Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)
- tonka81
- Nowicjusz
- Posty: 39
- Rejestracja: 05 sie śr, 2015 2:01 pm
- Posiadany PUG: 205 1,6 GTI '87 ph1
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Katowice
Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)
miejsc sporo, tylko ilu nas jest? ...żeby jeszcze udało się namierzyć te 205-tki, które wymijamy na drodze. Ja od lipca mam zimówki założone .... tak więc byle za dużo śniegu nie będzie
Jestem za!
Jestem za!
- nowak68
- Maniak
- Posty: 1892
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
- Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Świętygród
Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)
Jestem za Może być jednak różnie http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?f=10&t=27865
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)
to jak będzie ze spotem - ja się dostosuję.
gdzie i kiedy?
ja proponuję parking w strefie kultury - dobre oświetlenie, pusto.
_________________________
pękło 205 km mojego przebiegu...
w tym czasie pchałem go tylko 200 metrów, dwa razy padł aku, raz odpalałem na pych spod SKP.
ogólnie nie jest źle, a planuję, że będzie jeszcze lepiej.
gdzie i kiedy?
ja proponuję parking w strefie kultury - dobre oświetlenie, pusto.
_________________________
pękło 205 km mojego przebiegu...
w tym czasie pchałem go tylko 200 metrów, dwa razy padł aku, raz odpalałem na pych spod SKP.
ogólnie nie jest źle, a planuję, że będzie jeszcze lepiej.
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- nowak68
- Maniak
- Posty: 1892
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
- Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Świętygród
Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)
Tak trzymaj Myślę że rewolucja w CEPIK spowoduje wysyp żółtych tablic w kraju To w niektórych przypadkach uratuje auto przed kasacją i zaoszczędzi zachodu właścicielowi Ale koszt żółtych tablic i cała procedura może znacząco wzrosnąć
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
- tonka81
- Nowicjusz
- Posty: 39
- Rejestracja: 05 sie śr, 2015 2:01 pm
- Posiadany PUG: 205 1,6 GTI '87 ph1
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Katowice
Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)
Dla mnie pasuje w ten weekend, w następny Barbórka w Wawie więc odpadam
Strefa kultury
Strefa kultury
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)
z Barbórką to jest taki myk, że w sumie planowałem - i dalej się łudzę - tam pojechać zobaczyć t16.
mogę nawet rozważyć wyjazd 205-tką - którą? do wyboru
może... jesli będzie więcej chętnych, podjedziemy tam naszymi 205-tkami... udałoby się zrobić fantastyczny spot w wawie, może zrobić jakieś zdjęcie z t16 u boku
mogę nawet rozważyć wyjazd 205-tką - którą? do wyboru
może... jesli będzie więcej chętnych, podjedziemy tam naszymi 205-tkami... udałoby się zrobić fantastyczny spot w wawie, może zrobić jakieś zdjęcie z t16 u boku
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- tonka81
- Nowicjusz
- Posty: 39
- Rejestracja: 05 sie śr, 2015 2:01 pm
- Posiadany PUG: 205 1,6 GTI '87 ph1
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Katowice
Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)
Ja niestety się nie dopnę na trasę bo bilety już kupione.No i też sam nie jadę....szkoda. Tak więc dopiero na miejscu. No właśnie - zobaczyć i posłuchać T16
- Filipczak
- Junior
- Posty: 484
- Rejestracja: 25 sty sob, 2014 9:32 pm
- Posiadany PUG: Był: GT 1992 1.4, Green 1991 1.4, CTI 1990 1.9, Junior 1987 1.1 Jest: XR 1.1 '91
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)
Jedziemy prawdopodobnie z delegacja z Wieliczki, ale w sumie nie wiem czy Pendolino nie przetestowac
-
- Junior
- Posty: 406
- Rejestracja: 20 lis wt, 2007 10:17 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 2.0T, 205 GT, 604 GTI, R5 GT TURBO, CITROEN CX TURBO 2, CITROEN 2CV 78r.
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: daro406
- Lokalizacja: wrocław
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)
Ja również wybieram się na Barbórkę, możemy się gdzieś spotkać na miejscu.
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)
takie mam spostrzeżenie, że ciekawie się jeździ na żółtych blachach, mam wrażenie, że jest więcej życzliwości na drodze, chętniej wpuszczają w korkach gdy się pcham
za to dziwnie ludzie reagują /przyspieszają do nadświetlnej >130 km/h/ gdy ich na autostradzie wyprzedzam jadąc ostatkiem sił te 120
po prostu muszą wyprzedzić, nie ma bata, złom ich nie wyprzedzi.
i gdyby tylko łożysko nie huczało....
za to dziwnie ludzie reagują /przyspieszają do nadświetlnej >130 km/h/ gdy ich na autostradzie wyprzedzam jadąc ostatkiem sił te 120
po prostu muszą wyprzedzić, nie ma bata, złom ich nie wyprzedzi.
i gdyby tylko łożysko nie huczało....
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)
dzisiaj przetestowałem mój... gumarski sposób na mocowanie ory kołpaków.
jak wiedzą użytkowicy/posiadacze - fabryka zastosowała druciarstwo /sprężynki/ które po latach zamieniają się w pył.
jako, że na razie nie rozkminiłem możliwości dorobienia tych spręzynek, oraz jako że nie mam chyba właściwych śrub do kół, to pomyślałem - pal licho, za 5 pln można zaryzykować /jak się ma zapasowy kołpak w razie odpadnięcia któregoś podczas testów /
poniżej fotostory.OCZYWIŚCIE OD KOŃCA, PROSZĘ ZACZĄĆ OD DOŁU jeździłem dzisiaj ok. 60 km po różnych drogach z dziurami standardowymi, przez tory, nic nie odpadło.
pewnie sam pomysł nie jest jakoś przegenialny, ale uznałem że warto szerzyć nawet oczywiste idee.
jak wiedzą użytkowicy/posiadacze - fabryka zastosowała druciarstwo /sprężynki/ które po latach zamieniają się w pył.
jako, że na razie nie rozkminiłem możliwości dorobienia tych spręzynek, oraz jako że nie mam chyba właściwych śrub do kół, to pomyślałem - pal licho, za 5 pln można zaryzykować /jak się ma zapasowy kołpak w razie odpadnięcia któregoś podczas testów /
poniżej fotostory.OCZYWIŚCIE OD KOŃCA, PROSZĘ ZACZĄĆ OD DOŁU jeździłem dzisiaj ok. 60 km po różnych drogach z dziurami standardowymi, przez tory, nic nie odpadło.
pewnie sam pomysł nie jest jakoś przegenialny, ale uznałem że warto szerzyć nawet oczywiste idee.
- Załączniki
-
- 4. odcinki umieszczamy w stalowych zardzewialych tulejkach - w nowych mogłyby się ślizgać, ale rdza świetnie pomaga utrzymać się kawałkom węża w otworach - muszą fajnie siąść w tulejkach i wystawać na ok. 2 cm przynajmniej(od strony śrub, nie na zewnątrz). potem nagrzewamy jeszcze te odcinki węża w kołpaku, i nakładamy kołpak na koło - uwaga na wycięcie na wentyl. dobijamy waż i tulejki za pomocą młotka i nakrętki z butelki PET.
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- ElectricYouth
- Junior
- Posty: 226
- Rejestracja: 25 lut wt, 2014 5:33 pm
- Posiadany PUG: 84' Phase I 205 GRD
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Toruń
Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)
Polska myśl techniczna jak zwykle niezawodna. Z dedykacją dla J.P Peugeot'a! Można się obyć bez ASO? Można!
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)
kołpaki się trzymają że ho ho..
dzisiaj wymieniłem termostat - stary był 82 stopniowy, i zaaaawalonyy syfem.
uszczelki wogóle wyglądały jak.. idź i nie wracaj.
za to nowy - meyle 89 stopni... dołączona uszczelka wymagałaby chyba sztuki magicznej by się zmieściła w otwór będąc zdesperowanym przeciąłem ją w pół i dałem 1/2 uszczelki termostat a potem druga połowa.
trzyma... a w środku ciepełko teraz jest wspaniałe
wahacze, gumy, łożysko i reszta szepejów czekają na nadmiar wolnego czasu...
dzisiaj wymieniłem termostat - stary był 82 stopniowy, i zaaaawalonyy syfem.
uszczelki wogóle wyglądały jak.. idź i nie wracaj.
za to nowy - meyle 89 stopni... dołączona uszczelka wymagałaby chyba sztuki magicznej by się zmieściła w otwór będąc zdesperowanym przeciąłem ją w pół i dałem 1/2 uszczelki termostat a potem druga połowa.
trzyma... a w środku ciepełko teraz jest wspaniałe
wahacze, gumy, łożysko i reszta szepejów czekają na nadmiar wolnego czasu...
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)
Dzisiaj poległem na wymianie wahacza - za Chiny nie chciał zejść z stabilizatora... Poskrecalem to do kupy, w poniedziałek jedzie do warsztatu zdążyłem wymienić gumy na stabilizatorze. Ech......
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: Peugeot 205 gr 1.4 leżak 1984 r. 18000 km:)
felgi wyglądają spoko - nie ma super - bo niestety piaskarka ujawniła wżery.... także felgi idą w hand-made odnawianie.
są 2 warstwy podkładu reaktywnego epoksydowego na surowej stali po piaskarce, na to 4 warstwy lakieru, zastanawiam się jeszcze nad wypełnieniem masą uszczelniającą połączenia wieńca i środka felgi i ponownym polakierowaniem przed nałożeniem dwuskładnikowego klaru.
no i nadal szukam niepordzewiałych felg w tym wzorze... ma ktoś?
są 2 warstwy podkładu reaktywnego epoksydowego na surowej stali po piaskarce, na to 4 warstwy lakieru, zastanawiam się jeszcze nad wypełnieniem masą uszczelniającą połączenia wieńca i środka felgi i ponownym polakierowaniem przed nałożeniem dwuskładnikowego klaru.
no i nadal szukam niepordzewiałych felg w tym wzorze... ma ktoś?
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]