Przepraszam, że tak post pod postem ale mam bardzo malutko czasu na robienie jakiś fotek itp. dotyczących 205
Uff.. to tak podsumowanko:
Próba odnowienia emblematów - Są deko lepsze ale uciapane takie farbą wyszły... źle gdzieś podkleiłem taśmę i wyciekło... Trzeba będzie się obejrzeć za jakimiś po zimie
Poszukiwania czerwonej listewki - Szuka się
Tunel środkowy wraz z mieszkiem - Jest tego dużo ale $ nie pozwalają na zaszalenie... Postaram się po zimie coś ładnego skombinować
Te znaczki PEUGEOT na masce oraz LEW na klapie - wielki Fail... nie ściągnięte niestety... nie mam jak garażu ani jak podłączyć coś typu suszarka by rozgrzać klej i je ściągnąć.. Opalarki przenośnej też nie mam... na chama nie chcę próbować bo martwię się, że odejdzie razem z lakierem
. Ściągniecie tego to jest MUST HAVE po zimie ! Może po zimie ktoś z okolice pomoże ?
Na zimę zakupione kołpaczki - Chciałem odnowić felgi stalowe, na których mam zimówki, ale... no i tu jest ale... mam 2 inne - oryginalne, często widzę jak osoby z forum mają je u siebie... a 2 inne... więc taki setup dwie inne dwie inne były deczko głupi... Więc wybór padł na kołpaczki
Może kiedyś oprócz felg z RG dorobię się jakiś 14" lub 15" na lato a zimówkami zostaną felgi z RG ? Kto wie
Przed zimą samochodzik przeszedł parę przygotowań:
Wszystkie wtyczki, złączki, gniazda etc. zostały jak ja to mówię wypsiukane kontakt spray'em wyczyszczone aż do błysku
Wnętrza lamp z przodu i tyłu(+ klosze) - wyczyszczone
Akumulator - doładowany
No i to chyba na tyle... samochodzik dziennie w ruchu, dzielnie się trzyma, nie sprawia problemów
Ale... Są plany co zrobić po zimie i w efekcie uzbierała się mała lista...
Bębny tył + Szczęki, cylinderki, rozpieraki, samoregulatory etc.(Już są bardzo zardzewiałe i wytarte w środku więc jak wymiana Bębnów to i środek od razu przy okazji
)
Linki ręcznego
Poduszki silnika
Regulator napięcia (Pada powoli albo on, albo szczotki w altku już słabe - ładowanie na jałowym 13.4 przy pełnym obciążeniu 13.2 - troszkę mało... po zimie pewnie będzie jeszcze gorzej
)
Półosie - obydwie bo postukują
Uszczelka pod głowicą + uszczelniacze zaworowe(głownie z ich powodu głowica będzie zrzucana)
Olej skrzyni biegów
Olej, Filtr
Płyn chłodniczy
Tłumik końcowy + gumowe wieszaki - Tłumik pseudotuningowy wygląda jak komin -.- i brzydko wygląda. Wolę klasyczny wygląd
Do przejrzenia będą końcówki stabilizatora i wahacze
No to szerokości !