205 XS 1.4i rajdówka
- Frogkiller
- Junior
- Posty: 104
- Rejestracja: 22 lut ndz, 2015 10:53 pm
- Posiadany PUG: 205 XS
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław/Czechowice-Dz
Re: 205 XS 1.4i rajdówka
ta Xsara też moja... ale wczoraj akurat nie było mnie w domu tak to był stała obok i oba auta by dostały.
- Frogkiller
- Junior
- Posty: 104
- Rejestracja: 22 lut ndz, 2015 10:53 pm
- Posiadany PUG: 205 XS
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław/Czechowice-Dz
Re: 205 XS 1.4i rajdówka
Nic konkretnego nie widziałem, musiałem iść do pracy więc nie miałem za bardzo czasu wdzierać się do tego buszu.
- nowak68
- Maniak
- Posty: 1892
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
- Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Świętygród
Re: 205 XS 1.4i rajdówka
Coby więcej szkód nie poczynili Ci co będą to drzewo usuwać
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
- Frogkiller
- Junior
- Posty: 104
- Rejestracja: 22 lut ndz, 2015 10:53 pm
- Posiadany PUG: 205 XS
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław/Czechowice-Dz
Re: 205 XS 1.4i rajdówka
We wrocku tylko zgłoszeń jest że pewnie do jutra nikt nie przyjedzie tego usunąć.
- Frogkiller
- Junior
- Posty: 104
- Rejestracja: 22 lut ndz, 2015 10:53 pm
- Posiadany PUG: 205 XS
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław/Czechowice-Dz
Re: 205 XS 1.4i rajdówka
Służby uporały się z wydobyciem pudża spod drzewa zanim wróciłem z pracy.
Straty:
Maska oberwała zdecydowanie najbardziej wgniecenie jest tak głebokie że aż przerwało mi przewód odmy :O Migacz stracił klosz: Poza tym autko wygląda jakby je ktoś wychłostał. Wszędzie rysy i obtarcia od gałęzi + 2 nowe wgniecenia jedno nieduże w dachu i podobne w nadkolu.
Odpaliło i przeturlało się na nowe miejsce parkingowe bez większych problemów. Tyle po wstępnych oględzinach. Dodatkowo auto cięższe o kilo trocin które wpadły wszędzie gdzie była jakaś szpara.
Straty:
Maska oberwała zdecydowanie najbardziej wgniecenie jest tak głebokie że aż przerwało mi przewód odmy :O Migacz stracił klosz: Poza tym autko wygląda jakby je ktoś wychłostał. Wszędzie rysy i obtarcia od gałęzi + 2 nowe wgniecenia jedno nieduże w dachu i podobne w nadkolu.
Odpaliło i przeturlało się na nowe miejsce parkingowe bez większych problemów. Tyle po wstępnych oględzinach. Dodatkowo auto cięższe o kilo trocin które wpadły wszędzie gdzie była jakaś szpara.
- nowak68
- Maniak
- Posty: 1892
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
- Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Świętygród
Re: 205 XS 1.4i rajdówka
Wygląda jak po walce MMA
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
-
- Uzalezniony
- Posty: 506
- Rejestracja: 14 kwie pn, 2014 1:53 pm
- Posiadany PUG: CJ
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław
Re: 205 XS 1.4i rajdówka
Mogło być gorzej, a jakby co, to powiesz, że to ślady po OS ;p
- simon3
- Maniak
- Posty: 1082
- Rejestracja: 03 lis ndz, 2013 3:53 pm
- Posiadany PUG: 205 XS 1.4 XY8 Leżak '88
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław
Re: 205 XS 1.4i rajdówka
Gdyby to było OS'ie to nikogo by to nie dziwiło
Leżak, Monoblok, Suitcase... XY...
- Frogkiller
- Junior
- Posty: 104
- Rejestracja: 22 lut ndz, 2015 10:53 pm
- Posiadany PUG: 205 XS
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław/Czechowice-Dz
Re: 205 XS 1.4i rajdówka
Kupie maskę z laminatu
- Frogkiller
- Junior
- Posty: 104
- Rejestracja: 22 lut ndz, 2015 10:53 pm
- Posiadany PUG: 205 XS
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław/Czechowice-Dz
Re: 205 XS 1.4i rajdówka
Tego ten. Od czasu nalotu drzewnego trochę się pozmieniało, aczkolwiek wiele jest jeszcze w planach.
Najpierw wjechała piękna nowa czerwona maska i lewy migacz W paru miejscach wymagała przeszlifowana, ale generalnie jest prosta i nieco bardziej aerodynamiczna niż poprzednia. Aktualnie czeka na podkład i malowanie w kolor auta. Kolejnym elementem który musiałem wymienić były tylne bębny. Gwint pod śruby mocujące koło się skończył więc musiałem je wymienić. Kupiłem nieco szersze bębny z Xsary/ZX'a które pasują plug&play pod standardowe bebechy wąskich bębnów. Do tego nowe łożyska. Przy okazji aby zamontować poszerzenia które kiedyś kupiłem pod stare stalowe felgi kupiłem szpilki wkręcane w bębny/tarcze ułatwiające wymianę koła itp. Teraz pewnie sprawa która nie wszystkim się spodoba, ale niestety okazała się ona konieczna. Mianowicie przy zastosowaniu felg z gutmanna i standardowej budy, na ostrych zakrętach tylne opony tarły o krawędź nadkola, tym samym przecierając się z boku odpadały kawałki gumy co za pewne skończyło by się kapcami z obu stron. Dlatego podciąłem tylne nadkola i przyspawałem szerzej na kawałkach blachy. Następnie zrobiłem stelaż z spienionego pcb. Na to poszło włókno szklane z żywicą: Dalej szpachla z włóknem szklanym i pierwsze szlifowanie: I jeszcze trochę szpachli: Aktualnie wygląda to już prawie dobrze, było szlifowane jeszcze z 5 razy, ale wciąż wymaga niewielkich poprawek, coby było jak należy. Potem podkład lakier i klar może będzie to jako tako wyglądało. Z przodu też będę musiał nieco poszerzyć nadkola, bo opony wystają gdzieś z 3 cm z każdej strony i jeszcze mandat mogę zarobić albo dowód stracić
Fotka z dzisiejszego treningu przed zawodami: Jak widać nowe oponki z przodu Toyo R1R funkiel nówki
Oraz filmik :
Jedyny problem jaki się objawia to wciąż wypadające biegi przy ostrych lub szybkich zakrętach w lewo
Jakie plany na najbliższą przyszłość? Teaser:
Najpierw wjechała piękna nowa czerwona maska i lewy migacz W paru miejscach wymagała przeszlifowana, ale generalnie jest prosta i nieco bardziej aerodynamiczna niż poprzednia. Aktualnie czeka na podkład i malowanie w kolor auta. Kolejnym elementem który musiałem wymienić były tylne bębny. Gwint pod śruby mocujące koło się skończył więc musiałem je wymienić. Kupiłem nieco szersze bębny z Xsary/ZX'a które pasują plug&play pod standardowe bebechy wąskich bębnów. Do tego nowe łożyska. Przy okazji aby zamontować poszerzenia które kiedyś kupiłem pod stare stalowe felgi kupiłem szpilki wkręcane w bębny/tarcze ułatwiające wymianę koła itp. Teraz pewnie sprawa która nie wszystkim się spodoba, ale niestety okazała się ona konieczna. Mianowicie przy zastosowaniu felg z gutmanna i standardowej budy, na ostrych zakrętach tylne opony tarły o krawędź nadkola, tym samym przecierając się z boku odpadały kawałki gumy co za pewne skończyło by się kapcami z obu stron. Dlatego podciąłem tylne nadkola i przyspawałem szerzej na kawałkach blachy. Następnie zrobiłem stelaż z spienionego pcb. Na to poszło włókno szklane z żywicą: Dalej szpachla z włóknem szklanym i pierwsze szlifowanie: I jeszcze trochę szpachli: Aktualnie wygląda to już prawie dobrze, było szlifowane jeszcze z 5 razy, ale wciąż wymaga niewielkich poprawek, coby było jak należy. Potem podkład lakier i klar może będzie to jako tako wyglądało. Z przodu też będę musiał nieco poszerzyć nadkola, bo opony wystają gdzieś z 3 cm z każdej strony i jeszcze mandat mogę zarobić albo dowód stracić
Fotka z dzisiejszego treningu przed zawodami: Jak widać nowe oponki z przodu Toyo R1R funkiel nówki
Oraz filmik :
Jedyny problem jaki się objawia to wciąż wypadające biegi przy ostrych lub szybkich zakrętach w lewo
Jakie plany na najbliższą przyszłość? Teaser:
Re: 205 XS 1.4i rajdówka
A poduszki silnika świeże?Frogkiller pisze:Jedyny problem jaki się objawia to wciąż wypadające biegi przy ostrych lub szybkich zakrętach w lewo
- Frogkiller
- Junior
- Posty: 104
- Rejestracja: 22 lut ndz, 2015 10:53 pm
- Posiadany PUG: 205 XS
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław/Czechowice-Dz
Re: 205 XS 1.4i rajdówka
wymieniłem tą od lapy silnika i tą pod akumulatorem.2mouse pisze:A poduszki silnika świeże?Frogkiller pisze:Jedyny problem jaki się objawia to wciąż wypadające biegi przy ostrych lub szybkich zakrętach w lewo