Co lepsze 1,1 czy 1,4 ???
- dominik19866
 - Junior
 - Posty: 244
 - Rejestracja: 31 maja czw, 2007 2:48 pm
 - Posiadany PUG: RG cabrio + RG
 - Numer Gadu-gadu: 6499027
 - Lokalizacja: Inowrocław
 
- Sebek
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4149
 - Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
 - Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
no faktycznie jak tyle to leżało to lepiej przed założeniem zmień w nim wszystkie uszczelki  
 
Pieraś przecież 1.4 to monowtrysk czyli jeden wtrsykiwacz
ale można wziąc np. ze 106 czy też z 306 na pewnym wtrysku
			
			
									
						
							Pieraś przecież 1.4 to monowtrysk czyli jeden wtrsykiwacz
ale można wziąc np. ze 106 czy też z 306 na pewnym wtrysku
Audi A4 Avant 
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
			
						Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- Pieraś
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2978
 - Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
 - Posiadany PUG: sprzedany
 - Numer Gadu-gadu: 696324
 - Lokalizacja: Zielona Góra
 
nie wiem, kto kogo zle zrozumial...moze ja ale chodzi mi o to ...... do mojeg puga 1.1 dzis montuja gaz. gdyby chcial kiedys kupic silnik 1.4 to czy bedzie mozna go do mnie dac i podlaczyc do niegop obecna instalacje. a pytalem czy 1,.4 ma wtrysk bo ktos pisal tez o gazniku na 1.4
			
			
									
						
							Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
 
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
			
						Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- Sebek
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4149
 - Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
 - Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
a spoko bez problemu bedziesz mógł przełożyc gaz do 1.4  
			
			
									
						
							Audi A4 Avant 
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
			
						Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- dominik19866
 - Junior
 - Posty: 244
 - Rejestracja: 31 maja czw, 2007 2:48 pm
 - Posiadany PUG: RG cabrio + RG
 - Numer Gadu-gadu: 6499027
 - Lokalizacja: Inowrocław
 
No to przeszedł reanimacje 
  uszczelak pod pokrywe zaworów nowa i pod miske do tego 500ml WD-40 spryskałem cały duł silnika dokładnie wykreciłem świece do kazdego cylindra troche WD oraz na zawory Poskręcałem nowy aku odłączyłem paliwo zakeciłem najpierw kluczem o dziwo ruszył bardzo łatwo 
  chyba Wóda pomogła 
  potem juz rozrusznikiem też bez paliwa jak załapał cisnienie przerwa potem jeszcze raz i juz z paliwkiem zaskoczył bardzo łatwo 
  każdy szczena do ziemi 
 
co prawda takiego dymu to ja w zyciu nie widziałem
  chodzi poprostu pieknie 
  biore całego z wszystkim za 1500zł chyba warto? 
Dodam że silnik wewnątrz bez rdzy nic czyściutki
 ale stał w suchym miejscu 
			
			
									
						
										
						co prawda takiego dymu to ja w zyciu nie widziałem
Dodam że silnik wewnątrz bez rdzy nic czyściutki
- dominik19866
 - Junior
 - Posty: 244
 - Rejestracja: 31 maja czw, 2007 2:48 pm
 - Posiadany PUG: RG cabrio + RG
 - Numer Gadu-gadu: 6499027
 - Lokalizacja: Inowrocław
 
zniknęła iskra ?? TU3M
Dziwna rzecz sie stała najpierw rano chodził jak pokręcony falowały obroty gdy zostawiłem go na ok 5 minut na jałowym cały czas słyszałem jak momentami sie dławi aż w końcu zdechł wsiadłem odpaliłem ujechałem ok 3km  zaczął robić sie mułowaty i przerywać pedał w podłoge a on tylko najpierw ciut zwiększył obroty potem poszedła aż z piskaczem no i wkońcu zdechł całkiem i juz nie odpalił 
  
filtry i te sprawy są nowe świece przewody wszystko paliwa nie brakło bo dzień wcześniej zalałem do pełna wtryskiwacz podaje paliwo
jak obadac cewke czy padła ale cos mi sie zdaje ze to bedzie inna rzecz bo jak by cewka padła to zgasł by odrazu?
			
			
									
						
										
						filtry i te sprawy są nowe świece przewody wszystko paliwa nie brakło bo dzień wcześniej zalałem do pełna wtryskiwacz podaje paliwo
jak obadac cewke czy padła ale cos mi sie zdaje ze to bedzie inna rzecz bo jak by cewka padła to zgasł by odrazu?
- dominik19866
 - Junior
 - Posty: 244
 - Rejestracja: 31 maja czw, 2007 2:48 pm
 - Posiadany PUG: RG cabrio + RG
 - Numer Gadu-gadu: 6499027
 - Lokalizacja: Inowrocław