Wgryzam się w temat. Ten egzemplarz, który Para wkleił na zdjęcia został wyprodukowany w kwietniu 1987 roku i nosi numer 568. Pod maską ma silnik 1,9 16v o mocy 155 koni, albo jak niektórzy twierdzą - to wersja 180-konna. Nie mam pewności
Mówili o nim "szybszy od własnego cienia" i "Drogowa wersja A-grupowej 205-tki".
http://8958.alloforum.com/dossier-peuge ... i7037.html - skan z gazety i artykuł o GTI Ruggeri
http://monauto49.keloccaz.fr/voiture-oc ... rsion=2981 - z danych zawartych w skromnym wykazie po lewej wynika, że GTI Ruggeri miały trzy wersje. 140, 155 i 180-konną.
http://www.zeperfs.com/duel279-3167.htm - porównanie danych technicznych 1,9 GTI 130 km i 1,9 Ruggeri 180 km. Trzeba przyznać, że fura dawała radę. 0-100 km/h w 6,7 sekundy (według niektórych danych w 6,2).
http://www.zeperfs.com/fiche3167-peugeo ... ri-16s.htm - tutaj jeszcze odrobinę danych. Rok produkcji 1988, spalanie od 7,7 do 14 litrów. Cena nowego w przeliczeniu na dzisiejsze pieniądze: 38 100 euro.
Znalazłem też coś bardzo luźno z nim związanego:
http://www.pa-tuning.com/legend-liste.php?mo=6 - takie tam akcesoria - bodykity itd.
W miarę postępów w poszukiwaniach będę dorzucał linki i zdjęcia