wszystko było robionePiweł pisze:Sprawdź:
1. Pompa paliwa (i najlepiej przewody elektryczne do niej idące) - może gdzieś są zaśniedziałe i jest kiepskie ciśnienie.
2. Wtryski - choćby ich oporność, może któryś jest jeb%^&ty albo się zawiesił i Ci przelewa.
3. (w kwestii wolnych obrotów) Uszczelnienie całego dolotu, czyli:
- połączenia wszystkich "grubych" rur (filtr/przepływka; przepływka/przepustnica)
- połączenia rurek idących do/od zaworu pow. dodatkowego
- połączenia cienkich rurek z przepustnicą, czyli:
A) obie odmy - najlepiej je w ogóle wywalić z dolotu - puścić w atmosferę lub do jakiegoś odstojnika jak ktoś jest czuły w temacie ekologii B) króćce pod przepustnicą idące do aparatu zapłonowego
C) ewentualnie wężyk z filtra oparów paliwa (nie wiem czy w ogóle to masz w 1,6)
- połączenia rurki od wspomagania hamulców oraz podciśnienia regulatora paliwa z kolektorem
4. Wyczyść przepustnicę!!!
Poza tym jeśli pali Ci 15 przy "lekkiej nodze" to sprawdź jednak czujnik temperatury silnika i temperatury powietrza w dolocie (powinien być w przepływomierzu).
Pozdr
Piweł
zostało tylko sprawdzic czy nie leje mi wtrysk na ktoryms cylindrze ale to w przyszłym tygodniu