Moje kochane CTI :)
- Altowiolistka
- Uzalezniony
- Posty: 832
- Rejestracja: 26 gru pt, 2008 10:09 pm
- Posiadany PUG: 205 1.9D forever
- Lokalizacja: Warszawa; Sadowa
Re: Moje kochane CTI :)
tylne otwiera się trochę rzadziej ... a w lato jeździ sie z otwartymi szybami na ogół więc umiejscowienie naklejek jest kiepskie wg mnie./pewnie się już nie zmieściłyby na tylne (kamil)
- PrezesBednarz
- Maniak
- Posty: 1517
- Rejestracja: 01 lip sob, 2006 11:19 pm
- Posiadany PUG: 90' 205 CTI XU5 JA i inne
- Lokalizacja: waw
Re: Moje kochane CTI :)
Śmigacie cabrioletami z otwartymi szybami?
Kurde ja jakoś się wychowałem na opcji, że szyba jest zawsze w górze...
Kurde ja jakoś się wychowałem na opcji, że szyba jest zawsze w górze...
- MiceK
- Maniak
- Posty: 1969
- Rejestracja: 30 lip pt, 2010 2:10 pm
- Posiadany PUG: MG ZR 1.4 16v
- Numer Gadu-gadu: 1295187
- Lokalizacja: Warszawa/okolice
- Kontakt:
Re: Moje kochane CTI :)
U mnie wszystkie zawsze są w pozycji UP
- morpheusss
- Junior
- Posty: 370
- Rejestracja: 25 wrz pt, 2009 2:37 pm
- Posiadany PUG: 205 XS '89 TU3M - wrak & 205 XL TU3M & 205 Look TU3M
- Numer Gadu-gadu: 2292990
- Lokalizacja: Mikołów
Re: Moje kochane CTI :)
Albo trzeba kleić na przednią i tylnią szybę
- PrezesBednarz
- Maniak
- Posty: 1517
- Rejestracja: 01 lip sob, 2006 11:19 pm
- Posiadany PUG: 90' 205 CTI XU5 JA i inne
- Lokalizacja: waw
Re: Moje kochane CTI :)
morpheusss, ale tylna szyba w 99% czasu jazdy nie istnieje :p
- morpheusss
- Junior
- Posty: 370
- Rejestracja: 25 wrz pt, 2009 2:37 pm
- Posiadany PUG: 205 XS '89 TU3M - wrak & 205 XL TU3M & 205 Look TU3M
- Numer Gadu-gadu: 2292990
- Lokalizacja: Mikołów
Re: Moje kochane CTI :)
No dlatego mówię że na tył i przód
-
- Uzalezniony
- Posty: 996
- Rejestracja: 06 lut śr, 2008 12:12 am
- Posiadany PUG: 205
- Numer Gadu-gadu: 464582
- Lokalizacja: Piaseczno
Re: Moje kochane CTI :)
MiceK piekne masz te Cti
Idzie wiosna więc i ja musze zacząć powoli rozglądać się za jakimś cabrio nawet chyba zadzwonie do gościa od którego miałem brać CJ zamias Indiany
Idzie wiosna więc i ja musze zacząć powoli rozglądać się za jakimś cabrio nawet chyba zadzwonie do gościa od którego miałem brać CJ zamias Indiany
- MiceK
- Maniak
- Posty: 1969
- Rejestracja: 30 lip pt, 2010 2:10 pm
- Posiadany PUG: MG ZR 1.4 16v
- Numer Gadu-gadu: 1295187
- Lokalizacja: Warszawa/okolice
- Kontakt:
Re: Moje kochane CTI :)
Dzięki Mateon...staram się Jak mi się dzisiaj zajebiście miło zrobiło, jak Puga pochwalili...baa, wręcz się zachwycali...starsi państwo Aż chce się dalej brnąć w to wszystko jak innym się podoba.
- MiceK
- Maniak
- Posty: 1969
- Rejestracja: 30 lip pt, 2010 2:10 pm
- Posiadany PUG: MG ZR 1.4 16v
- Numer Gadu-gadu: 1295187
- Lokalizacja: Warszawa/okolice
- Kontakt:
Re: Moje kochane CTI :)
Wziąłem się za "renowację" poszerzeń Myślę, że tego nawet ja nie spieprzę więc postanowiłem, że je pomaluję na nowo, bo z czarnych szare się już zaczęły robić
Póki co, oto efekty dzisiejszego psikania. Najpierw 2 warstwy podkładu, a potem 3 warstwy farby.
Póki co, oto efekty dzisiejszego psikania. Najpierw 2 warstwy podkładu, a potem 3 warstwy farby.
- MiceK
- Maniak
- Posty: 1969
- Rejestracja: 30 lip pt, 2010 2:10 pm
- Posiadany PUG: MG ZR 1.4 16v
- Numer Gadu-gadu: 1295187
- Lokalizacja: Warszawa/okolice
- Kontakt:
Re: Moje kochane CTI :)
Wczoraj wymieniłem świece Komplet 4 sztuk NGK V-line 17 kosztował mnie 28 zł
Wrzucam też zdjęcie poprzednich świec, marki Champion. Oświadczam, że nie to nie ja je poprzednio montowałem
Wrzucam też zdjęcie poprzednich świec, marki Champion. Oświadczam, że nie to nie ja je poprzednio montowałem
- Broziu
- Nowicjusz
- Posty: 45
- Rejestracja: 17 mar czw, 2011 8:39 pm
- Posiadany PUG: 205 Gti 1.9
- Numer Gadu-gadu: 12454410
- Login tlen: Brou
Re: Moje kochane CTI :)
Piękny wozik czemu tak ci maska na zdjeciu odstaje?
- Broziu
- Nowicjusz
- Posty: 45
- Rejestracja: 17 mar czw, 2011 8:39 pm
- Posiadany PUG: 205 Gti 1.9
- Numer Gadu-gadu: 12454410
- Login tlen: Brou
Re: Moje kochane CTI :)
właśnie mnie też czeka zabawa z poszerzeniami oprucz podkładu kupiłeś zwykły czarny mat????
- MiceK
- Maniak
- Posty: 1969
- Rejestracja: 30 lip pt, 2010 2:10 pm
- Posiadany PUG: MG ZR 1.4 16v
- Numer Gadu-gadu: 1295187
- Lokalizacja: Warszawa/okolice
- Kontakt:
Re: Moje kochane CTI :)
Maska odstaje, bo jeszcze nie spasowana. Ta co mam teraz jest od martinopa, czyli z laminatu. Z poszerzeniami poszło łatwo - mycie, odtłuszczanie, 3 warstwy podkładu i 3 warstwy czarnego matu...i to wszystko.
- MiceK
- Maniak
- Posty: 1969
- Rejestracja: 30 lip pt, 2010 2:10 pm
- Posiadany PUG: MG ZR 1.4 16v
- Numer Gadu-gadu: 1295187
- Lokalizacja: Warszawa/okolice
- Kontakt:
Re: Moje kochane CTI :)
Wspaniały kolega, "Michal gti", jak niektórzy wiedzą, zaczął ogarniać moje CTI. Po dzisiejszej rozmowie telefonicznej dowiedziałem się bardzo ciekawych rzeczy, czyli jaką partaninę odwalił poprzedni właściciel. Ostatnimi czasy Peugeot lubił się zagotować i wypluć wodę zbiorniczkiem wyrównawczym z nieznanych powodów. Jak się okazało:
- korek od zbiorniczka był nieszczelny i wywalało nim wodę
- termostat był wadliwy
- wentylatory od chłodnicy były "spięte na krótko", podobno nie pod czujnik (i na dobrą sprawę nie wiem jak one działały) i odmówiły posłuszeństwa po wymianie nowego akumulatora.
Michał wymienił korek na nowy i...wtedy pękł zbiorniczek, który był klejony
Poza tym pękła śruba, która trzymała silnik w łapie, po stronie pasażera i dlatego podczas przyspieszania od niskich prędkości słychać było "terkot" wiertarki i czuć drżenie na pedałach.
Jakby tego było mało, podczas wymiany sprzęgła (już u "mechanika" w Nowym Dworze) pan magik nie założył "rureczki", w której poruszała się linka i ostro tarła o swoją "prowadnicę", którą przy okazji nieźle zwichrowała.
Póki co to tyle. Bardzo się cieszę, że znalazł się ktoś taki jak Michał, który potrafi ogarnąć temat Jestem mu z tego powodu bardzo wdzięczny. Możliwe, że do końca tygodnia odbiorę auto, więc podzielę się wrażeniami z napraw
- korek od zbiorniczka był nieszczelny i wywalało nim wodę
- termostat był wadliwy
- wentylatory od chłodnicy były "spięte na krótko", podobno nie pod czujnik (i na dobrą sprawę nie wiem jak one działały) i odmówiły posłuszeństwa po wymianie nowego akumulatora.
Michał wymienił korek na nowy i...wtedy pękł zbiorniczek, który był klejony
Poza tym pękła śruba, która trzymała silnik w łapie, po stronie pasażera i dlatego podczas przyspieszania od niskich prędkości słychać było "terkot" wiertarki i czuć drżenie na pedałach.
Jakby tego było mało, podczas wymiany sprzęgła (już u "mechanika" w Nowym Dworze) pan magik nie założył "rureczki", w której poruszała się linka i ostro tarła o swoją "prowadnicę", którą przy okazji nieźle zwichrowała.
Póki co to tyle. Bardzo się cieszę, że znalazł się ktoś taki jak Michał, który potrafi ogarnąć temat Jestem mu z tego powodu bardzo wdzięczny. Możliwe, że do końca tygodnia odbiorę auto, więc podzielę się wrażeniami z napraw
Re: Moje kochane CTI :)
Taaaaak...MiceK pisze:czyli jaką partaninę odwalił poprzedni właściciel.
Niech zgadnę, że przy wymianie okazało się, że są jakieś nadmiarowe kabelki przy aku? Czy inteligentniej to druciarstwo było zrobione?MiceK pisze:- termostat był wadliwy
- wentylatory od chłodnicy były "spięte na krótko", podobno nie pod czujnik (i na dobrą sprawę nie wiem jak one działały) i odmówiły posłuszeństwa po wymianie nowego akumulatora.
Czyżbym czegoś nie mówił?MiceK pisze:wtedy pękł zbiorniczek, który był klejony
Poza tym pękła śruba, która trzymała silnik w łapie,