Marin205 pisze: chciałbym poszukać silnika który potem sobie uturbię
A nie lepiej wrzucić 2,0 8V turbo z XMa lub Xantii???
Bo to "sobie uturbię" to tak na bidę pociągnie 4000pln (jeśli większość rzeczy sam sobie zrobisz.
cieakwe co to za usterki techniczne.. zatarty silnik wiec pewnie za reszte ze sprzedazy gratow trzeba by pokryc jego remont a i czy tam sie ktos machnal czy faktycznie ten silnik z turbo ma 147 koni ? moze to turbo sluzy tylko do poprawy czystosci spalin
moralez pisze:cieakwe co to za usterki techniczne.. zatarty silnik wiec pewnie za reszte ze sprzedazy gratow trzeba by pokryc jego remont a i czy tam sie ktos machnal czy faktycznie ten silnik z turbo ma 147 koni ? moze to turbo sluzy tylko do poprawy czystosci spalin
No ma tyle bo to 8V jakby lolega moralez nie wiedzial i te turbo nie sluzy do poprawy czystosci spalin
Ja mysle ze praktycznie kazdy silnik kupiony z nieznanego zrodla warto sprawdzic nim sie depnie po gazie (tak jak to zrobil bodajze kamilo) bo mozna sobie narobic kosztow zwlaszcza jak idzie na swapa i bedzie dobry dostep.
Kaktus pisze:285km z XU9 to = ogromne zawory 43mm ssacy i 36 wydech, kolektor wydechowy oczywiscie baran, 4 przepustnice, 8 wtryskiwaczy, zupelnie inne sterowanie wtryskiem, wypasione walki, glowica majstersztyk robiona w P.Sport, silnik bardzo doprezony, obroty okolo 9300-9500. Tak budowala fabryka.
woocash pisze:obawiam sie że "zwykła, codzienna" jazda p 205 z 200 KM pod maską byłaby.... hemm uciążliwa dla kieszeni, jak i dla nerwów
Zamiast 10-11L moze 13-14 wiec jak kogos stac na zrobienie auta 200KM to chyba na te 3 litry wiecej tez. (spokojna jazda na codzien zeby ktos nie wyskoczyl ze 30 - 40l)
A co nerwow to chyba kazdym autem szybka jazda jest nerwowa i praktycznie kazdym da sie spokojnie jezdzic.