przygasza całe oświetlenie auta

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

jak wyjmiesz regulator ze szczotkotrzymaczem... to sprawdź ile mają długości szczotki... z tego co wiem to graniczne zużycie to 5 mm.. jak będą krótkie, albo coś nie tak, to moga być tylko szczotki... szczotki nie sa drogie, możesz je sam wymienić... jak na nowych szczotkach bedzie tez kicha... to już wiesz co padło :)
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
grzechuuu205
Maniak
Posty: 1415
Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI
Numer Gadu-gadu: 2800082
Lokalizacja: Bad Vöslau (Austria), LUBIN (dolny śląsk)

Post autor: grzechuuu205 »

aha oki dzieki wielkie!! pozdr.

(kurde gdzies mi posty na liczniku znikają hm....:P)
Największa radość z jazdy GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu :) :)
Obrazek
Awatar użytkownika
lukasss
Junior
Posty: 235
Rejestracja: 05 cze ndz, 2005 1:31 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: lukasss »

dobra teraz gdzie ten regulator :) ? na alternatorz?? jak tak to czy tzreba cały wyjmowac czy nie?
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4907
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

nie 8)
Awatar użytkownika
lukasss
Junior
Posty: 235
Rejestracja: 05 cze ndz, 2005 1:31 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: lukasss »

ale co nie, jasniej prosze
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

na alternatorz?? jak tak to czy tzreba cały wyjmowac czy nie
chyba to "nie" było do tego... jak poszukacie to znajdziecie... ile razy można pisać to samo ??
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
lukasss
Junior
Posty: 235
Rejestracja: 05 cze ndz, 2005 1:31 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: lukasss »

moż eprościej byłoby odpowiedzieć?
jesli nie che wam sie pomuć radą to po co wogóle sie odzywacie??? i cos piszecie moze zamiast pisać coś czego nie rozumiem poprostu powiedzcie co i jak z tym je.. regulatorem.
Awatar użytkownika
aroslaw
Junior
Posty: 439
Rejestracja: 01 cze śr, 2005 5:36 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: dolnoslaskie

Post autor: aroslaw »

lukas: regulator jest na alternatorze, alternatora nie trzeba wykrecac :)
Peugeot 205 Style

http://www.aroslaw.205.pl
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

e tam od razu nie chce pomóc... po prostu to już zostało napisane ze 100 razy.. ja tez jak mam jakiś problem to najłatwiej i najchętniej bym cos napisał i zapytał.. ale warto czasem poszukać...

a tak specjalnie dla Ciebie..:
regulator jest przykręcony do alternatora swoma śrubkami / nakrętki./ i zaleznie czy masz valeo czy boscha, jest razem ze szczotkotrzymaczem albo osobno /przynajmniej tak było w tym co ostanio wymieniałem :)/

dasz rade go zdjąć bez zdejmowania alternatora... bo po kija zdejmować taką cegłe dla sprawdzenia np szczotek.

powodzenia przy...eee sprawdzaniu co tam nie gra... :wink:
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
lukasss
Junior
Posty: 235
Rejestracja: 05 cze ndz, 2005 1:31 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: lukasss »

no i o to mi chodziło: krutko zwięźle i na temat ! dzięki arosław.
no woocash z opuźnieniem ale też sie wysilił :wink: pozdrawiam jestem już w pełni uświadomiony :D
Wojtazz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: 03 gru pt, 2004 8:21 pm

Post autor: Wojtazz »

Dobra, trochę odświeżę temat, bo mam niejasności czy to na pewno regulator :?:
Robiłem pomiar napięcia i na jałowym biegu skacze mi tak o 0.15V i wynosi nawet 14,95V (oczywście przy wyłączonych wszystkich odbiornikach). Domyślam się że to trochę za wysokie napięcie, ale chodzi mi o te skoki.
Ktoś się orientuje czy to normalne czy powinno trzymać stałe, równe napięcie :?: Jeszcze przy zwiększeniu obrotów napięcie raczej mi nie rośnie tylko skacze sobie na tym samym poziomie a czasami nawet spada.
No a wszystko objawia się oczywiście przygasającymi nonstop światłami i kontrolkami :evil:
1.1 91r. Look
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

zobacz na mój post o kłopotach z alternatorem... nie wiem dokładnie jak, ale się naprawiło :> przynajmniej narazie... czasem warto to chyba wyjąć, przeczyścić wszystko papierem ściernym i delikatną szczotką drucianą, sprawdzić klemy akumulatora, jak wyglądają połączenia, ja poprowadziłem jeszcze osobny kabel grubaśny z alternatora do klemy (masa) ..
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
grzechuuu205
Maniak
Posty: 1415
Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI
Numer Gadu-gadu: 2800082
Lokalizacja: Bad Vöslau (Austria), LUBIN (dolny śląsk)

Post autor: grzechuuu205 »

Wojtazz - kup soebie regulator za 40zł w motoryzacyjnym, wyjmij sobie alternator (bo bedzie prosciej wymienic ten regulator) zmien go i po sparwie... i bedzie jak nowe... czas roboty : ok. 20-30 minut
Największa radość z jazdy GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu :) :)
Obrazek
Wojtazz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: 03 gru pt, 2004 8:21 pm

Post autor: Wojtazz »

Chyba zrobię tak jak mówicie: i zmienię regulator i alternator przeczyszczę, bo takie jeżdżenie jest denerwujące, nawet radio mi odbiera sinusoidalnie :twisted:
Tylko muszę znaleźć trochę czasu, żeby na kanał pojechać.
A przy okazji ten regulator rzeczywiście jest nie do wyjęcia bez alternatora. Rękę tam włożyć, żeby odkręcić tą górną śrubę to chyba niemożliwe :P
1.1 91r. Look
Awatar użytkownika
grzechuuu205
Maniak
Posty: 1415
Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI
Numer Gadu-gadu: 2800082
Lokalizacja: Bad Vöslau (Austria), LUBIN (dolny śląsk)

Post autor: grzechuuu205 »

kanału tez nie potrzebujesz... ja bez kanału zribiłem to..posraw sobie dwa konkretne pustaki i na to dwie konkretne dechy o krubosci np 15cm i wjedz na to i starcz :mrgreen:
Największa radość z jazdy GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu :) :)
Obrazek
ODPOWIEDZ