Witam!
Ostantio mi taki pomysl po glowie chodzi!Wiem ze to jest mozliwe do wykonania!
Jak cos wiecie na ten temat to piszcie!
Fotki rozniez mile widziane i ewentualny koszt...
pozdrawiam i z gory dzieki za pomoc!
Przod od 306???Ktos cos wie na ten temat???
-
- Uzalezniony
- Posty: 710
- Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: Przod od 306???Ktos cos wie na ten temat???
Niedawno byl na sprzedaz w gt 205 z przodem od 306...nie bałdzo to wygladalo...fabryk pisze:Witam!
Ostantio mi taki pomysl po glowie chodzi!Wiem ze to jest mozliwe do wykonania!
Jak cos wiecie na ten temat to piszcie!
Fotki rozniez mile widziane i ewentualny koszt...
pozdrawiam i z gory dzieki za pomoc!
Chyociaz pretekst by zalozyc wtedy swiatla z gladka szyba (baaardzo mi sie to podoba) by byl
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Re: Przod od 306???Ktos cos wie na ten temat???
wiem wiem ze byl widzialem czytalem :d
pozdrawiam
ps ale czy to musze nowe blotniki i maske dawac czy z tego da sie zrobic???wie ktos cos??
pozd
pozdrawiam
ps ale czy to musze nowe blotniki i maske dawac czy z tego da sie zrobic???wie ktos cos??
pozd
witaj
kiedyś widziałem 205-kę kabrio z gładkimi kloszami od 406..moim zdaniem wyglądało całkiem przyzwoicie i sporo myślałem na taką przeróbką, ale:
1. wiąże się to z kompletną przeróbką przedniej części nadwozia: nawet chłodnica musi iść niżej,
2. balchy można wykorzystać, ale trzeba do nich nadspawać trochę materiału (wiadamo, jak spawane to lubi korodować)
3. masa czasu i trochę talentu i bardzo dobrze wyposażony garaż
mam kumpla który jest na etapie kompletnej przeróbki blacharskiej maluszka i powiem szczerze: trwa to dwa miesiące i mimo że efekt końcowy będzie znakomity to jednak wymaga to od niego wielu poświęceń..zamiast pić piwko i zarywać laski to on siedzi w garażu
kiedyś widziałem 205-kę kabrio z gładkimi kloszami od 406..moim zdaniem wyglądało całkiem przyzwoicie i sporo myślałem na taką przeróbką, ale:
1. wiąże się to z kompletną przeróbką przedniej części nadwozia: nawet chłodnica musi iść niżej,
2. balchy można wykorzystać, ale trzeba do nich nadspawać trochę materiału (wiadamo, jak spawane to lubi korodować)
3. masa czasu i trochę talentu i bardzo dobrze wyposażony garaż
mam kumpla który jest na etapie kompletnej przeróbki blacharskiej maluszka i powiem szczerze: trwa to dwa miesiące i mimo że efekt końcowy będzie znakomity to jednak wymaga to od niego wielu poświęceń..zamiast pić piwko i zarywać laski to on siedzi w garażu