Z XS'a do XS'a :)

Prezentacje posiadanych 205tek, krótkie opisy, historia i zdjęcia posiadanych samochodów.
grzesiek309
Peugeot 205 Master
Posty: 5502
Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: Z XS'a do XS'a :)

Post autor: grzesiek309 »

Jeśli są zapieczone, nie wyciągniesz ich od strony wahacza :N
Miałem spore problemy z wybiciem drążków z wymontowanego wahacza :(
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia... :D
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko ;) https://www.facebook.com/205renovation/
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Re: Z XS'a do XS'a :)

Post autor: woocash »

używałeś podkładek? ja miałem jakiś płaskownik 5 mm nawiercony, musi być sztywno żeby to ruszyło... jakoś nie potrafię sobie wyobrazić, żeby używając podkładki ona sie nie wyginała... no a śruba.. 8.8 to nie jest chyba szczyt twardości

ale ja to robiłem z 5 czy 7 lat temu... wtedy pugi były młodsze, i drążki mniej zapieczone :mrgreen:
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
krzyska
Peugeot 205 Master
Posty: 2097
Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: okolice Kruszwicy

Re: Z XS'a do XS'a :)

Post autor: krzyska »

grzesiek309 pisze:Jeśli są zapieczone, nie wyciągniesz ich od strony wahacza :N
Miałem spore problemy z wybiciem drążków z wymontowanego wahacza :(
Mialem to samo, potrzebujesz młot.
GTI_Efekt Masy Obrazek
Awatar użytkownika
scaliburgreg
Junior
Posty: 319
Rejestracja: 11 gru ndz, 2011 4:04 pm
Posiadany PUG: 205 XS TU3S 88'
Numer Gadu-gadu: 5932746
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

Re: Z XS'a do XS'a :)

Post autor: scaliburgreg »

Właśnie po przyłożeniu nasadki 30 i płaskownika śruba 8.8 się ukręciła tuż przy drążku zostawiając mi na całe szczęście 2 zwoje gwintu, które wystarczyły by wykręcić resztki..

Jutro podjadę do sklepu, wezmę kilka najmocniejszych śrub jakie będą i powalczę znowu, bo skoro belka jest wyżej niż fabrycznie, ktoś przy niej grzebał, pytanie tylko ile lat temu :mrgreen:
Obrazek
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Re: Z XS'a do XS'a :)

Post autor: woocash »

no ja to bym pewnie się zdenerwował, podgrzał opalarką bo palnika bym nie miał, ale pewnie nic by to nie dało bo musiałbym z rok nagrzewać :mrgreen:

rozważałbym kąpiel w coca coli przez noc, tylko jak to zrobić na zamontowanym wahaczu ;) trzeba by dużo coli 8)7

no i przepraszam za trochę ot ;)
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
scaliburgreg
Junior
Posty: 319
Rejestracja: 11 gru ndz, 2011 4:04 pm
Posiadany PUG: 205 XS TU3S 88'
Numer Gadu-gadu: 5932746
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

Re: Z XS'a do XS'a :)

Post autor: scaliburgreg »

Obniżanie belki - Epizod II 8)7

Przyłożyłem rurke po drugiej stronie drążka niż wahacz, biłem ją największym młotkiem jaki mam i prędzej zrzucę sobie wóz z podnośnika niż to draństwo ruszy..



edit..

Wczoraj ukręcałem śruby, dziś na nowej śrubie klasy 10.9 roz**bałem dwie nasadki 13.. :evil: :evil:

składam to pieruństwo spowrotem jak było i chyba zacznę poszukiwania dobrej belki ze stabilizatorem..
Obrazek
Awatar użytkownika
krzyska
Peugeot 205 Master
Posty: 2097
Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: okolice Kruszwicy

Re: Z XS'a do XS'a :)

Post autor: krzyska »

scaliburgreg pisze:Obniżanie belki - Epizod II 8)7

Przyłożyłem rurke po drugiej stronie drążka niż wahacz, biłem ją największym młotkiem jaki mam i prędzej zrzucę sobie wóz z podnośnika niż to draństwo ruszy..



edit..

Wczoraj ukręcałem śruby, dziś na nowej śrubie klasy 10.9 roz**bałem dwie nasadki 13.. :evil: :evil:

składam to pieruństwo spowrotem jak było i chyba zacznę poszukiwania dobrej belki ze stabilizatorem..
Nie bardzo rozumiem, biłeś mlotem
tu
CAM00803.jpg
czy tu
CAM00804.jpg
GTI_Efekt Masy Obrazek
Awatar użytkownika
scaliburgreg
Junior
Posty: 319
Rejestracja: 11 gru ndz, 2011 4:04 pm
Posiadany PUG: 205 XS TU3S 88'
Numer Gadu-gadu: 5932746
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

Re: Z XS'a do XS'a :)

Post autor: scaliburgreg »

drugie foto..
nie powiesz mi chyba, że belki z Saxo/106
http://www.suzukituning.com/PSA/Suspension/Lowering.htm
są zrobione "lustrem" do 205 i tam gdzie w 106 się wyciąga to tu trzeba przywalić?? :roll:

wahacze są jakby zamienione, to co w opisie, którym się posługiwałem pokazane jest jako lewy wahacz w 205 jest taki prawy i na prawym miałem wyciągniętą tą blaszkę z mimośrodem i drążek na wierzchu, ale wyjść nie chciał.
Obrazek
Awatar użytkownika
scaliburgreg
Junior
Posty: 319
Rejestracja: 11 gru ndz, 2011 4:04 pm
Posiadany PUG: 205 XS TU3S 88'
Numer Gadu-gadu: 5932746
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

Re: Z XS'a do XS'a :)

Post autor: scaliburgreg »

Od kiedy jeżdżę na Blosie, nieustannie trwają testy setupów tego urządzenia. Producent podaje, że optymalne ustawienie dawki paliwa w większości silników występuje przy odkręceniu Blosa na 2 obroty. Ale mój silnik nie jest taki jak większość :D Ustaliłem, że im bardziej rozkręcam to urządzenie tym mam lepsze osiągi przy pełnym obciążeniu. Oczywiście dzięki drugiej gardzieli w gaźniku, która się wtedy otwiera. Dotarłem jednak do momentu, kiedy na wolnych obrotach był zalany. I wtedy wpadłem na pomysł jaki możecie zobaczyć na zdjęciach.

Potrzebowałem sposobu jak ograniczyć mu paliwo na wolnych obrotach, żeby się nie zalewał, ale jednocześnie otworzyć mu "górę" gdy przez gaźnik przechodzi prawie 2 razy więcej powietrza. Dlatego rozszlifowałem gwizdek Blosa, tak by w jego górnym położeniu przy pełnym otwarciu przepustnicy przechodziło możliwie najwięcej paliwa.

Efekt jest taki, że znów mogę go skręcić na oszczędniejszy setup, ale gdy tego potrzebuję ma moc, że aż się gęba cieszy :mrgreen:
Załączniki
fabryka
fabryka
mój patent
mój patent
Obrazek
Awatar użytkownika
scaliburgreg
Junior
Posty: 319
Rejestracja: 11 gru ndz, 2011 4:04 pm
Posiadany PUG: 205 XS TU3S 88'
Numer Gadu-gadu: 5932746
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

Re: Z XS'a do XS'a :)

Post autor: scaliburgreg »

W weekend zaszły pewnie zmiany, mianowicie wleciała beleczka na właściwej wysokości :D Nie chciałem kupować belki od handlarzy co to nie wiadomo ile czasu leży pod płotem i gnije to znalazłem dawcę w Poznaniu i kupiłem go w całości za kilka stówek:
Obrazek
Sprzedający nie znał się na tym co ma, więc mogę stwierdzić, że było warto. Zwłaszcza, że choć tego nie widać jest to XS, już trzeci w moim życiu :mrgreen: Poza tym, że ma ledwo żywe i rąbiące poduszki silnika/skrzyni, a prawy przód miał przygodę zderzeniową to jest w dobrym stanie. Zawieszenie i hamulce wręcz w świetnym. Jednak nie zależy mi, żeby go trzymać także jeśli ktoś ma ochotę na jakieś graty zapraszam na PW, sprawdzę stan, porobię zdjęcia i podam ceny.

Tutaj mogę wpisać, że auto ma nowy tłumik, który już czeka na nowego właściciela oraz nowy akumulator Centra Futura 53Ah, który także jest na sprzedaż.

Fotki swojego prawowitego XS'a z nowym tylnym zawieszeniem wrzucę niebawem :)
Ostatnio zmieniony 09 cze pn, 2014 9:52 am przez scaliburgreg, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Martinoo
Moderator
Posty: 4031
Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
Numer Gadu-gadu: 8330169
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: Z XS'a do XS'a :)

Post autor: Martinoo »

dobry zakup :D
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
Obrazek
Awatar użytkownika
scaliburgreg
Junior
Posty: 319
Rejestracja: 11 gru ndz, 2011 4:04 pm
Posiadany PUG: 205 XS TU3S 88'
Numer Gadu-gadu: 5932746
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

Re: Z XS'a do XS'a :)

Post autor: scaliburgreg »

Tak to obecnie wygląda :) W następnej kolejności zajmę się przodem, wletą Jamexy i bedzie git :mrgreen:
Załączniki
DSC00834.JPG
Obrazek
operatorbazooki
Maniak
Posty: 1061
Rejestracja: 11 lut sob, 2012 3:08 pm
Posiadany PUG: 205 xs
Lokalizacja: Komorów pod W-wa

Re: Z XS'a do XS'a :)

Post autor: operatorbazooki »

Nareszcie !
Awatar użytkownika
scaliburgreg
Junior
Posty: 319
Rejestracja: 11 gru ndz, 2011 4:04 pm
Posiadany PUG: 205 XS TU3S 88'
Numer Gadu-gadu: 5932746
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

Re: Z XS'a do XS'a :)

Post autor: scaliburgreg »

W ostatnich dniach auto otrzymało nowy termostat na 82 stopnie. Stary jak podejrzewałem był 89'C i dlatego teraz jeżdżąc po mieście wskazówka temperatury trzyma się po lewej od kreski 90' a nie po prawej jak wcześniej.

Wczoraj wyjmowałem także maglownicę, która dostała nową tulejkę i została nasmarowana, jednak dalej pojawiają się stuknięcia z prawego przodu gdy jadę 5 na godzinę po podwórku... Ktoś ma jakieś pomysły co to może być?
Obrazek
Awatar użytkownika
Martinoo
Moderator
Posty: 4031
Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
Numer Gadu-gadu: 8330169
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: Z XS'a do XS'a :)

Post autor: Martinoo »

Gumy na stabi??

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
Obrazek
ODPOWIEDZ