Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)

Prezentacje posiadanych 205tek, krótkie opisy, historia i zdjęcia posiadanych samochodów.
Awatar użytkownika
tonka81
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: 05 sie śr, 2015 2:01 pm
Posiadany PUG: 205 1,6 GTI '87 ph1
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Katowice

Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)

Post autor: tonka81 »

miejsc sporo, tylko ilu nas jest? :( ...żeby jeszcze udało się namierzyć te 205-tki, które wymijamy na drodze. Ja od lipca mam zimówki założone 8)7 .... tak więc byle za dużo śniegu nie będzie :D
Jestem za!
Awatar użytkownika
nowak68
Maniak
Posty: 1892
Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Świętygród

Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)

Post autor: nowak68 »

Jestem za :Y Może być jednak różnie http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?f=10&t=27865
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)

Post autor: woocash »

to jak będzie ze spotem - ja się dostosuję.


gdzie i kiedy?

ja proponuję parking w strefie kultury - dobre oświetlenie, pusto.

_________________________

pękło 205 km mojego przebiegu... :mrgreen:

w tym czasie pchałem go tylko 200 metrów, dwa razy padł aku, raz odpalałem na pych spod SKP.

ogólnie nie jest źle, a planuję, że będzie jeszcze lepiej.
Załączniki
205.jpg
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
nowak68
Maniak
Posty: 1892
Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Świętygród

Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)

Post autor: nowak68 »

Tak trzymaj _O_ Myślę że rewolucja w CEPIK spowoduje wysyp żółtych tablic w kraju :wink: To w niektórych przypadkach uratuje auto przed kasacją i zaoszczędzi zachodu właścicielowi :P Ale koszt żółtych tablic i cała procedura może znacząco wzrosnąć O-)
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
Awatar użytkownika
tonka81
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: 05 sie śr, 2015 2:01 pm
Posiadany PUG: 205 1,6 GTI '87 ph1
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Katowice

Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)

Post autor: tonka81 »

Dla mnie pasuje w ten weekend, w następny Barbórka w Wawie więc odpadam
Strefa kultury :Y
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)

Post autor: woocash »

z Barbórką to jest taki myk, że w sumie planowałem - i dalej się łudzę - tam pojechać zobaczyć t16.

mogę nawet rozważyć wyjazd 205-tką - którą? do wyboru ;)

może... jesli będzie więcej chętnych, podjedziemy tam naszymi 205-tkami... udałoby się zrobić fantastyczny spot w wawie, może zrobić jakieś zdjęcie z t16 u boku :)
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
tonka81
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: 05 sie śr, 2015 2:01 pm
Posiadany PUG: 205 1,6 GTI '87 ph1
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Katowice

Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)

Post autor: tonka81 »

Ja niestety się nie dopnę na trasę bo bilety już kupione.No i też sam nie jadę....szkoda. Tak więc dopiero na miejscu. No właśnie - zobaczyć i posłuchać T16 :shock:
Awatar użytkownika
Filipczak
Junior
Posty: 484
Rejestracja: 25 sty sob, 2014 9:32 pm
Posiadany PUG: Był: GT 1992 1.4, Green 1991 1.4, CTI 1990 1.9, Junior 1987 1.1 Jest: XR 1.1 '91
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wieliczka/Kraków

Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)

Post autor: Filipczak »

Jedziemy prawdopodobnie z delegacja z Wieliczki, ale w sumie nie wiem czy Pendolino nie przetestowac
daro
Junior
Posty: 406
Rejestracja: 20 lis wt, 2007 10:17 pm
Posiadany PUG: 205 CTI 2.0T, 205 GT, 604 GTI, R5 GT TURBO, CITROEN CX TURBO 2, CITROEN 2CV 78r.
Numer Gadu-gadu: 0
Login tlen: daro406
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)

Post autor: daro »

Ja również wybieram się na Barbórkę, możemy się gdzieś spotkać na miejscu.
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)

Post autor: woocash »

takie mam spostrzeżenie, że ciekawie się jeździ na żółtych blachach, mam wrażenie, że jest więcej życzliwości na drodze, chętniej wpuszczają w korkach gdy się pcham ;)

za to dziwnie ludzie reagują /przyspieszają do nadświetlnej >130 km/h/ gdy ich na autostradzie wyprzedzam jadąc ostatkiem sił te 120 :mrgreen:

po prostu muszą wyprzedzić, nie ma bata, złom ich nie wyprzedzi.

i gdyby tylko łożysko nie huczało....
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)

Post autor: woocash »

dzisiaj przetestowałem mój... gumarski sposób na mocowanie ory kołpaków.

jak wiedzą użytkowicy/posiadacze - fabryka zastosowała druciarstwo /sprężynki/ które po latach zamieniają się w pył.

jako, że na razie nie rozkminiłem możliwości dorobienia tych spręzynek, oraz jako że nie mam chyba właściwych śrub do kół, to pomyślałem - pal licho, za 5 pln można zaryzykować /jak się ma zapasowy kołpak w razie odpadnięcia któregoś podczas testów ;)/

poniżej fotostory.OCZYWIŚCIE OD KOŃCA, PROSZĘ ZACZĄĆ OD DOŁU ;) jeździłem dzisiaj ok. 60 km po różnych drogach z dziurami standardowymi, przez tory, nic nie odpadło.

pewnie sam pomysł nie jest jakoś przegenialny, ale uznałem że warto szerzyć nawet oczywiste idee.
Załączniki
IMG_20151206_163538.jpg
5 cieszymy oko efektem. tych węży nie widać na zewnątrz, można kupić też czarny a nie czarno-zielony wąż. ale do testów było OK ;)
5 cieszymy oko efektem. tych węży nie widać na zewnątrz, można kupić też czarny a nie czarno-zielony wąż. ale do testów było OK ;)
4. odcinki umieszczamy w stalowych zardzewialych tulejkach - w nowych mogłyby się ślizgać, ale rdza świetnie pomaga utrzymać się kawałkom węża w otworach - muszą fajnie siąść w tulejkach i wystawać na ok. 2 cm przynajmniej(od strony śrub, nie na zewnątrz). potem nagrzewamy jeszcze te odcinki węża w kołpaku, i nakładamy kołpak na koło - uwaga na wycięcie na wentyl. dobijamy waż i tulejki za pomocą młotka i nakrętki z butelki PET.
4. odcinki umieszczamy w stalowych zardzewialych tulejkach - w nowych mogłyby się ślizgać, ale rdza świetnie pomaga utrzymać się kawałkom węża w otworach - muszą fajnie siąść w tulejkach i wystawać na ok. 2 cm przynajmniej(od strony śrub, nie na zewnątrz). potem nagrzewamy jeszcze te odcinki węża w kołpaku, i nakładamy kołpak na koło - uwaga na wycięcie na wentyl. dobijamy waż i tulejki za pomocą młotka i nakrętki z butelki PET.
3 wycinamy z węża ogrodowego średnicy 3/4 cala odcinki ok 3-4 cm długości, dobrze jeśli wąż jest ciepły, lepiej się formuje.
3 wycinamy z węża ogrodowego średnicy 3/4 cala odcinki ok 3-4 cm długości, dobrze jeśli wąż jest ciepły, lepiej się formuje.
2 w międzyczasie wyjmujemy sprężynki z tulejek, uważamy na tężec ;P
2 w międzyczasie wyjmujemy sprężynki z tulejek, uważamy na tężec ;P
1 z racji sezonu - nagrzewamy śruby kół do ok. 40-50 stopni.
1 z racji sezonu - nagrzewamy śruby kół do ok. 40-50 stopni.
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
ElectricYouth
Junior
Posty: 226
Rejestracja: 25 lut wt, 2014 5:33 pm
Posiadany PUG: 84' Phase I 205 GRD
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Toruń

Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)

Post autor: ElectricYouth »

Polska myśl techniczna jak zwykle niezawodna. Z dedykacją dla J.P Peugeot'a! Można się obyć bez ASO? Można!
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)

Post autor: woocash »

kołpaki się trzymają że ho ho..

dzisiaj wymieniłem termostat - stary był 82 stopniowy, i zaaaawalonyy syfem.

uszczelki wogóle wyglądały jak.. idź i nie wracaj.

za to nowy - meyle 89 stopni... dołączona uszczelka wymagałaby chyba sztuki magicznej by się zmieściła w otwór :mrgreen: będąc zdesperowanym przeciąłem ją w pół i dałem 1/2 uszczelki termostat a potem druga połowa.

trzyma... a w środku ciepełko teraz jest wspaniałe :)

wahacze, gumy, łożysko i reszta szepejów czekają na nadmiar wolnego czasu...
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)

Post autor: woocash »

Dzisiaj poległem na wymianie wahacza - za Chiny nie chciał zejść z stabilizatora... Poskrecalem to do kupy, w poniedziałek jedzie do warsztatu ;) zdążyłem wymienić gumy na stabilizatorze. Ech......
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)

Post autor: woocash »

felgi wyglądają spoko - nie ma super - bo niestety piaskarka ujawniła wżery.... także felgi idą w hand-made odnawianie.

są 2 warstwy podkładu reaktywnego epoksydowego na surowej stali po piaskarce, na to 4 warstwy lakieru, zastanawiam się jeszcze nad wypełnieniem masą uszczelniającą połączenia wieńca i środka felgi i ponownym polakierowaniem przed nałożeniem dwuskładnikowego klaru.


no i nadal szukam niepordzewiałych felg w tym wzorze... ma ktoś?
Załączniki
IMG_20151213_155849.jpg
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
ODPOWIEDZ