92' Indiana
- a2legro
- Junior
- Posty: 389
- Rejestracja: 02 lip czw, 2009 12:19 am
- Posiadany PUG: XSD 92' / Automatic 1.9 91' / GTI 1.9 89' / GTI 1.9 88' no sunroof
- Numer Gadu-gadu: 5211157
- Lokalizacja: Płońsk
- Kontakt:
Re: 92' Indiana
Nie mogę się nadziwić, że można jeszcze znaleźć w tak pięknym stanie zachowaną 205-tkę. Jeszcze raz gratuluję.
Jestem za modyfikacjami w ramach fabryki ale VIN de police będzie się czepiać tej dokładki . Zostawiłbym biedę edyszyn.
Jestem za modyfikacjami w ramach fabryki ale VIN de police będzie się czepiać tej dokładki . Zostawiłbym biedę edyszyn.
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6944
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 92' Indiana
Ostatnio przy Indianie dzieje się zdecydowanie najwięcej. W dużym skrócie: W piątek Józek ogarnął mi temat wypadających biegów, więc weekend zrobiłem pierwszego tripa poza województwo i nawet z niego wróciłem.
Testowe jazdy na dłuższym dystansie nie wykazały żadnych problemów, poza szalejącymi kontrolkami na zegarach. STOP zapalał się i gasł. Obstawiam awarię czujnika, bo wszystkie płyny są nowe, a ich poziom w normie. Temperatura silnika również prawidłowa.
Pierwsze lekkie górskie oesy na zimówkach Barum z 2009. Niestety/stety w Beskidzie Śląskim śnieg zdążył już stopnieć.
W poniedziałek rano z kraju Brexitu przyszły do mnie oryginalne emblematy na blendę. Na dniach planuję zarejestrować Indianę na białe rejestracje i zacząć jeździć nią regularnie.
Testowe jazdy na dłuższym dystansie nie wykazały żadnych problemów, poza szalejącymi kontrolkami na zegarach. STOP zapalał się i gasł. Obstawiam awarię czujnika, bo wszystkie płyny są nowe, a ich poziom w normie. Temperatura silnika również prawidłowa.
Pierwsze lekkie górskie oesy na zimówkach Barum z 2009. Niestety/stety w Beskidzie Śląskim śnieg zdążył już stopnieć.
W poniedziałek rano z kraju Brexitu przyszły do mnie oryginalne emblematy na blendę. Na dniach planuję zarejestrować Indianę na białe rejestracje i zacząć jeździć nią regularnie.
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- a2legro
- Junior
- Posty: 389
- Rejestracja: 02 lip czw, 2009 12:19 am
- Posiadany PUG: XSD 92' / Automatic 1.9 91' / GTI 1.9 89' / GTI 1.9 88' no sunroof
- Numer Gadu-gadu: 5211157
- Lokalizacja: Płońsk
- Kontakt:
Re: 92' Indiana
Musicie sprawdzić czujnik ciśnienia oleju. W Color Line też miałem choinkę.
Problem wypadających biegów na czym polegał?
Problem wypadających biegów na czym polegał?
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6944
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 92' Indiana
Był problem z tulejką przy wybieraku. Ogólnie wszystko zastane, pordzewiałe...
Zaszły tam drobne zmiany w stosunku do oryginału, ale są to zmiany na lepsze.
Zaszły tam drobne zmiany w stosunku do oryginału, ale są to zmiany na lepsze.
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- a2legro
- Junior
- Posty: 389
- Rejestracja: 02 lip czw, 2009 12:19 am
- Posiadany PUG: XSD 92' / Automatic 1.9 91' / GTI 1.9 89' / GTI 1.9 88' no sunroof
- Numer Gadu-gadu: 5211157
- Lokalizacja: Płońsk
- Kontakt:
Re: 92' Indiana
Dzięki, dobrze wiedzieć. Jeśli wymiana poduszek silnika i skrzyni nie pomoże to pewnie też będę musiał zrobić taką modyfikację.
- forest80
- Junior
- Posty: 250
- Rejestracja: 26 mar śr, 2008 8:46 pm
- Posiadany PUG: 1.4 podobno SX;) forever 1.9D
- Lokalizacja: Stalowa Wola/Kielce
Re: 92' Indiana
Gdzie takie tuleje mozna dostać?
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6944
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 92' Indiana
Koniec tego próbnego szkaradztwa. Odebrałem dziś nowe blaszki.
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6944
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 92' Indiana
Nowa rolka do Indiany dziś zakupiona.
Parametry dość "agresywne" w porównaniu z chudymi stalówkami, no ale zobaczymy, jak to leży
Parametry dość "agresywne" w porównaniu z chudymi stalówkami, no ale zobaczymy, jak to leży
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- cejot
- Forum Admin
- Posty: 3561
- Rejestracja: 23 kwie pn, 2007 1:37 am
- Posiadany PUG: 205 Automatic, 205 El Charro, 205 ...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 92' Indiana
Zobaczymy co będzie jak postawisz Indianę na tych felgach. Na razie nie komponuje mi się to, ale może...
- a2legro
- Junior
- Posty: 389
- Rejestracja: 02 lip czw, 2009 12:19 am
- Posiadany PUG: XSD 92' / Automatic 1.9 91' / GTI 1.9 89' / GTI 1.9 88' no sunroof
- Numer Gadu-gadu: 5211157
- Lokalizacja: Płońsk
- Kontakt:
Re: 92' Indiana
Długo wisiały na OLX. Jestem ciekaw efektu. Wydaje mi się, że nie będzie to wyglądać dobrze z tym złotem.
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6944
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 92' Indiana
Panowie, oryginalnie Indiana ma przecież złote stalówki
Poza tym - trzeba wprowadzić jakieś ciekawe, nieszkodliwe modyfikacje. To tylko felgi. 4 wentylki, 16 śrub. Jak nie przypasują, to polecą gdzieś dalej.
Poza tym - trzeba wprowadzić jakieś ciekawe, nieszkodliwe modyfikacje. To tylko felgi. 4 wentylki, 16 śrub. Jak nie przypasują, to polecą gdzieś dalej.
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- cejot
- Forum Admin
- Posty: 3561
- Rejestracja: 23 kwie pn, 2007 1:37 am
- Posiadany PUG: 205 Automatic, 205 El Charro, 205 ...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 92' Indiana
Zatem czekamy na założenie i zdjęcia.
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6944
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 92' Indiana
Indiana stała się moim codziennym środkiem transportu. Sprawuje się bardzo dzielnie, pomyka żwawo.
Choć nadal nie cieszy mnie w pełni, bo jest brudna i niedokończona. Zbieram graty do większej wiosennej metamorfozy.
Czekają już felgi, choć po przymiarkach dopiero zadecyduję w jaki rozmiar opony iść.
Filipczak przekazał mi dokładkę biedy. Będzie lakierowana, bo obecna ma brzydkie uszczerbienie.
Dorabiam też naklejki. Na zapas i dla przyszłych pokoleń Indian
Tę na tylną klapę odebrałem wczoraj. Wyszła bardzo fajnie. Kalkomanie słupka C muszę poprawić, bo grafik popełnił parę błędów. Z kwestii mechaniki, to po pierwszym serwisie zmagam się z drobiazgami. Na początek zaskoczył mnie problem z jazdą na trasie przy większych prędkościach (100 km/h to dla Indiany na krótkiej skrzyni już całkiem sporo). Otóż zaświecała się wtedy kontrolka STOP oraz dioda przegrzania silnika. Po konsultacjach z wyjadaczami od TU3, zdecydowałem się wymienić czujnik temperatury. Pomogło, w dodatku mam wrażenie, że auto zaczęło mniej palić. Pozostała jeszcze kwestia kontrolki "check engine". Obstawiamy tutaj czujnik położenia przepustnicy. Jak będzie chwila wolnego czasu, to też zmierzymy się z tym problemem
Choć nadal nie cieszy mnie w pełni, bo jest brudna i niedokończona. Zbieram graty do większej wiosennej metamorfozy.
Czekają już felgi, choć po przymiarkach dopiero zadecyduję w jaki rozmiar opony iść.
Filipczak przekazał mi dokładkę biedy. Będzie lakierowana, bo obecna ma brzydkie uszczerbienie.
Dorabiam też naklejki. Na zapas i dla przyszłych pokoleń Indian
Tę na tylną klapę odebrałem wczoraj. Wyszła bardzo fajnie. Kalkomanie słupka C muszę poprawić, bo grafik popełnił parę błędów. Z kwestii mechaniki, to po pierwszym serwisie zmagam się z drobiazgami. Na początek zaskoczył mnie problem z jazdą na trasie przy większych prędkościach (100 km/h to dla Indiany na krótkiej skrzyni już całkiem sporo). Otóż zaświecała się wtedy kontrolka STOP oraz dioda przegrzania silnika. Po konsultacjach z wyjadaczami od TU3, zdecydowałem się wymienić czujnik temperatury. Pomogło, w dodatku mam wrażenie, że auto zaczęło mniej palić. Pozostała jeszcze kwestia kontrolki "check engine". Obstawiamy tutaj czujnik położenia przepustnicy. Jak będzie chwila wolnego czasu, to też zmierzymy się z tym problemem
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- Grzechu_1990
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: 19 lip ndz, 2015 1:24 pm
- Posiadany PUG: Forever 1.9D, XSD 1.9D, Rekord E1 2.0S, BMW E39 525D
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 92' Indiana
Wsadź 5 bieg od diesla
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6944
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 92' Indiana
Przy Indianie zastój. Ma problem z utrzymaniem obrotów i przygasa. Nie ma mocy, nie da się nią jeździć za bardzo. Muszę kupić TPS i podmienić, bo mnie mierzi nawet ta dolegliwość.
Ale co jakiś czas jednak krzątam się przy niej. W weekend wyczyściłem przednie boczki, rozebrałem wszystko i poskładałem z powrotem. Wyprałem też sakwy.
Dziś z kolei po lekkie walce z dwoma przelotowymi śrubami fotela kierowcy, udało mi się w końcu wytargać wnętrze. Pójdzie do prania, przy okazji przepierze się też dywan, skoro będzie już do niego lepszy dostęp.
Sporo tam brudu, ale w sumie to wygląda na taki, który łatwo się doczyści. Pocieszające jest dla mnie to, że wszystkie śruby są ładne, oryginalne, widać, że nikt tam przede mną nie grzebał. Lubię takie auta, w których przy rozkręcaniu nie odkrywam patentów poprzednich cywilizacji.
Zdjęcia bez ładu i składu, ale coś nie mam weny ostatnio do dokumentowania prac.
Ale co jakiś czas jednak krzątam się przy niej. W weekend wyczyściłem przednie boczki, rozebrałem wszystko i poskładałem z powrotem. Wyprałem też sakwy.
Dziś z kolei po lekkie walce z dwoma przelotowymi śrubami fotela kierowcy, udało mi się w końcu wytargać wnętrze. Pójdzie do prania, przy okazji przepierze się też dywan, skoro będzie już do niego lepszy dostęp.
Sporo tam brudu, ale w sumie to wygląda na taki, który łatwo się doczyści. Pocieszające jest dla mnie to, że wszystkie śruby są ładne, oryginalne, widać, że nikt tam przede mną nie grzebał. Lubię takie auta, w których przy rozkręcaniu nie odkrywam patentów poprzednich cywilizacji.
Zdjęcia bez ładu i składu, ale coś nie mam weny ostatnio do dokumentowania prac.
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich