Przy normalnych obrotach jest ok...ale jak zakrecisz do 6 tys to wciaga olej jak glupi (u mnie to jest baaardzo odczuwalne na bagnecie, jak sobie zaszaleje z obrotami - tez mam uszczelniacze zaworowe do zmiany
Da sie jezdzic bez olwju w siliniku?
-
Mav309
- Uzalezniony
- Posty: 710
- Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
rownie dobrze moze Ci spalac olej na pierscieniach olejowych, albo uszczelniaczach olejowych...
Przy normalnych obrotach jest ok...ale jak zakrecisz do 6 tys to wciaga olej jak glupi (u mnie to jest baaardzo odczuwalne na bagnecie, jak sobie zaszaleje z obrotami - tez mam uszczelniacze zaworowe do zmiany
)
Przy normalnych obrotach jest ok...ale jak zakrecisz do 6 tys to wciaga olej jak glupi (u mnie to jest baaardzo odczuwalne na bagnecie, jak sobie zaszaleje z obrotami - tez mam uszczelniacze zaworowe do zmiany
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
no u mnie tez nie wiem czy ostatnie 10cm czy ile ale jest tak ze trzeba troche poruszac by to ustrojstwo weszlo do konca - tak ze luzik tym sie nie martw ja tak mam a silnik igielka 
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
-
powerhorse