Na jakich olejach jeździcie ?

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Montes

Post autor: Montes »

Mój Pug stał 1,5 roku nie ruszany. Zalany jest mineralem, czy mogę go souścić i nalać semi bez konsekwencji? Wszystkie szczelki mam wymienione. Czy też może lepiej kupić bardzo dobrego minerala?
Stosowaliście może wynalazek o nazwie MILI-TEC lub MOTOR-LIFE?
Jakie odczucia?
Dzięki, pozdro dla Wszystkich.
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Zalezy jak dlugo wczesniej jezdzil na Mineralu - ile km na nim zrobil?!
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
milo

Post autor: milo »

a ja jeżdzę na TOTALU - takim jaki leją w ASO Citroen, chyba pełny syntetyk.
MATEO

Post autor: MATEO »

WITAM KOLEGÓW PeZetów JA JEŻDZE NA OLEJU VALVOLINE 10W-40 KTÓRY NA PEWNO JEST ROZLEWANY POZA GRANICAMI POLSKI, JEST CAŁKIEM NIEZŁY JAK NA PÓŁSYNTETYKA PONADTO MA SPECJALNĄ FORMUŁĘ MAX LIVE SPECJALNIE DO SILNIKÓW KTÓRE PRZEJECHAŁY PONAD 100TYS. KM- POLECAM. DO DIESLI SĄSPECJALNE OLEJE NP. MOBIL DIESEL 15W-40 ALBO LOTOS DIESEL BĄDŻ CITY DIESEL 20W-50
Awatar użytkownika
TOMBIKE
Uzalezniony
Posty: 644
Rejestracja: 12 wrz pt, 2003 6:10 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: TOMBIKE »

Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

No i wyraznie widac..

Oleje Lotos i Statoil maja klase jakosci SG, gdzie wiekszosc produktow "zagranicznych" ma klase jakosci SJ - jest to duza roznica.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
TOMBIKE
Uzalezniony
Posty: 644
Rejestracja: 12 wrz pt, 2003 6:10 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: TOMBIKE »

czy to dobry olej, no i czy cena jest odpowiednia,
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=22459391
chyba zrezygnuje z LOTOSA skoro to takie gówno :) Jeśli jeździłem przez pół roku na mineralnym to czy moge wrócić do połsyntetyka bez obaw?? :roll:
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Tak Castrol bedzie ok :-)

A czy mozesz przejsc na Polsyntetyk?! Nie mam pojecia :(
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
TOMBIKE
Uzalezniony
Posty: 644
Rejestracja: 12 wrz pt, 2003 6:10 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: TOMBIKE »

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=22157128

patrząc na te tabelki ten bedzie lepszy prawda? ile takie oleje stoją w sklepach??
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Ja na takim jezdze (jezdzilem - teraz jak poskladma silnik zalewam Mobil 1 Rally Formula 5W50 ).

litr kosztuje cos okolo 20zl w sklepie.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

Montes pisze:Mój Pug stał 1,5 roku nie ruszany. Zalany jest mineralem, czy mogę go souścić i nalać semi bez konsekwencji? Wszystkie szczelki mam wymienione. Czy też może lepiej kupić bardzo dobrego minerala?
Stosowaliście może wynalazek o nazwie MILI-TEC lub MOTOR-LIFE?
Jakie odczucia?
Dzięki, pozdro dla Wszystkich.
Ja leje i mysle ze dwa razy silnik uratowalo przed zatarciem - raz stracilem np cisnienie oleju przy 6 tys - wywalilo wszytso przez filtr (odkrecila sie pod nim sruba) i jezdze dalej...
Militec/,motorlife oparty jest na dwusiarczku molibdenu - na tym samy m oparty jest Liquy Moli do starych silnikow
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
ODPOWIEDZ