Podobno niebieskie też są szybkie
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: Podobno niebieskie też są szybkie
jaka grubość tylnego stabilizatora?
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
-
- Maniak
- Posty: 1061
- Rejestracja: 11 lut sob, 2012 3:08 pm
- Posiadany PUG: 205 xs
- Lokalizacja: Komorów pod W-wa
Re: Podobno niebieskie też są szybkie
Grubość czego ??
- mlody333
- Uzalezniony
- Posty: 946
- Rejestracja: 23 cze sob, 2012 4:39 pm
- Posiadany PUG: Był 205, 307 jest 106 TU1JP oraz 207 TU5JP4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: Podobno niebieskie też są szybkie
Nie ma co się śmiać, przynajmniej auto jeździ i cieszy właściciela, a nie stoi jak niejedno GTI z forum pod kocykiem w hali garażowej i pobudza ego właściciela.woocash pisze:jaka grubość tylnego stabilizatora?
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: Podobno niebieskie też są szybkie
ja pierdziele.... od razu że się śmieję...., po prostu radzę kupić takowy pręt za kilkadziesiąt zeta - teraz to się tym musi dziwnie bujać.
uff.. jakie szczęście, że nie mam GTI
uff.. jakie szczęście, że nie mam GTI
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- fila1223
- Uzalezniony
- Posty: 844
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 8:47 pm
- Posiadany PUG: 205 zenith s16 in progres
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: Podobno niebieskie też są szybkie
woocash ja to odebrałem jako wskazówkę a nie pogardę
Jeszcze poradził bym szerokie bębny na tył i ciutkę szersze opony
Jeszcze poradził bym szerokie bębny na tył i ciutkę szersze opony
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: Podobno niebieskie też są szybkie
do kompletu szerokich bębnów po prostu cała belka ze stabem
z przodu też by się nadało zmienić staba na grubszego, ale ... widać że tyłem buja tam nieziemsko /na focie widać jak q-car walczy dzielnie na fotelu - stara się trzymać pion /
i wyjściowo to ta belka jest chyba za wysoko.
disklamer - ale ja się nie znam, mam tylko gentry pod kocem i diesla trupa, do pracy jeżdzę tramwajem
z przodu też by się nadało zmienić staba na grubszego, ale ... widać że tyłem buja tam nieziemsko /na focie widać jak q-car walczy dzielnie na fotelu - stara się trzymać pion /
i wyjściowo to ta belka jest chyba za wysoko.
disklamer - ale ja się nie znam, mam tylko gentry pod kocem i diesla trupa, do pracy jeżdzę tramwajem
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- Q-car
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: 04 lis wt, 2014 12:16 am
- Posiadany PUG: New Look 1.1 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
Re: Podobno niebieskie też są szybkie
to był dopiero pierwszy trening i testy auta i na moje nie wyszło aż tak źle
co do hamulców nie miałem zastrzeżeń - pomijając fakt, że wyleciało trochę płynu ze zbiorniczka - nie neguję pomysłu z szerokimi bębnami
a co do belki to jak już wcześniej pisałem, to nie robiłem jej jeszcze, nadal jest kosmicznie wysoko
a teraz jak dajecie rady to dawać:
- jaka szerokość opon, ale zaznaczam, że uparłem się na 13 i mam już felgi z ET20 - teraz jest 165/65
- stabilizator ma ktoś jakiś na zbyciu i dajcie jakieś foty bo przyznam, że nie rozgryzłem jeszcze różnic pomiędzy belką GTI a zwykłą
a Ci którzy trzymają swoje cacka w garażach też zachęcam do przewietrzenia ich czasem na torze - ja tak zrobiłem ze swoim drugim autkiem i to z niesprawnym wolnym kołem - było super
co do hamulców nie miałem zastrzeżeń - pomijając fakt, że wyleciało trochę płynu ze zbiorniczka - nie neguję pomysłu z szerokimi bębnami
a co do belki to jak już wcześniej pisałem, to nie robiłem jej jeszcze, nadal jest kosmicznie wysoko
a teraz jak dajecie rady to dawać:
- jaka szerokość opon, ale zaznaczam, że uparłem się na 13 i mam już felgi z ET20 - teraz jest 165/65
- stabilizator ma ktoś jakiś na zbyciu i dajcie jakieś foty bo przyznam, że nie rozgryzłem jeszcze różnic pomiędzy belką GTI a zwykłą
a Ci którzy trzymają swoje cacka w garażach też zachęcam do przewietrzenia ich czasem na torze - ja tak zrobiłem ze swoim drugim autkiem i to z niesprawnym wolnym kołem - było super
- fila1223
- Uzalezniony
- Posty: 844
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 8:47 pm
- Posiadany PUG: 205 zenith s16 in progres
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: Podobno niebieskie też są szybkie
Powiem tak, sugerował by jednak na przesiadkę na felgi 14-stki 5.5 cala szerokości albo nawet i 6 cala. Ładujesz na nie oponki 195/55 i odczujesz dużą poprawę w zachowaniu auta na torze, przede wszystkim będzie szybciej odpowiadał na ruchy kierownicą oraz poprawi się trakcja na wejściu w zakręt. Ja śmigam na takowych i muszę powiedzieć że auto jest mniej podatne na ściągania na wybojach.
- pyzio_dawca
- Junior
- Posty: 328
- Rejestracja: 16 sty czw, 2014 7:05 pm
- Posiadany PUG: Accent 1.6 TU
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Skawina/Krk
Re: Podobno niebieskie też są szybkie
Duże koło to nie to Szeroka guma nie oznacza lepszego zachowania w zakrecie, szczegolnie przy tych mocach, rozmiarach i wadze auta
- Q-car
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: 04 lis wt, 2014 12:16 am
- Posiadany PUG: New Look 1.1 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
Re: Podobno niebieskie też są szybkie
No i stało się, miało być tylko obniżenie na szybko, a skończyło się jak zawsze...
Nowe czopy do belki, nowe łożyska SNF, przy okazji okazało się, że jedna ze szczęk postanowiła rozłączyć się z okładziną, a cylinderki patrząc na to się spociły.
Teraz już znam budowę belki (przynajmniej u siebie), to tak jak pisałem wcześniej nabędę drogą kupna lub wymiany stabilizator i pozostałe elementy do zamontowania go w belce.
Nowe czopy do belki, nowe łożyska SNF, przy okazji okazało się, że jedna ze szczęk postanowiła rozłączyć się z okładziną, a cylinderki patrząc na to się spociły.
Teraz już znam budowę belki (przynajmniej u siebie), to tak jak pisałem wcześniej nabędę drogą kupna lub wymiany stabilizator i pozostałe elementy do zamontowania go w belce.
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: Podobno niebieskie też są szybkie
dobra robota
odkąd belka w gentry została przeserwisowana to mogę oglądać takie zdjęcia bez lęku o to jak jest u mnie
PS - korek zamykąjący czop oczywiście na miejscu jest? /bo na zdjęciu belki na ziemi go nie widzę.../
odkąd belka w gentry została przeserwisowana to mogę oglądać takie zdjęcia bez lęku o to jak jest u mnie
PS - korek zamykąjący czop oczywiście na miejscu jest? /bo na zdjęciu belki na ziemi go nie widzę.../
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- fila1223
- Uzalezniony
- Posty: 844
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 8:47 pm
- Posiadany PUG: 205 zenith s16 in progres
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: Podobno niebieskie też są szybkie
jeżeli mnie wzrok nie myli to masz hamulce girlinga, więc kupujesz tylko szczęki i bębny i masz szerokie bębny z 1.6 gti
- Q-car
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: 04 lis wt, 2014 12:16 am
- Posiadany PUG: New Look 1.1 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
Re: Podobno niebieskie też są szybkie
Tak system jest girlinga, szkoda, że nie wiedziałem wcześniej bo musiałem kupić nowe szczęki, ale najwyżej następnym razem.
No z zaślepkami to było średnio, ale na szczęście coś się znalazło na szybko ... z jednej strony jest nakrętka od Tymbarku, z drugiej zaślepka od jakiejś rolki od paska PK - obie prowizoryczne zaślepki na silikon. Do czasu zamontowania stabilizatora będzie musiało zdać egzamin.
Z ciekawości rozmawiałem z gościem, którego dziadek zrobił sobie w 309 w rurze belki otworek i raz do roku zalewał belkę olejem.
No z zaślepkami to było średnio, ale na szczęście coś się znalazło na szybko ... z jednej strony jest nakrętka od Tymbarku, z drugiej zaślepka od jakiejś rolki od paska PK - obie prowizoryczne zaślepki na silikon. Do czasu zamontowania stabilizatora będzie musiało zdać egzamin.
Z ciekawości rozmawiałem z gościem, którego dziadek zrobił sobie w 309 w rurze belki otworek i raz do roku zalewał belkę olejem.
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: Podobno niebieskie też są szybkie
z ciekawości to se daruj
początki tego forum pamiętają epopeje o kalamitkach
początki tego forum pamiętają epopeje o kalamitkach
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]