Color Line 1.1 1991r.
- Vroobell205
- Junior
- Posty: 389
- Rejestracja: 26 mar śr, 2014 12:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Color Line 1.1 1991r.
Dziś śniegowa wyprawa na bunkry. Auta posolone jak śledzie na wigilię. Pomimo tego posiadają zimowy urok. Sobota dniem udanym.
- nowak68
- Maniak
- Posty: 1892
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
- Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Świętygród
Re: Color Line 1.1 1991r.
Sceneria jak z Gwiezdnych Wojen,tylko tam zamiast śniegu był pustynny piach Fajna wycieczka
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
- szasz
- Uzalezniony
- Posty: 736
- Rejestracja: 10 lip czw, 2014 8:45 am
- Posiadany PUG: XS '92 [i] Partner Tepee Outdoor 1.6 HDI [i] Citroen C4 1.6 BlueHDI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Gdańsk, miasto rodzinne Tomaszów Lubelski
Re: Color Line 1.1 1991r.
Przybrudzone są, fakt, wygląda to jak kamuflaż a co dwa peugeoty to nie jeden pzdr
Wysłane z mojego Venue 7 HSPA+ przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Venue 7 HSPA+ przy użyciu Tapatalka
Zawsze iść, rozkaz który mam we krwi..
- Vroobell205
- Junior
- Posty: 389
- Rejestracja: 26 mar śr, 2014 12:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Color Line 1.1 1991r.
Od dzisiaj najbardziej niezawodne auto jakie miałem przyjemność posiadac zmieniło właściciela. Osoba z poza forum ale mam wrażenie że szybko zakocha się w tym egzemplarzu i podzieli się tym w wątku.
- nowak68
- Maniak
- Posty: 1892
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
- Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Świętygród
Re: Color Line 1.1 1991r.
Gratulować? Komu?
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
- KrakerSx
- Uzalezniony
- Posty: 624
- Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Color Line 1.1 1991r.
Czyżby trafił do Lublina??
http://www.KrakerSx.peugeot205.pl
Roland Garros 92'
Roland Garros 92'
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6944
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Color Line 1.1 1991r.
Coś drzwi za mało chyba
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- KrakerSx
- Uzalezniony
- Posty: 624
- Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Color Line 1.1 1991r.
No to jest duży szczegół który przeoczyłem
http://www.KrakerSx.peugeot205.pl
Roland Garros 92'
Roland Garros 92'
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Color Line 1.1 1991r.
Pug został w Białymstoku. Mało tego, praktycznie nie zmienił miejsca postoju Mam nadzieję, że nadal będzie ood moją opieką
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 3
- Rejestracja: 18 mar śr, 2020 4:38 pm
- Posiadany PUG: 205 Color Line 1.1
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Suwałki
Re: Color Line 1.1 1991r.
Witam. Odświeżam temat Obecnie po latach 205tka znajduje się w Suwałkach z racji że kilka lat jednak minęło to auto wymaga trochę pracy estetyczno-technicznej ale wszystko jest na dobrej drodze i wciąż jest to fajny egzemplarz Co do ogarnięcia:
-Delikatne wykwity rdzy na końcówkach progów oraz przy mocowaniach zderzaka tylnego, jednak zimy niestety zrobiły swoje,
-połamany daszek deski rozdzielczej,
-przekładnia kierownicza ma luzy,
-uszczelniacze (zimny chmurzy na niebiesko),
-poduszka silnika,
-dziurawy wydech,
-przerdzewiałe prowadnice szyby od kierowcy przez co nie było można jej otwierać,
-Zderzaki do odświeżenia oraz kilka innych elementów.
Z racji tego udało mi się dostać piękny daszek dzięki uprzejmości Pana Rafała to mamy jedną sprawę estetyczną zalatwioną.
Udało się zdobyć brązową szybę z dobrymi prowadnicami.
Został zamontowany tłumik końcowy asmet i rura środkowa OEM
Zrobiona poduszka silnika dzięki czemu motor nie szarpie przód tył i odświeżyłem zderzaki.
Maglownica czeka na weryfikację czy jest na kwadrat czy wieloklin ale nie mam jak tego obecnie sprawdzić.
Zostanie najgorsze czyli te nieszczęsne uszczelniacze oraz blacharka jednak z racji tego co się dzieje w naszym pięknym kraju, muszę pozostawać w jednostce. Jak będę miał już możliwość to prace ruszą dalej. Na koniec konserwacja, pranie i ogólne poprawki wizualne. Fajnie, że trafił mi się ten konkretny egzemplarz. Pozdrawiam założyciela tematu Michała, z którym miałem okazję porozmawiać osobiście na temat tego samochodu i dziękuję za pomoc w paru sprawach oraz Grzegorzowi, który załatwił mi kilka potrzebnych rzeczy i udzielił paru wskazówek.
-Delikatne wykwity rdzy na końcówkach progów oraz przy mocowaniach zderzaka tylnego, jednak zimy niestety zrobiły swoje,
-połamany daszek deski rozdzielczej,
-przekładnia kierownicza ma luzy,
-uszczelniacze (zimny chmurzy na niebiesko),
-poduszka silnika,
-dziurawy wydech,
-przerdzewiałe prowadnice szyby od kierowcy przez co nie było można jej otwierać,
-Zderzaki do odświeżenia oraz kilka innych elementów.
Z racji tego udało mi się dostać piękny daszek dzięki uprzejmości Pana Rafała to mamy jedną sprawę estetyczną zalatwioną.
Udało się zdobyć brązową szybę z dobrymi prowadnicami.
Został zamontowany tłumik końcowy asmet i rura środkowa OEM
Zrobiona poduszka silnika dzięki czemu motor nie szarpie przód tył i odświeżyłem zderzaki.
Maglownica czeka na weryfikację czy jest na kwadrat czy wieloklin ale nie mam jak tego obecnie sprawdzić.
Zostanie najgorsze czyli te nieszczęsne uszczelniacze oraz blacharka jednak z racji tego co się dzieje w naszym pięknym kraju, muszę pozostawać w jednostce. Jak będę miał już możliwość to prace ruszą dalej. Na koniec konserwacja, pranie i ogólne poprawki wizualne. Fajnie, że trafił mi się ten konkretny egzemplarz. Pozdrawiam założyciela tematu Michała, z którym miałem okazję porozmawiać osobiście na temat tego samochodu i dziękuję za pomoc w paru sprawach oraz Grzegorzowi, który załatwił mi kilka potrzebnych rzeczy i udzielił paru wskazówek.
- forest80
- Junior
- Posty: 250
- Rejestracja: 26 mar śr, 2008 8:46 pm
- Posiadany PUG: 1.4 podobno SX;) forever 1.9D
- Lokalizacja: Stalowa Wola/Kielce
Re: Color Line 1.1 1991r.
Możesz napisać krok po kroku jak odnawiałeś zderzaki?
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 3
- Rejestracja: 18 mar śr, 2020 4:38 pm
- Posiadany PUG: 205 Color Line 1.1
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Suwałki
Re: Color Line 1.1 1991r.
Nie były mocno zniszczone. Po prostu schodziła z nich farba po poprzedniej renowacji. Wystarczyło coś takiego jak czarna struktura do zderzaków w sprayu. Bardzo fajnie kryje i nie trzeba się za mocno z tym bawić. Jak masz nierówności to przeleć papierkiem, odtłuść i pomaluj ot cała filozofia U mnie wystarczyło odtłuścić i pokryłem 3ma cienkimi warstwami i wyszło bardzo ładnie.
- forest80
- Junior
- Posty: 250
- Rejestracja: 26 mar śr, 2008 8:46 pm
- Posiadany PUG: 1.4 podobno SX;) forever 1.9D
- Lokalizacja: Stalowa Wola/Kielce
Re: Color Line 1.1 1991r.
Możesz napisać krok po kroku jak odnawiałeś zderzaki?