Łącznik elastyczny wydechu
: 06 sie wt, 2013 10:05 pm
Poszukwania nierównych obrotów jałowego w moim TU3MC ciąg dalszy. Nowa cewka przyniosła tylko minimalną poprawę (albo nawet tylko złudzenie).
Ponieważ trochę czuć pod maską spaliny, stwierdziłem, że może problemem jest nieszczelność układu wydechowego (podobno przede wszystkim pęknięty kolektor wydechowy może coś takiego powodować).
Mam też obawy co do szczelności połączenia elastycznego, tego za silnikiem. Czy aby wymienić tę plecionkę która w nim siedzi trzeba coś spawać? Czy wystarczy sam klucz?
Ponieważ trochę czuć pod maską spaliny, stwierdziłem, że może problemem jest nieszczelność układu wydechowego (podobno przede wszystkim pęknięty kolektor wydechowy może coś takiego powodować).
Mam też obawy co do szczelności połączenia elastycznego, tego za silnikiem. Czy aby wymienić tę plecionkę która w nim siedzi trzeba coś spawać? Czy wystarczy sam klucz?