205 XS "Red Rocket" Dziksona
- dzikson
- Maniak
- Posty: 1191
- Rejestracja: 23 sty wt, 2007 10:23 pm
- Posiadany PUG: 205XS
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 205 XS "Red Rocket" Dziksona
Od środka też pociapałem, akurat w miejscu, gdzie poprzedni się rozerwał. Nie wiadomo ile to da, na pewno nie zaszkodzi.
Ze skroplinami masz rację, wyraźnie widziałem to przy demontażu starego tłumika.
Tam w ogóle są trudne warunki pracy. Ciekawy jestem temperatury gazów wylotowych...
Grunt że wrócił komfort i kultura podróżowania
Ze skroplinami masz rację, wyraźnie widziałem to przy demontażu starego tłumika.
Tam w ogóle są trudne warunki pracy. Ciekawy jestem temperatury gazów wylotowych...
Grunt że wrócił komfort i kultura podróżowania
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: 205 XS "Red Rocket" Dziksona
tam jest masakra - gorąco, skropliny mają do tego kwaśny odczyn i to pogarsza sprawę pewnie znacznie.
no ale 4 lata spokoju...
no ale 4 lata spokoju...
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- dzikson
- Maniak
- Posty: 1191
- Rejestracja: 23 sty wt, 2007 10:23 pm
- Posiadany PUG: 205XS
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 205 XS "Red Rocket" Dziksona
Dwa słowa o układzie zasilania lpg, bo skoro już jest na pokładzie (XSa kupiłem z gazem w dowodzie), to o niego też trzeba zadbać.
Typowa instalacja II generacji, z mikserem otworkowym 34mm, która na przestrzeni lat przechodziła różne udoskonalenia, ale o tym kiedy indziej. Dobra znajomość z gazowym magikiem sprawia, że stale nabywam wiedzy w tej z reguły zaniedbywanej dziedzinie.
Ostatnie niedomagania: auto po przełączeniu na gaz przygasa na wolnych obrotach, do póki reduktor porządnie się nie nagrzeje.
Zalecenie: REGENERACJA REDUKTORA
Typowy reduktor (zwany też parownikiem) żyje przeciętnie 5 lat, działa sprawnie do ok.100 tys.km. Potem membrany stają się na tyle sztywne, że układ wyraźnie kuleje.
Nowy Tomasetto AT07 to koszt od 160zł. Komplet naprawczy (3 membrany, wszystkie oringi i uszczelki) można złapać za niecałe 40.
Warsztaty niechętnie bawią się w regeneracje, ale w swoim aucie można poeksperymentować, wkraczając w nieznane sfery automechaniki
Gaz, mimo filtracji jest dość zanieczyszczony, co widać w komorach reduktora. Po pięciu latach obydwie membrany gazowe, a zwłaszcza ta mniejsza, fazy ciekłej (na zdjęciu powyżej), robią się sztywne.
Z kolei membrana wodna spuchła, zmniejszając przepływ wody: Po oczyszczeniu komór i dwóch klapek (zwłaszcza osi, na których pracują), cały zestaw jest gotowy do montażu. Po udanej reanimacji wygląda jak nowy. Działa jak nowy. Wystarczy na nowo ustawić mieszankę i cieszyć się płynną jazdą w oparach ekonomii Przy okazji podłączyliśmy do komputera lpg brakujący sygnał z TPSu. Teraz wreszcie wie, na ile przepustnica jest otwarta i elektrozaworem przed mikserem dobiera dawkę gazu. Przy pełnym otwarciu zwiększa dawkę o 25%. Prosta instalacja, ale takie rzeczy można ustawić. Wiele bym dał za sekwencję i dowolne kształtowanie map wtrysku, ale to niestety nie przy tym silniku (monowtrysk Bosch, nie ma jak sterować czterema wtryskami lpg ).
Niedawno poprawiłem też obieg wody, nagrzewający parownik. Zamiast trójników i długich węży, dużo lepiej wprowadzić reduktor po prostu szeregowo w mały obieg, tuż za silnikiem, a przed nagrzewnicą w kabinie. Przepływ jest szybszy, membrany nagrzewają się sprawniej. Może te obrazki zachęcą kogoś do samodzielnego przeglądu własnej instalacji. Wymiana choćby papierowego filtra (3-5zł) nie jest trudna, a może wydatnie poprawić pracę.
I na pewno nie jest wstydem jazda na LiquefiedPetroleumGas - wstyd to nie wiedzieć, co się ma pod maską
Typowa instalacja II generacji, z mikserem otworkowym 34mm, która na przestrzeni lat przechodziła różne udoskonalenia, ale o tym kiedy indziej. Dobra znajomość z gazowym magikiem sprawia, że stale nabywam wiedzy w tej z reguły zaniedbywanej dziedzinie.
Ostatnie niedomagania: auto po przełączeniu na gaz przygasa na wolnych obrotach, do póki reduktor porządnie się nie nagrzeje.
Zalecenie: REGENERACJA REDUKTORA
Typowy reduktor (zwany też parownikiem) żyje przeciętnie 5 lat, działa sprawnie do ok.100 tys.km. Potem membrany stają się na tyle sztywne, że układ wyraźnie kuleje.
Nowy Tomasetto AT07 to koszt od 160zł. Komplet naprawczy (3 membrany, wszystkie oringi i uszczelki) można złapać za niecałe 40.
Warsztaty niechętnie bawią się w regeneracje, ale w swoim aucie można poeksperymentować, wkraczając w nieznane sfery automechaniki
Gaz, mimo filtracji jest dość zanieczyszczony, co widać w komorach reduktora. Po pięciu latach obydwie membrany gazowe, a zwłaszcza ta mniejsza, fazy ciekłej (na zdjęciu powyżej), robią się sztywne.
Z kolei membrana wodna spuchła, zmniejszając przepływ wody: Po oczyszczeniu komór i dwóch klapek (zwłaszcza osi, na których pracują), cały zestaw jest gotowy do montażu. Po udanej reanimacji wygląda jak nowy. Działa jak nowy. Wystarczy na nowo ustawić mieszankę i cieszyć się płynną jazdą w oparach ekonomii Przy okazji podłączyliśmy do komputera lpg brakujący sygnał z TPSu. Teraz wreszcie wie, na ile przepustnica jest otwarta i elektrozaworem przed mikserem dobiera dawkę gazu. Przy pełnym otwarciu zwiększa dawkę o 25%. Prosta instalacja, ale takie rzeczy można ustawić. Wiele bym dał za sekwencję i dowolne kształtowanie map wtrysku, ale to niestety nie przy tym silniku (monowtrysk Bosch, nie ma jak sterować czterema wtryskami lpg ).
Niedawno poprawiłem też obieg wody, nagrzewający parownik. Zamiast trójników i długich węży, dużo lepiej wprowadzić reduktor po prostu szeregowo w mały obieg, tuż za silnikiem, a przed nagrzewnicą w kabinie. Przepływ jest szybszy, membrany nagrzewają się sprawniej. Może te obrazki zachęcą kogoś do samodzielnego przeglądu własnej instalacji. Wymiana choćby papierowego filtra (3-5zł) nie jest trudna, a może wydatnie poprawić pracę.
I na pewno nie jest wstydem jazda na LiquefiedPetroleumGas - wstyd to nie wiedzieć, co się ma pod maską
Ostatnio zmieniony 11 paź sob, 2014 5:01 pm przez dzikson, łącznie zmieniany 1 raz.
- scaliburgreg
- Junior
- Posty: 319
- Rejestracja: 11 gru ndz, 2011 4:04 pm
- Posiadany PUG: 205 XS TU3S 88'
- Numer Gadu-gadu: 5932746
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Re: 205 XS "Red Rocket" Dziksona
U mnie od roku również siedzi reduktor Tomasetto. Instalacja I gen. w połączeniu z Blosem spisuje się bez kłopotów. Sterowanie paliwem przy pomocy śrubek jest banalne w ogarnięciu, a filterek gazu wymieniam co kwartał, bo to prawie nic nie kosztuje.
Robiłeś sobie kiedyś porównanie osiągów na Pb i LPG?
Robiłeś sobie kiedyś porównanie osiągów na Pb i LPG?
- krzyska
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2097
- Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
- Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: okolice Kruszwicy
Re: 205 XS "Red Rocket" Dziksona
LPG jest dobre. Dzisiaj zrobiłem Foreverem trasę do Pabianic przez Łódź i nazad, z czego prawie 180km po autostradzie i wyszło niecałe 22zł na 100km. Byłoby mniej ale wiadomo autostrada
Gazownikom nie chce się rączek brudzić przy regeneracji.
Gazownikom nie chce się rączek brudzić przy regeneracji.
GTI_Efekt Masy
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: 205 XS "Red Rocket" Dziksona
monowtrysk Bosch, nie ma jak sterować czterema wtryskami lpg
da się to zrobić, no ale raczej samemu, bo jak napisałeś - gazownikowi się nie opłaca
przecież wtryski w 205 to są fullgrupy - wielopunkt w xu i tak sika w tym samym czasie - wszystkie wtryski są otwierane jednocześnie - sygnał jest więc dokładnie taki jak w mono....
a w związku z niewielką mocą takiego TU, to spokojnie na 2 wtryskach można by to puścić.... /w sumie to może i na jednym siakimś napoleonie może też by się udało ale to rzeźba i niepotrzebna oszczędność.
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- dzikson
- Maniak
- Posty: 1191
- Rejestracja: 23 sty wt, 2007 10:23 pm
- Posiadany PUG: 205XS
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 205 XS "Red Rocket" Dziksona
O blosie myślałem nie raz i nadal to za mną chodzi, ale taka kombinacja wymaga przebudowy dolotu, a u mnie w fabrycznej puszce siedzi teraz bawełniany wkład K&N, szkoda się go pozbywać
Nigdy nie robiłem porównania, bo chociaż nie raz była okazja na hamownię, to zawsze coś jeszcze pozostawało do poprawy...
Tak, jest ekonomia, przy przeciętnym spalaniu 8,5 litra, trasa 100km kosztuje poniżej 25zł.
Nie chciałbym, żeby przy sekwencji wszystkie wtryski lały w sposób ciągły. Rozważałem to ze znajomym gazownikiem. Potrzebny byłby dodatkowy emulator wtrysku. Total custom
Zastanawiam się, czy swap na TU5JP nie rozwiązałby problemu...
Nigdy nie robiłem porównania, bo chociaż nie raz była okazja na hamownię, to zawsze coś jeszcze pozostawało do poprawy...
Tak, jest ekonomia, przy przeciętnym spalaniu 8,5 litra, trasa 100km kosztuje poniżej 25zł.
Nie chciałbym, żeby przy sekwencji wszystkie wtryski lały w sposób ciągły. Rozważałem to ze znajomym gazownikiem. Potrzebny byłby dodatkowy emulator wtrysku. Total custom
Zastanawiam się, czy swap na TU5JP nie rozwiązałby problemu...
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: 205 XS "Red Rocket" Dziksona
Good job Panie Konradzie
Sam nie raz parownik regenerowałem, bo zaup nowego nie ma ekonomicznego uzasadnienia.
Oryginalne zestawy do BRC mają wszystkie elementy, które ulegają zużyciu, więc stara zostaje tylko obudowa.
Przeróbka obiegu płynu to bardzo dobre posunięcie. IMHO jest to najlepsze możliwe rozwiązanie.
W tym przypadku reduktor odbiera tyle ciepła ile potrzebuje. Za nagrzewnicą mógłby być niedogrzany, a w przypadku połączenia równoległego ciecz płynie po linii najmniejszego oporu. Miałem taki przypadek w jednym z 309, gdzie płyn płyną przez reduktor i nagrzewnica była permanentnie zimna
Jeśli chodzi o sekwencję, jest to do zrobienia, skoro (chyba) LPG TECH robi instalki nawet pod mechaniczny wtrysk benzyny Pytanie tylko czy koszt montażu zwróciłby się w postaci niższego spalania, albo objawił się w postaci lepszych osiągów
p.s. Mój RG na I gen z reduktorem (ponoć badziewnym) BRC AT90E pali w trasie przy lekkiej nodze 7,5l; but w podłodze 8-9. W mieście przy spokojnej jeździe około 9,5l; gaz używany w systemie 0-1 powoduje spalanie 10-11l. 11l jeszcze nie udało mi się przekroczyć.
W przyszły miesiącu planuję montaż blosa, bo wala mi się taki po garażu
Sam nie raz parownik regenerowałem, bo zaup nowego nie ma ekonomicznego uzasadnienia.
Oryginalne zestawy do BRC mają wszystkie elementy, które ulegają zużyciu, więc stara zostaje tylko obudowa.
Przeróbka obiegu płynu to bardzo dobre posunięcie. IMHO jest to najlepsze możliwe rozwiązanie.
W tym przypadku reduktor odbiera tyle ciepła ile potrzebuje. Za nagrzewnicą mógłby być niedogrzany, a w przypadku połączenia równoległego ciecz płynie po linii najmniejszego oporu. Miałem taki przypadek w jednym z 309, gdzie płyn płyną przez reduktor i nagrzewnica była permanentnie zimna
Jeśli chodzi o sekwencję, jest to do zrobienia, skoro (chyba) LPG TECH robi instalki nawet pod mechaniczny wtrysk benzyny Pytanie tylko czy koszt montażu zwróciłby się w postaci niższego spalania, albo objawił się w postaci lepszych osiągów
p.s. Mój RG na I gen z reduktorem (ponoć badziewnym) BRC AT90E pali w trasie przy lekkiej nodze 7,5l; but w podłodze 8-9. W mieście przy spokojnej jeździe około 9,5l; gaz używany w systemie 0-1 powoduje spalanie 10-11l. 11l jeszcze nie udało mi się przekroczyć.
W przyszły miesiącu planuję montaż blosa, bo wala mi się taki po garażu
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: 205 XS "Red Rocket" Dziksona
żeby przy sekwencji wszystkie wtryski lały w sposób ciągły. Rozważałem to ze znajomym gazownikiem. Potrzebny byłby dodatkowy emulator wtrysku. Total custom
yyy... raczej aż takiej rzeźby to nie wymaga... co ten emulator miałby robić?wiadomo, że tu wtrysk leje 4 razy cześciej, i przy złym ustawieniu /małe ciśnienie gazu i długi czas otwarcia/ zapętlałby się, ale jesli weźmie się szybkie wtryski - dajmy na to 2 czy 4, to da się to zrobić bez zapętlania bezproblemowo - bo - zobacz, śmigają ludzie 205-tkami na gazie nawet na valtekach niebieskich... i tam nie ma żarnego high endu w sterowaniu...
a czy nie byłoby większej mocy... ja wiem... nie wiem
cholera... chętnie bym kupił jakiegoś XS na zawieszeniu i hamowaniu z gti i popróbował.
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- dzikson
- Maniak
- Posty: 1191
- Rejestracja: 23 sty wt, 2007 10:23 pm
- Posiadany PUG: 205XS
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 205 XS "Red Rocket" Dziksona
... i może jeszcze czerwonego?
Mój wpisuje się w krąg Twoich poszukiwań: świeży zawias z gieta i wentylowane tarcze z zaciskami Girlinga.
Do tego nowa butla 44litry, gotowa instalacja - wymarzona baza do eksperymentów z zasilaniem lpg
Przy najbliższej okazji poszerzę z moim magikiem temat sekwencji.
PS: akurat w tym tygodniu zagazowaliśmy pewne 205GTi - sekwencyjny Stag 4, złote wtryski Hana, butla Bormech 600x600x200mm, 44l. Zabawne, bo przy przejazdach testowych przełącznik nie był jeszcze na dobre zamontowany i nie widząc go nie mogliśmy zgadnąć, czy aktualnie jedziemy już na gazie, czy jeszcze na benzynie
Wniosek: to są już naprawdę niebylejakie układy, nie ma lipy, nie ma znaczącej różnicy.
Mój wpisuje się w krąg Twoich poszukiwań: świeży zawias z gieta i wentylowane tarcze z zaciskami Girlinga.
Do tego nowa butla 44litry, gotowa instalacja - wymarzona baza do eksperymentów z zasilaniem lpg
Przy najbliższej okazji poszerzę z moim magikiem temat sekwencji.
PS: akurat w tym tygodniu zagazowaliśmy pewne 205GTi - sekwencyjny Stag 4, złote wtryski Hana, butla Bormech 600x600x200mm, 44l. Zabawne, bo przy przejazdach testowych przełącznik nie był jeszcze na dobre zamontowany i nie widząc go nie mogliśmy zgadnąć, czy aktualnie jedziemy już na gazie, czy jeszcze na benzynie
Wniosek: to są już naprawdę niebylejakie układy, nie ma lipy, nie ma znaczącej różnicy.
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: 205 XS "Red Rocket" Dziksona
To nie taka prosta sprawa. Komp od gazu musi mieć 4 wtryski podpięte, bo inaczej zgłupieje. Kiedyś sam montowałem sekwencję do omegi z full grupą. Wyszedłem z założenia, że mogę zmostkować sygnał z wszystkich wtryskiwaczy i tak to podpiąć. No i wyszła doopa, komp gazowy źle emulował pracę wtrysków benzynowych, przez co w trybie gazowym chodził na gazie+jakaś dawka benzyny. Bez odpowiednio przerobionego sterownika, albo emulatora raczej nie wyjdzie podpięcie pod mono
Wszelkie problemy rozwiąże montaż kompletnego wtrysku z TU3JP, albo swap TU5JP No i nie ma problemów z aparatem zapłonowym Można jeszcze zapodać ECU Mastera i podłubać na więcej kuniów. Achhh się rozmarzyłem...
Dobra sekwencja może lepiej chodzić od benzyny. Wtryski benzynowe po kilkudziesięciu latach na pewno nie są tak precyzyjne jak nowe
Ostatnio z ojcem bawiliśmy się w regulację gazu w 406 i tak na próbę podlałem gazu przy wyższych obrotach. Szedł lepiej niż na benzynie Ciekawe tylko ile by tak pojeździł
Wszelkie problemy rozwiąże montaż kompletnego wtrysku z TU3JP, albo swap TU5JP No i nie ma problemów z aparatem zapłonowym Można jeszcze zapodać ECU Mastera i podłubać na więcej kuniów. Achhh się rozmarzyłem...
Dobra sekwencja może lepiej chodzić od benzyny. Wtryski benzynowe po kilkudziesięciu latach na pewno nie są tak precyzyjne jak nowe
Ostatnio z ojcem bawiliśmy się w regulację gazu w 406 i tak na próbę podlałem gazu przy wyższych obrotach. Szedł lepiej niż na benzynie Ciekawe tylko ile by tak pojeździł
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: 205 XS "Red Rocket" Dziksona
... i może jeszcze czerwonego?
Mój wpisuje się w krąg Twoich poszukiwań: świeży zawias z gieta i wentylowane tarcze z zaciskami Girlinga.
Do tego nowa butla 44litry, gotowa instalacja - wymarzona baza do eksperymentów z zasilaniem lpg
no ... wiesz... w sumie
tanio kupię!
no bo to niegłupia opcja jest no... silnik lekki, chyba jednak bardzo udany i idiotoodporny w sam raz dla mnie.
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- scaliburgreg
- Junior
- Posty: 319
- Rejestracja: 11 gru ndz, 2011 4:04 pm
- Posiadany PUG: 205 XS TU3S 88'
- Numer Gadu-gadu: 5932746
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Re: 205 XS "Red Rocket" Dziksona
A doprowadzenie powietrza do puszki z filtrem masz seryjne czy dłubane?dzikson pisze:O blosie myślałem nie raz i nadal to za mną chodzi, ale taka kombinacja wymaga przebudowy dolotu, a u mnie w fabrycznej puszce siedzi teraz bawełniany wkład K&N, szkoda się go pozbywać
Nigdy nie robiłem porównania, bo chociaż nie raz była okazja na hamownię, to zawsze coś jeszcze pozostawało do poprawy...
Ja musiałem wyrzucić wszystko co było przed gaźnikiem i rzeźbić: m.in. puszkę filtra dałem horyzontalnie i do niej rurą elastyczną powietrze. Od wczoraj testuję rozwiązanie ze stożkiem Simota wsadzonym bezpośrednio w Blosa i tą samą rurą powietrze do filtra (wkład K&Na powędrował na półkę - zobaczymy na jak długo ) Ale ciekawi mnie czy macie jakieś pomysły lub sprawdzone sposoby na dostarczenie większej ilości zimnego powietrza..
Woocash - a może taki odblokowany TU3S by Cię zainteresował zero komputerków pod maską, działa na prawach fizyki i ma natychmiastową reakcję na gaz
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: 205 XS "Red Rocket" Dziksona
ciekawi mnie czy macie jakieś pomysły lub sprawdzone sposoby na dostarczenie większej ilości zimnego powietrza..
ten patent niezawodny nazywa się ZIMA
a tu3s... kiedyś chciałem... no dobra, biorę - ale budę masz w komplecie?
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- scaliburgreg
- Junior
- Posty: 319
- Rejestracja: 11 gru ndz, 2011 4:04 pm
- Posiadany PUG: 205 XS TU3S 88'
- Numer Gadu-gadu: 5932746
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Re: 205 XS "Red Rocket" Dziksona
Ale ja nigdzie nie wspomniałem, że o mojego chodzi, jak zobaczę jakiego na sprzedaż to dam znaćwoocash pisze:a tu3s... kiedyś chciałem... no dobra, biorę - ale budę masz w komplecie?