Strona 5 z 10

Re: 205 gti / 88rok

: 14 gru pt, 2012 8:22 am
autor: operatorbazooki
Dzisiaj ważny dzień dla GITa, wizyta u blacharza 8)7 Do wymiany:
-progi
-tylne błotniki
-reperaturka nad przednią szybą
-reperaturka podłogi bagażnika

Ja w tym czasie kiedy gita nie będzie w garażu zajmę się zmatowaniem drzwi P i L, kalpy bagażnika i maski z garbem. Życzcie powodzenia i trzymajcie kciuki 8)7

Re: 205 gti / 88rok

: 14 gru pt, 2012 8:28 pm
autor: krzyska
a na żywo tylko ta dziura w drzwiach straszyła 8)7 nawet fajnie wyglądał

Re: 205 gti / 88rok

: 14 gru pt, 2012 8:40 pm
autor: operatorbazooki
Błotniki wyglądały może nie najgorzej ale mają na sobie chyba z 1cm kitu od samego dołu do znaczków gti. A zanim ktoś tę szpachlę położył to nie zapodkładował powierzchni i teraz szpachla pęka bo rdzewieje blacha pod spodem :x Także bez wymiany tych elementów się nie obejdzie ;p

Re: 205 gti / 88rok

: 14 gru pt, 2012 11:17 pm
autor: Manwe
hmm ciekawe mam to samo u mnie tyle, że nie zdarzyło zardzewieć, powodzenia przy pracach i nie daj go potyłtać 8)7

Re: 205 gti / 88rok

: 16 gru ndz, 2012 4:30 pm
autor: operatorbazooki
Panowie, pytanie mam. Ile powinny kosztować prace blacharskie które wymieniłem kilka postów wyżej? Nie chcę dać się zedrzeć :) Elementy które posłużą do wykonania napraw pozyskam z nadwozia którego nikt nie chciał kupić :)

Re: 205 gti / 88rok

: 02 sty śr, 2013 5:51 pm
autor: operatorbazooki
Powoli się składa, regeneracja belki to ciężki temat we własnym garażu?

Re: 205 gti / 88rok

: 02 sty śr, 2013 5:56 pm
autor: Maro.wow99
Dasz se rady jak co to dzwoń doradzę co i jak dupnąć młotem :twisted:

Re: 205 gti / 88rok

: 02 sty śr, 2013 6:04 pm
autor: grzesiek309
Jedynym problemem, z którym sam sobie nie poradzisz może być wytarta obudowa łożyska zewnętrznego. Sam demontaż/montaż i wymiana łożysk to w zasadzie banał :)

Re: 205 gti / 88rok

: 02 sty śr, 2013 6:24 pm
autor: operatorbazooki
Tak właśnie myślałem ;) Ktoś z Was wie może z czego jeszcze podejdą tylne drążki skrętne? Najlepiej P&p ale z tokarką też sobie radzę, chyba że te z gti po zmianie amorków na koni sport okażą się wystarczająco twarde? Maro , w srebrym migu którego po Tobie miałem były z tyłu chyba koni sporty? drążki w belce były seria gti? Bo w tamtym aucie był beton i trzymało sie pieruńsko dobrze, chciałbym w czarnuchu tak zrobić :)

Re: 205 gti / 88rok

: 02 sty śr, 2013 6:32 pm
autor: Maro.wow99
Tam były drążki ory Gti stabilizator sam nie wiem z czego ale strasznie gruby był gdzieś mam napisane jaką miał grubość

Re: 205 gti / 88rok

: 02 sty śr, 2013 6:36 pm
autor: grzesiek309
Może z 306 :wink: Tam fabrycznie miał 24mm

Re: 205 gti / 88rok

: 02 sty śr, 2013 6:41 pm
autor: Maro.wow99
306 ma chyba szersze drążki o ile dobrze pamiętam, a nie wiem co się będzie działo jak zapnie się taki drążek na tokarkę, kiedyś znajomy w pucharowym 106 coś przetaczał jakieś drążki i drążek po dłuższej pracy na aucie pękł

Re: 205 gti / 88rok

: 07 gru sob, 2013 2:46 pm
autor: Piotrek86
Czemu się nikt nie interesuje autkiem od Ernesta?? Temat coś umarł....

Ale ja zadbałem o to żeby tu się coś dalej działo :) Po długiej walce z samym sobą jakiś już czas temu kupiłem od Ernesta to Gti ( razem z prawem do poprowadzenia dalej tego tematu :D )
Stan nie był rewelacyjny ale miało to autko coś w sobie dzięki czemu się na to skusiłem.
Po kupnie i przywiezieniu autka i zobaczeniu ile trzeba przy blacharce porobić przyszedł czas na kupno spawarki :D
Wszystkie blachy robiłem sam, ale jednak pod okiem profesjonalnego blacharza żeby wszystko miało ręce i nogi, na początku plan był taki żeby tylko wstawić co trzeba, w podkład i poskładać żeby wkońcu przejechać się GTI, ale jednak fakt że auto już było tak rozebrane sprawił że poszedłem w innym kierunku, parę dniu temu odebrałem go z lakierowania :D

Re: 205 gti / 88rok

: 07 gru sob, 2013 4:29 pm
autor: operatorbazooki
Piotrek , moje serce się raduje :) Lakier wygląda bardzo dobrze :mrgreen:

Re: 205 gti / 88rok

: 07 gru sob, 2013 10:14 pm
autor: krzyska
fajnie, jakie plany odnośnie silnika?