,i RG cabrio
: 25 lis śr, 2015 12:33 am
autor: TomekŻulu
Koledzy i koleżanki
Pewnego ostatniego ciepłego popołudnia RGC latał po torze w Motoparku Ułęż, gdzie instruktorzy Autoprezentu ( kierowcy rajdowi) mieli niesamowity fan z jazdy 205-tką. I tu moja prośba o obejrzenie tego co zapisały kamery i wskazanie co byście w wersji na Youtube (3-4 min) chcieli widzieć?????? posłuchajcie tego co mówią, zobaczcie co doganiają i jak walczą bez ABSu o utrzymanie na torze
NIE KOPIOWAĆ I NIE UDOSTEPNIAĆ NA FB itp.
gdy powstanie właściwy film to puszcze w internety z logiem naszego Fanklubu
z góry dziękuje
https://drive.google.com/file/d/0B8qsGu ... sp=sharing
Re: MY J,RG,i RG cabrio
: 25 lis śr, 2015 8:49 am
autor: czargosia
no to szacun, fajne nagranie.
Instruktorzy nie byli przygotowani na brak wspomagania i systemów stabilizacji toru jazdy.
Mega fan,
Re: MY J,RG,i RG cabrio
: 25 lis śr, 2015 9:17 am
autor: 2mouse
TomekŻulu pisze:posłuchajcie tego co mówią, zobaczcie co doganiają i jak walczą bez ABSu o utrzymanie na torze
Normalka...
Zabawnie było kiedyś na Miedziance, równocześnie z Iwoną był koleś z tzw. ambicjami na godzinnej jeździe Gallardo... I cóż... Jechali to samo kółko, kartingiem i częścią dużego owalu i w końcu Iwona z Jackiem (trenerem) pojechali na część leśną, bo ile można wisieć Lambo na ogonie i czekać aż on jednak pokona sekwencję zakrętów...
Ćwiczenia nie byli w stanie zrobić...
Jesteś w stanie wytłumić odgłos silnika w momentach, jak coś mówią? Bo na razie to bez ostrej działalności equalizerem ciężko usłyszeć całe kwestie..., trzeba by im mikroporty założyć....
Re: MY J,RG,i RG cabrio
: 25 lis śr, 2015 6:48 pm
autor: grzesiek309
Tomku, kolejny raz powtórzę. Nie psuj go TCT
Straci wiele na właściwościach jezdnych
P.s. 9:11 to odcięcie na 2?
Nieźle się bawili
Re: MY J,RG,i RG cabrio
: 26 lis czw, 2015 12:38 am
autor: fila1223
myślę że do tego silniczka walnięcie 4 gaźników było by fajną opcją ,zamiast TCT
Re: MY J,RG,i RG cabrio
: 26 lis czw, 2015 1:12 am
autor: ja2nek
Ciekaw jestem ilu z was jeździło TCT na konkretnym doładowaniu...
Trzeba trochę twardszy zawias mieć ze względu na większą masę, ale różnica aż 100KM i raptem 100kg moim zdaniem nie pozostawia wiele do dyskusji
Najlepiej by było gdyby Tomek miał okazje powtórzyć okrążenia na tym samym torze przed i po swapie
Wtedy albo ja będę zaskoczony, albo cała reszta
Re: MY J,RG,i RG cabrio
: 26 lis czw, 2015 8:50 am
autor: jozek
Przejechałem 50 tys. km z tct w 204 pod maską. Mam porównanie do kilku innych 205. Nie powiedziałbym ze prowadzi się źle...
Re: MY J,RG,i RG cabrio
: 26 lis czw, 2015 9:02 am
autor: grzesiek309
Tomek dużo jeździ po torach, gdzie TCT czy inne 2.0 niestety nie będzie tak zwinne, jak 1.4.
Co innego, gdy auto jest użytkowane po prostu do jazdy. W mieście się tych różnic w prowadzeniu nie odczuje, a w osiągach już tak. Sam bym chętnie zamienił GTI-6 na TCT, bo brakuje momentu przy niższych obrotach.
A jako ciekawostkę dodam, że od ponad pół roku latam dość ostro po jednym pustym rondzie w okolicy, gdzie GTI przy 50km/h ryje przodem i czuć ewidentną podsterowność, a RG zarzuca tyłem
Na ciasnym technicznym torze RG może objechać takie TCT czy GTI-6
Re: MY J,RG,i RG cabrio
: 22 sty pt, 2016 7:22 pm
autor: TomekŻulu
Zmontowałem na szybko i wyszło coś takiego. Dzięki za pomoc i dyskusję TCT czy fabryczne TU
https://youtu.be/eI_d7BFCYq8
Re: MY J,RG,i RG cabrio
: 01 mar wt, 2016 8:17 pm
autor: TomekŻulu
Tym czasem takie graty trzeba było wymienić, gotowy na kolejny sezon
Re: MY J,RG,i RG cabrio
: 01 mar wt, 2016 9:52 pm
autor: pawel
gdzie wyrwałeś nową nagrzewnicę behr?