205 XS "Red Rocket" Dziksona
- dzikson
- Maniak
- Posty: 1191
- Rejestracja: 23 sty wt, 2007 10:23 pm
- Posiadany PUG: 205XS
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 205 XS "Red Rocket" Dziksona
Pierwsze opady śniegu przywołały u mnie wesołe wspomnienia
Wesołe, bo jak zawsze na grubym farcie - wyrobiłem się wtedy na centymetry od metalowego słupka, który ktoś złożył tydzień wcześniej
Z auta wychodziło się trochę nieporęcznie
Nic nie uszkodziłem, ale organizacja porządnego Fergussona (znowu traktor mnie ratuje ) zajęła trochę czasu i do pracy lekko się spóźniłem.
Wrzucam, powiedzmy że jako przestrogę przed pozornie czarnym asfaltem
Wesołe, bo jak zawsze na grubym farcie - wyrobiłem się wtedy na centymetry od metalowego słupka, który ktoś złożył tydzień wcześniej
Z auta wychodziło się trochę nieporęcznie
Nic nie uszkodziłem, ale organizacja porządnego Fergussona (znowu traktor mnie ratuje ) zajęła trochę czasu i do pracy lekko się spóźniłem.
Wrzucam, powiedzmy że jako przestrogę przed pozornie czarnym asfaltem
- pyzio_dawca
- Junior
- Posty: 328
- Rejestracja: 16 sty czw, 2014 7:05 pm
- Posiadany PUG: Accent 1.6 TU
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Skawina/Krk
Re: 205 XS "Red Rocket" Dziksona
Peugeot pojechał dalej?
Nie wiem czy to 205 lubia takie sytuacje, czy jak?
Nie wiem czy to 205 lubia takie sytuacje, czy jak?
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: 205 XS "Red Rocket" Dziksona
205 to wbrew pozorom trudne w oponowaniu auto. Łatwo wpaść w poślizg, ale trudniej wyprowadzić. Sam się o tym niejednokrotnie przekonałem
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- pyzio_dawca
- Junior
- Posty: 328
- Rejestracja: 16 sty czw, 2014 7:05 pm
- Posiadany PUG: Accent 1.6 TU
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Skawina/Krk
Re: 205 XS "Red Rocket" Dziksona
Ja tylko raz, na fotelu pasażera. Ja w swoim aucie czuje sie pewnie jak w żadnym innym, czuje auto. Ale nie bawiłem sie nim w jakies poślizgi itp. Także w kwesti wyprowadzania takich uślizgów sie nie wypowiem.
Szerokości i przyczepności Dziksonie !! ;D
Szerokości i przyczepności Dziksonie !! ;D
- jozek
- Maniak
- Posty: 1168
- Rejestracja: 15 cze ndz, 2008 12:33 am
- Posiadany PUG: 205 GTI Mi16, 2x205 CTI, 205 Gentry Turbo CT, 205 Gutmann, 205 Cj, 205 RG 3D
- Numer Gadu-gadu: 4886607
- Lokalizacja: Kraków
Re: 205 XS "Red Rocket" Dziksona
Pyzio czy mnie pamięć myli czy swoim statkiem przejechales 300km abstrahując od braku prawka. To dość odważne stwierdzenia jak na twoje doświadczenie za kółkiem.pyzio_dawca pisze:Ja tylko raz, na fotelu pasażera. Ja w swoim aucie czuje sie pewnie jak w żadnym innym, czuje auto. Ale nie bawiłem sie nim w jakies poślizgi itp. Także w kwesti wyprowadzania takich uślizgów sie nie wypowiem.
Szerokości i przyczepności Dziksonie !! ;D
- allman1
- Uzalezniony
- Posty: 714
- Rejestracja: 04 mar ndz, 2012 6:52 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 1,9. Pod opieką: 205 XE leżak. Ex. Green. R.I.P. 205 XRD.
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: allman1
- Lokalizacja: Leszno
Re: 205 XS "Red Rocket" Dziksona
Lubi to!jozek pisze:Pyzio czy mnie pamięć myli czy swoim statkiem przejechales 300km abstrahując od braku prawka. To dość odważne stwierdzenia jak na twoje doświadczenie za kółkiem.pyzio_dawca pisze:Ja tylko raz, na fotelu pasażera. Ja w swoim aucie czuje sie pewnie jak w żadnym innym, czuje auto. Ale nie bawiłem sie nim w jakies poślizgi itp. Także w kwesti wyprowadzania takich uślizgów sie nie wypowiem.
Szerokości i przyczepności Dziksonie !! ;D
- scaliburgreg
- Junior
- Posty: 319
- Rejestracja: 11 gru ndz, 2011 4:04 pm
- Posiadany PUG: 205 XS TU3S 88'
- Numer Gadu-gadu: 5932746
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Re: 205 XS "Red Rocket" Dziksona
Ja tak kiedyś wpadłem na rondo i zatrzymałem się na kwietniku wewnątrz 40 km/h, 60 metrów do ronda, ładny czarny asfalt i wzrokowo nic nie wskazywało, że to lód. Wciskam hamulec, a auto zamienia się w sanki. Pompowanie hamulca na niewiele się zdało i tak wpadłem na rondo wymuszając pierwszeństwo. Na moje szczęście jechał akurat jakiś ogarnięty kierowca małym busem i widząc, że się nie zatrzymam sam się zatrzymał.
- Vroobell205
- Junior
- Posty: 389
- Rejestracja: 26 mar śr, 2014 12:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: 205 XS "Red Rocket" Dziksona
Zima to zima.
To do czego przywykliśmy latem kiedy jest sucho możemy sobie wsadzić...
Warunki są skrajnie różne więc i nasza wyobraźnia powinna się dostosowywać.
To do czego przywykliśmy latem kiedy jest sucho możemy sobie wsadzić...
Warunki są skrajnie różne więc i nasza wyobraźnia powinna się dostosowywać.
- dzikson
- Maniak
- Posty: 1191
- Rejestracja: 23 sty wt, 2007 10:23 pm
- Posiadany PUG: 205XS
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 205 XS "Red Rocket" Dziksona
Lampa przeciwmgielna odnowiona, lampy główne uszczelnione - mam nadzieję, że gustownie nałożony klej do szyb pozwoli zapomnieć o pojawiającej się od wewnątrz rosie. Kiedyś tego efektu nie było, po 5 latach widać coś się rozszczelniło.link
TPS mam teraz ustawiony wzorcowo, ale po przekręceniu na zapłon krokowiec wysuwa się na tyle, że odpalony silnik wskakuje na 2tys. obrotów, po chwili na jeszcze więcej i tak już zostaje. Nawet nagrzany ma jałowe obroty w okolicy 2 tys.
Z wdzięcznością przyjmę wszelkie celne rady i sugestie
Pozostał jeszcze problem z wolnymi obrotami. Skorzystałem z bardzo dobrej instrukcji, którą kiedyś publikował tu Józek
TPS mam teraz ustawiony wzorcowo, ale po przekręceniu na zapłon krokowiec wysuwa się na tyle, że odpalony silnik wskakuje na 2tys. obrotów, po chwili na jeszcze więcej i tak już zostaje. Nawet nagrzany ma jałowe obroty w okolicy 2 tys.
Z wdzięcznością przyjmę wszelkie celne rady i sugestie
- zloty373
- Nowicjusz
- Posty: 48
- Rejestracja: 08 sty śr, 2014 12:50 am
- Posiadany PUG: Winner 1.4 Miami Blue
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: 205 XS "Red Rocket" Dziksona
u mnie w TU3M dzieje się dokładnie to samo. Samochód odpalony na zimno zaczyna pracę od 2 tys. później rośnie i dopiero po rozgrzaniu obroty na jałowym są "w normie". U mnie do tego jest problem ze schodzeniem z obrotów. Wkręca się dobrze, ale ciężko schodzi z obrotów. Wiele osób ma z tym problemy, ale jakoś ciężko o konkretne info czego szukać.
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: 205 XS "Red Rocket" Dziksona
Może głupie pytanie, ale czujnik temperatury sprawdzony?
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- dzikson
- Maniak
- Posty: 1191
- Rejestracja: 23 sty wt, 2007 10:23 pm
- Posiadany PUG: 205XS
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 205 XS "Red Rocket" Dziksona
Czujnik temperatury wody (niebieski, dwupinowy, w termostacie) wymieniony. Czujnik temperatury powietrza (zabudowany w monowtrysku) również wymieniony, wraz z całym wtryskiwaczem. Co prawda nie były to wymiany na nowy z pudełka, tylko na używki, ale nie przyniosły żadnych zmian, więc zakładam, że problem leży gdzie indziej.
Wcześniej piętą achillesową było gaśnięcie na wolnych obrotach, zanim silnik się rozgrzał. Przy ciepłym było ok. Ewidentnie chodziło o złą mieszankę, więc przyjrzałem się ustawieniom TPSu. Rzeczywiście, ustawiony był od czapy, przekręcony "do przodu", tak że nigdy nie widział przepustnicy w pozycji zamkniętej, mimo że zamknięta była. Poprawiłem, wskazania są teraz dokładnie jak w instrukcji z linku powyżej. Tylko teraz komputer wysuwa sobie krokowca daleko i nie za bardzo chce go chować...
Wcześniej piętą achillesową było gaśnięcie na wolnych obrotach, zanim silnik się rozgrzał. Przy ciepłym było ok. Ewidentnie chodziło o złą mieszankę, więc przyjrzałem się ustawieniom TPSu. Rzeczywiście, ustawiony był od czapy, przekręcony "do przodu", tak że nigdy nie widział przepustnicy w pozycji zamkniętej, mimo że zamknięta była. Poprawiłem, wskazania są teraz dokładnie jak w instrukcji z linku powyżej. Tylko teraz komputer wysuwa sobie krokowca daleko i nie za bardzo chce go chować...
- pyzio_dawca
- Junior
- Posty: 328
- Rejestracja: 16 sty czw, 2014 7:05 pm
- Posiadany PUG: Accent 1.6 TU
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Skawina/Krk
Re: 205 XS "Red Rocket" Dziksona
Normalnie schodzi z obrotów czy mozolnie?
- dzikson
- Maniak
- Posty: 1191
- Rejestracja: 23 sty wt, 2007 10:23 pm
- Posiadany PUG: 205XS
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 205 XS "Red Rocket" Dziksona
Walentynki! To doskonała okazja, by przywołać tu wspomnienie mojej pierwszej miłości
Pierwsze auto, przygoda bardzo udana i dobrze wspominana. Po ponad roku eksploatacji, wejściu na forum i do warszawskiego fanklubu, wiedziałem już, czego mi brakuje i jak powinna wyglądać moja wersja docelowa. Wkrótce obok Looka na podwórku stanął XS, a chwilę później pięciodrzwiówka zaczęła cieszyć nową właścicielkę z Warszawy.
Nie wiem, co było dalej, może kiedyś ten egzemplarz zawita na forum, bo wnioskując po ogólnej kondycji, wróżyłem mu jeszcze wiele kilometrów przebiegu
205 Look, rocznik 92, z typowym TU1M pod maską, podstawowym wyposażeniem, za to naprawdę zadbany. Kupiony w Łodzi w 2006 roku, jeszcze na niemieckich tablicach. Wersja 5d!
Pierwsze auto, przygoda bardzo udana i dobrze wspominana. Po ponad roku eksploatacji, wejściu na forum i do warszawskiego fanklubu, wiedziałem już, czego mi brakuje i jak powinna wyglądać moja wersja docelowa. Wkrótce obok Looka na podwórku stanął XS, a chwilę później pięciodrzwiówka zaczęła cieszyć nową właścicielkę z Warszawy.
Nie wiem, co było dalej, może kiedyś ten egzemplarz zawita na forum, bo wnioskując po ogólnej kondycji, wróżyłem mu jeszcze wiele kilometrów przebiegu