205 gti / 88rok
-
- Maniak
- Posty: 1061
- Rejestracja: 11 lut sob, 2012 3:08 pm
- Posiadany PUG: 205 xs
- Lokalizacja: Komorów pod W-wa
Re: 205 gti / 88rok
Dzisiaj ważny dzień dla GITa, wizyta u blacharza Do wymiany:
-progi
-tylne błotniki
-reperaturka nad przednią szybą
-reperaturka podłogi bagażnika
Ja w tym czasie kiedy gita nie będzie w garażu zajmę się zmatowaniem drzwi P i L, kalpy bagażnika i maski z garbem. Życzcie powodzenia i trzymajcie kciuki
-progi
-tylne błotniki
-reperaturka nad przednią szybą
-reperaturka podłogi bagażnika
Ja w tym czasie kiedy gita nie będzie w garażu zajmę się zmatowaniem drzwi P i L, kalpy bagażnika i maski z garbem. Życzcie powodzenia i trzymajcie kciuki
- krzyska
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2097
- Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
- Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: okolice Kruszwicy
Re: 205 gti / 88rok
a na żywo tylko ta dziura w drzwiach straszyła nawet fajnie wyglądał
GTI_Efekt Masy
-
- Maniak
- Posty: 1061
- Rejestracja: 11 lut sob, 2012 3:08 pm
- Posiadany PUG: 205 xs
- Lokalizacja: Komorów pod W-wa
Re: 205 gti / 88rok
Błotniki wyglądały może nie najgorzej ale mają na sobie chyba z 1cm kitu od samego dołu do znaczków gti. A zanim ktoś tę szpachlę położył to nie zapodkładował powierzchni i teraz szpachla pęka bo rdzewieje blacha pod spodem Także bez wymiany tych elementów się nie obejdzie ;p
- Manwe
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2013
- Rejestracja: 04 wrz pt, 2009 2:48 pm
- Posiadany PUG: 205 lacoste'86, 205 gti ph1'87, 309 ph1 3d graffic'89, citroen ax ph1'86, citroen bx ph1'86
- Numer Gadu-gadu: 7424729
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 205 gti / 88rok
hmm ciekawe mam to samo u mnie tyle, że nie zdarzyło zardzewieć, powodzenia przy pracach i nie daj go potyłtać
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
-
- Maniak
- Posty: 1061
- Rejestracja: 11 lut sob, 2012 3:08 pm
- Posiadany PUG: 205 xs
- Lokalizacja: Komorów pod W-wa
Re: 205 gti / 88rok
Panowie, pytanie mam. Ile powinny kosztować prace blacharskie które wymieniłem kilka postów wyżej? Nie chcę dać się zedrzeć Elementy które posłużą do wykonania napraw pozyskam z nadwozia którego nikt nie chciał kupić
-
- Maniak
- Posty: 1061
- Rejestracja: 11 lut sob, 2012 3:08 pm
- Posiadany PUG: 205 xs
- Lokalizacja: Komorów pod W-wa
Re: 205 gti / 88rok
Powoli się składa, regeneracja belki to ciężki temat we własnym garażu?
- Maro.wow99
- Uzalezniony
- Posty: 678
- Rejestracja: 01 maja pn, 2006 9:14 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI, Forester 2.0, 206 Gt 2225
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: okolice Cieszyna
Re: 205 gti / 88rok
Dasz se rady jak co to dzwoń doradzę co i jak dupnąć młotem
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: 205 gti / 88rok
Jedynym problemem, z którym sam sobie nie poradzisz może być wytarta obudowa łożyska zewnętrznego. Sam demontaż/montaż i wymiana łożysk to w zasadzie banał
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
-
- Maniak
- Posty: 1061
- Rejestracja: 11 lut sob, 2012 3:08 pm
- Posiadany PUG: 205 xs
- Lokalizacja: Komorów pod W-wa
Re: 205 gti / 88rok
Tak właśnie myślałem Ktoś z Was wie może z czego jeszcze podejdą tylne drążki skrętne? Najlepiej P&p ale z tokarką też sobie radzę, chyba że te z gti po zmianie amorków na koni sport okażą się wystarczająco twarde? Maro , w srebrym migu którego po Tobie miałem były z tyłu chyba koni sporty? drążki w belce były seria gti? Bo w tamtym aucie był beton i trzymało sie pieruńsko dobrze, chciałbym w czarnuchu tak zrobić
- Maro.wow99
- Uzalezniony
- Posty: 678
- Rejestracja: 01 maja pn, 2006 9:14 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI, Forester 2.0, 206 Gt 2225
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: okolice Cieszyna
Re: 205 gti / 88rok
Tam były drążki ory Gti stabilizator sam nie wiem z czego ale strasznie gruby był gdzieś mam napisane jaką miał grubość
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: 205 gti / 88rok
Może z 306 Tam fabrycznie miał 24mm
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- Maro.wow99
- Uzalezniony
- Posty: 678
- Rejestracja: 01 maja pn, 2006 9:14 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI, Forester 2.0, 206 Gt 2225
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: okolice Cieszyna
Re: 205 gti / 88rok
306 ma chyba szersze drążki o ile dobrze pamiętam, a nie wiem co się będzie działo jak zapnie się taki drążek na tokarkę, kiedyś znajomy w pucharowym 106 coś przetaczał jakieś drążki i drążek po dłuższej pracy na aucie pękł
- Piotrek86
- Junior
- Posty: 169
- Rejestracja: 08 sty ndz, 2012 1:27 pm
- Posiadany PUG: 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 8866480
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Re: 205 gti / 88rok
Czemu się nikt nie interesuje autkiem od Ernesta?? Temat coś umarł....
Ale ja zadbałem o to żeby tu się coś dalej działo Po długiej walce z samym sobą jakiś już czas temu kupiłem od Ernesta to Gti ( razem z prawem do poprowadzenia dalej tego tematu )
Stan nie był rewelacyjny ale miało to autko coś w sobie dzięki czemu się na to skusiłem.
Po kupnie i przywiezieniu autka i zobaczeniu ile trzeba przy blacharce porobić przyszedł czas na kupno spawarki
Wszystkie blachy robiłem sam, ale jednak pod okiem profesjonalnego blacharza żeby wszystko miało ręce i nogi, na początku plan był taki żeby tylko wstawić co trzeba, w podkład i poskładać żeby wkońcu przejechać się GTI, ale jednak fakt że auto już było tak rozebrane sprawił że poszedłem w innym kierunku, parę dniu temu odebrałem go z lakierowania
Ale ja zadbałem o to żeby tu się coś dalej działo Po długiej walce z samym sobą jakiś już czas temu kupiłem od Ernesta to Gti ( razem z prawem do poprowadzenia dalej tego tematu )
Stan nie był rewelacyjny ale miało to autko coś w sobie dzięki czemu się na to skusiłem.
Po kupnie i przywiezieniu autka i zobaczeniu ile trzeba przy blacharce porobić przyszedł czas na kupno spawarki
Wszystkie blachy robiłem sam, ale jednak pod okiem profesjonalnego blacharza żeby wszystko miało ręce i nogi, na początku plan był taki żeby tylko wstawić co trzeba, w podkład i poskładać żeby wkońcu przejechać się GTI, ale jednak fakt że auto już było tak rozebrane sprawił że poszedłem w innym kierunku, parę dniu temu odebrałem go z lakierowania
-
- Maniak
- Posty: 1061
- Rejestracja: 11 lut sob, 2012 3:08 pm
- Posiadany PUG: 205 xs
- Lokalizacja: Komorów pod W-wa
Re: 205 gti / 88rok
Piotrek , moje serce się raduje Lakier wygląda bardzo dobrze