CTI Podlaski Szwed
- nowak68
- Maniak
- Posty: 1892
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
- Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Świętygród
Re: CTI Podlaski Szwed
Dzisiaj odwiedził mnie Tonka81 i też już wie
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
- nowak68
- Maniak
- Posty: 1892
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
- Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Świętygród
Re: CTI Podlaski Szwed
W miniony weekend cti zawiózł mnie do Wrocławia i z powrotem
Podróż w obie strony bez żadnych nieprzewidzianych zdarzeń (chyba że coś pocztą przyjdzie )
Auto żwawe, biegi wchodzą bez problemu, choć sprzęgło dość niskie. Płynów nie ubywa, choć ciut trzeba uszczelnić silnik (wymiana uszczelki pod pokrywą klawiatury i nowe simeringi na wałku załatwią sprawę)
Do tego trochę nowości w zawieszeniu poprawi komfort jazdy. Na drodze auto zachowuje się jak powinno, jest dynamiczne i żwawe. Dalsze prace przy cti trwają, choć auto od jakiegoś czasu służy jako daily. Muszę poznać wszystkie mankamenty i zalety
Podróż w obie strony bez żadnych nieprzewidzianych zdarzeń (chyba że coś pocztą przyjdzie )
Auto żwawe, biegi wchodzą bez problemu, choć sprzęgło dość niskie. Płynów nie ubywa, choć ciut trzeba uszczelnić silnik (wymiana uszczelki pod pokrywą klawiatury i nowe simeringi na wałku załatwią sprawę)
Do tego trochę nowości w zawieszeniu poprawi komfort jazdy. Na drodze auto zachowuje się jak powinno, jest dynamiczne i żwawe. Dalsze prace przy cti trwają, choć auto od jakiegoś czasu służy jako daily. Muszę poznać wszystkie mankamenty i zalety
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6944
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: CTI Podlaski Szwed
W sumie to dobra kolejka zadaniowa. Najpierw pojeździć, rozjeździć, żeby wszystkie funkcje życiowe były w normie.
Najgorzej to zacząć remonty blacharsko-lakiernicze, a potem reanimować piękne zwłoki
Najgorzej to zacząć remonty blacharsko-lakiernicze, a potem reanimować piękne zwłoki
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich