205 ColorLine 1.1 '92 - 3miasto

Prezentacje posiadanych 205tek, krótkie opisy, historia i zdjęcia posiadanych samochodów.
Awatar użytkownika
fila1223
Uzalezniony
Posty: 844
Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 8:47 pm
Posiadany PUG: 205 zenith s16 in progres
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kielce

fila1223

Post autor: fila1223 »

szasz pisze:W ogóle taka korozja kielichów jest dziwna. Nie widziałem tego dotąd.
Ściągnij amory i zajrzyj od spodu, to od dolu zaczyna rdzewiec i tego nie widać, warto przeczyścić
Awatar użytkownika
mlody333
Uzalezniony
Posty: 946
Rejestracja: 23 cze sob, 2012 4:39 pm
Posiadany PUG: Był 205, 307 jest 106 TU1JP oraz 207 TU5JP4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kielce

Re: 205 ColorLine 1.1 '92 - 3miasto

Post autor: mlody333 »

Faktycznie dziwnie wygląda. Jak zdejmie zwrotnicę z wahacza to całe kolumny wyjdą z auta w tym przypadku bez odkręcania śrub nad kielichami :mrgreen: . Jak reszta auta od spodu nie ma takich niespodzianek to warto je wspawać. Kielichy wypiaskować od strony koła, pomalować zgodnie ze sztuką, zabezpieczyć, dać plastikowe nadkola i będzie jeździło. Ale koszty szacuję lekko na 1000 jak nie na 2000. Tak jak jest nawet nie ruszaj pugiem na miasto bo na przejeździe tramwajowym kolumny mogą wyjść przez maskę. P.S. Może ta korozja to efekty zbyt dużej ilości wolnego czasu właściciela na emeryturze ???
Awatar użytkownika
nowak68
Maniak
Posty: 1892
Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Świętygród

Re: 205 ColorLine 1.1 '92 - 3miasto

Post autor: nowak68 »

Dwa koła to koszty trochę przesadzone, chyba, że jakiś warsztat zedrze tyle ile się da.
Jeśli sam znajdziesz części na szrocie i warsztat który Ci to z głową wstawi, to z malowaniem tych części na luzie w tysiaku się zmieścisz. W tym warto wymienić łożyska w kielichach i wszystkie części wypiaskować i albo pomalować farbą albo zrobić w ocynk. Ważne, aby to dobrze i równo wstawić.
Czasem lepiej wstawić cały element od grodzi do lampy, jeśli jest więcej ognisk, ale to już bardzo gruba naprawa i tu te dwa tysie może nie wystarczyć. Znajdź sensownego blacharza i wszystko Ci powie.
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
Kamil78
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: 10 paź pn, 2016 1:58 pm
Posiadany PUG: ColorLine 1.1 '92
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gdańsk

Re: 205 ColorLine 1.1 '92 - 3miasto

Post autor: Kamil78 »

Dzięki za rady, auto czeka obecnie w kolejce u blacharza.
Jak się za nie zabierze i ściągnie błotniki to da znać jak wygląda sytuacja - jeżeli nie będzie innych kwiatków powalczę o uratowanie auta - jednak jeżeli "dziadkowych" patentów będzie więcej, to....bądźmy jednak dobrej myśli :)
Odezwę się jak tylko będę miał już kosztorys.
Awatar użytkownika
FrogsterPL
Junior
Posty: 166
Rejestracja: 23 sty sob, 2016 11:56 am
Posiadany PUG: 205 1.1 XL
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Re: 205 ColorLine 1.1 '92 - 3miasto

Post autor: FrogsterPL »

Z zewnątrz wygląda super :) Oprócz tej rdzy na kielichach szkoda jednak trochę, że przy tak niskim przebiegu już furze zafundowali olej mineralny. Nie twierdzę, że koniecznie trzeba wlać jakiegoś w pełni syntetycznego Motula za pińset złotych za pół litra, ale żeby chociaż półsyntetyk... :)

A czy auto było picowane do sprzedaży - może i tak było. Ale może też po prostu gość "nie ogarniał" i zrobił tak żeby było ładnie, myśląc że zwalczył korozję na amen ;) Natomiast co do patentów... u mnie jest ich ogrom po poprzednich właścicielach, ale fura jakoś jeździ. :D Dasz radę, trzymam kciuki :)
Kamil78
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: 10 paź pn, 2016 1:58 pm
Posiadany PUG: ColorLine 1.1 '92
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gdańsk

Re: 205 ColorLine 1.1 '92 - 3miasto

Post autor: Kamil78 »

pug oderany od blacharza:) Jestem lżejszy dokładnie o 1 tys, ale w mojej ocenie jest wszystko ok - w sumie zrobione tak jak pisał nowak68 - części ze szrotu (C15), część to nówki, łożyska zmienione, wszystko wyspawane i zakonserwowane z dwóch stron - jutro wstawię fotki :)
Przy okazji wiem, że w kolejnym sezonie do poprawki idą sanki silnika, podłużnice - w sumie to po prostu trzeba ogarnąć komorę silnika - poza tym blacharz stwierdził, że peugeot jest w bdb stanie - więc przygoda dalej trwa...
Awatar użytkownika
simon3
Maniak
Posty: 1082
Rejestracja: 03 lis ndz, 2013 3:53 pm
Posiadany PUG: 205 XS 1.4 XY8 Leżak '88
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wrocław

Re: 205 ColorLine 1.1 '92 - 3miasto

Post autor: simon3 »

No i pięknie! Poka jakie foty!
Leżak, Monoblok, Suitcase... XY...
Awatar użytkownika
szasz
Uzalezniony
Posty: 736
Rejestracja: 10 lip czw, 2014 8:45 am
Posiadany PUG: XS '92 [i] Partner Tepee Outdoor 1.6 HDI [i] Citroen C4 1.6 BlueHDI
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gdańsk, miasto rodzinne Tomaszów Lubelski

Re: 205 ColorLine 1.1 '92 - 3miasto

Post autor: szasz »

Extra! ;-) byłem pełen obaw co do przyszłości tego projektu..

205 XS rulez :-)
Zawsze iść, rozkaz który mam we krwi..
Awatar użytkownika
mlody333
Uzalezniony
Posty: 946
Rejestracja: 23 cze sob, 2012 4:39 pm
Posiadany PUG: Był 205, 307 jest 106 TU1JP oraz 207 TU5JP4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kielce

Re: 205 ColorLine 1.1 '92 - 3miasto

Post autor: mlody333 »

Fajnie, że będzie jeździł. W wycenie wiele się nie pomyliłem ;)
Awatar użytkownika
Martinoo
Moderator
Posty: 4031
Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
Numer Gadu-gadu: 8330169
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: 205 ColorLine 1.1 '92 - 3miasto

Post autor: Martinoo »

Cieszę się że kolejny Color line będzie jeździć po ulicach trójmiasta

Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
Obrazek
Kamil78
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: 10 paź pn, 2016 1:58 pm
Posiadany PUG: ColorLine 1.1 '92
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gdańsk

Re: 205 ColorLine 1.1 '92 - 3miasto

Post autor: Kamil78 »

dla przypomnienia widok przed i po :)
Załączniki
przed
przed
po
po
Kamil78
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: 10 paź pn, 2016 1:58 pm
Posiadany PUG: ColorLine 1.1 '92
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gdańsk

Re: 205 ColorLine 1.1 '92 - 3miasto

Post autor: Kamil78 »

i jeszcze druga strona
Załączniki
IMG_1860.JPG
Awatar użytkownika
fila1223
Uzalezniony
Posty: 844
Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 8:47 pm
Posiadany PUG: 205 zenith s16 in progres
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kielce

Re: 205 ColorLine 1.1 '92 - 3miasto

Post autor: fila1223 »

piękności panie :)
Tylko mógł pościągać te graty do malowania :P
Kamil78
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: 10 paź pn, 2016 1:58 pm
Posiadany PUG: ColorLine 1.1 '92
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gdańsk

Re: 205 ColorLine 1.1 '92 - 3miasto

Post autor: Kamil78 »

no wizualnie szału nie ma, ale z drugiej strony konkurować z fox'owym Tuptusiem o miano perfekcyjnej komory nie zamierzam :)

Najważniejsze, że znowu mogę jeździć :)
Awatar użytkownika
RafGentry
Moderator
Posty: 6944
Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: 205 ColorLine 1.1 '92 - 3miasto

Post autor: RafGentry »

Faktycznie prysnął jak leciało, ale obserwując wątek zauważam, że robota była z gatunku tych "na wczoraj".

Zatem brawa za szybką interwencję i błyskawiczne zażegnanie wstydliwego kłopotu. Tysiak w plecy, ale koniec z użeraniem z dziadygą-paprokiem. Z drugiej strony nieraz tysiąc u mechanika zostawisz zlecając drobne poprawki :)
ODPOWIEDZ