Silnik do forevera
-
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: 16 maja sob, 2015 3:45 pm
- Posiadany PUG: Forever 94r.
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Rypin
Silnik do forevera
Witam chciałbym wymienic silnik 1.1 od forevera z 94r. na cos mocniejszego, jakiego silnika mam szukac zeby fajnie juz sie zbierał chciałbym silnik ktory miałby okolo 100KM
- Martinoo
- Moderator
- Posty: 4031
- Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
- Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
- Numer Gadu-gadu: 8330169
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Silnik do forevera
1.4 75 koni albo 1.4 z Cytryny AX GTI 84 konie albo 1.6 Vts z saxo około 115 koni.
Przy ostatnim trzeba wziąć komputer i zdjąć IMO. W pozostałych nie ma tego problemu. Chcesz więcej info o vts to pw. Jestem z tematem na świeżo
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
Przy ostatnim trzeba wziąć komputer i zdjąć IMO. W pozostałych nie ma tego problemu. Chcesz więcej info o vts to pw. Jestem z tematem na świeżo
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
- Filipczak
- Junior
- Posty: 484
- Rejestracja: 25 sty sob, 2014 9:32 pm
- Posiadany PUG: Był: GT 1992 1.4, Green 1991 1.4, CTI 1990 1.9, Junior 1987 1.1 Jest: XR 1.1 '91
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
Re: Silnik do forevera
Ewentualnie silnik ze 106 xsi, 1.4 ma chyba 94KM, ale widzialem gdzies jakas delikatnie mocniejsza wersje.Martinoo pisze:1.4 75 koni albo 1.4 z Cytryny AX GTI 84 konie albo 1.6 Vts z saxo około 115 koni.
Przy ostatnim trzeba wziąć komputer i zdjąć IMO. W pozostałych nie ma tego problemu. Chcesz więcej info o vts to pw. Jestem z tematem na świeżo
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
Od siebie polecam tez TU3S, ciezko dorwac niestety i trzeba miec kogos kto ogarnia gazniki, ale za to dzwiek silnika na gazniku i latwosc modyfikacji jest warta tych zachodu
Nie wiem tez jak wyglada kwestia swap'a silnika z 306 1.6 8V 90KM.
Ogolnie szukaj silnikow TU, przy XU, bedziesz musial zmieniac/przerabiac sanki i zmieniac skrzynie.
- krzyska
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2097
- Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
- Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: okolice Kruszwicy
Re: Silnik do forevera
Swapa na 1.6 90km z p306 robił BARON. Ponoć jeden z szybszych i latwiejszych swapów.
GTI_Efekt Masy
- Martinoo
- Moderator
- Posty: 4031
- Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
- Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
- Numer Gadu-gadu: 8330169
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Silnik do forevera
Równie szybki jak vts . Dwa dni na spokojnie i silnik odpalony
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Silnik do forevera
1,6 8V chyba najlepsza opcja, choć cięższy od 1.1, bo na żeliwnym bloku. 1,6 16V lepsza opcja, ale zdrowy silnik w przystępnej cenie to inna bajka...
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
-
- Uzalezniony
- Posty: 506
- Rejestracja: 14 kwie pn, 2014 1:53 pm
- Posiadany PUG: CJ
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Silnik do forevera
A powiedzcie jeszcze, ile hajsiwa kosztuje taka operacja?
No i chyba nie do końca uśmiecha zostawić go na tym samym zawieszeniu?
No i chyba nie do końca uśmiecha zostawić go na tym samym zawieszeniu?
- Filipczak
- Junior
- Posty: 484
- Rejestracja: 25 sty sob, 2014 9:32 pm
- Posiadany PUG: Był: GT 1992 1.4, Green 1991 1.4, CTI 1990 1.9, Junior 1987 1.1 Jest: XR 1.1 '91
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
Re: Silnik do forevera
Sama operacja 400-600zl, do tego przydaloby sie zmienic olej, rozrzad itd wiec dolicz do tego jeszcze minimum 200zl. Ja zmienialem silnik z bloku zeliwnego na aluminiowy zostawiajac ory zawieszenie. Samochod poszedl w gore i duzo lepiej sie zaczal prowadzic ze wzgledu na lzejszy przod. Od tego czasu minelo jakies 3 miesiace i ponad 2 tys kilometrow i w sumie nie zanotowalem anomalii zwiazanych z zawieszeniem, roznica w wadze tych silnikow nie jest tak porazajaca. Jednak nie wiem jak wyglada sprawa stabilizatora, ja mam takie zawieszenie jak jest w XS.Indjana pisze:A powiedzcie jeszcze, ile hajsiwa kosztuje taka operacja?
No i chyba nie do końca uśmiecha zostawić go na tym samym zawieszeniu?
Bardziej niz nad zawiasem, trzeba pomyslec nad hamulcami, u mnie ory Bendixy przy ~90KM z aluminiowym blokiem nie daja rady momentami.
- pyzio_dawca
- Junior
- Posty: 328
- Rejestracja: 16 sty czw, 2014 7:05 pm
- Posiadany PUG: Accent 1.6 TU
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Skawina/Krk
Re: Silnik do forevera
Jak 1.6 to najtansza opcja to 1.6 90km. Najciekawszą opcja moim zdaniem było by 1.6 16v, ale niestety ceny nie są zbyt przyjazne.
1.4 84 km, robi już z Puga, dośc poważnego konkurenta na ulicy, i takie rozwiązanie polecam. Jak bedzie mało mocy, to zawsze możesz posadzic na to głowice z tu5 i nawet wielopunktowy wtrysk, bo ta glowica daje juz taka możliwość. Zaglądnij do mojego tematu, moze podpatrzysz jakies rozwiązanie dla siebie
Ja na ten moment mam tu3 z głowicą od tu5, i właśnie kończe zakładanie wtrysku z bmw e36 1.6. Zostało poogarniać czujniki, sonde itp. Więc nie wiem jeszcze jak to jeździ:d W razie pytań wal śmiało na pw
Jeszcze co do hamulców, ja mam teraz 15 " felgi z oponą 185/65 i nie narzekam zbytnio na hamowanie, z tym ze mam dwa razy większe serwo niz seria i korektor sily hamowania tylnej osi
1.4 84 km, robi już z Puga, dośc poważnego konkurenta na ulicy, i takie rozwiązanie polecam. Jak bedzie mało mocy, to zawsze możesz posadzic na to głowice z tu5 i nawet wielopunktowy wtrysk, bo ta glowica daje juz taka możliwość. Zaglądnij do mojego tematu, moze podpatrzysz jakies rozwiązanie dla siebie
Ja na ten moment mam tu3 z głowicą od tu5, i właśnie kończe zakładanie wtrysku z bmw e36 1.6. Zostało poogarniać czujniki, sonde itp. Więc nie wiem jeszcze jak to jeździ:d W razie pytań wal śmiało na pw
Jeszcze co do hamulców, ja mam teraz 15 " felgi z oponą 185/65 i nie narzekam zbytnio na hamowanie, z tym ze mam dwa razy większe serwo niz seria i korektor sily hamowania tylnej osi
- Filipczak
- Junior
- Posty: 484
- Rejestracja: 25 sty sob, 2014 9:32 pm
- Posiadany PUG: Był: GT 1992 1.4, Green 1991 1.4, CTI 1990 1.9, Junior 1987 1.1 Jest: XR 1.1 '91
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
Re: Silnik do forevera
O tym wtrysku to chetnie poczytam, ciekawa sprawa, musisz zaktualizowac temat o pugu. A co do opon to nie pomyliles sie przypadkiem? 185/65/15 to taki balon ze nie wiem czy by sie zmiescil w 205.pyzio_dawca pisze:Jak 1.6 to najtansza opcja to 1.6 90km. Najciekawszą opcja moim zdaniem było by 1.6 16v, ale niestety ceny nie są zbyt przyjazne.
1.4 84 km, robi już z Puga, dośc poważnego konkurenta na ulicy, i takie rozwiązanie polecam. Jak bedzie mało mocy, to zawsze możesz posadzic na to głowice z tu5 i nawet wielopunktowy wtrysk, bo ta glowica daje juz taka możliwość. Zaglądnij do mojego tematu, moze podpatrzysz jakies rozwiązanie dla siebie
Ja na ten moment mam tu3 z głowicą od tu5, i właśnie kończe zakładanie wtrysku z bmw e36 1.6. Zostało poogarniać czujniki, sonde itp. Więc nie wiem jeszcze jak to jeździ:d W razie pytań wal śmiało na pw
Jeszcze co do hamulców, ja mam teraz 15 " felgi z oponą 185/65 i nie narzekam zbytnio na hamowanie, z tym ze mam dwa razy większe serwo niz seria i korektor sily hamowania tylnej osi
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Silnik do forevera
195/65/15 mieści się na styk i ledwie palec wsadzisz między oponę a talerzyk sprężyny na amorku
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- Filipczak
- Junior
- Posty: 484
- Rejestracja: 25 sty sob, 2014 9:32 pm
- Posiadany PUG: Był: GT 1992 1.4, Green 1991 1.4, CTI 1990 1.9, Junior 1987 1.1 Jest: XR 1.1 '91
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
Re: Silnik do forevera
W wielu pugach tylne kolo obciera o dokladke, u mnie przy 175/65/14 jest juz niewiele miejscaDJPreZes pisze:195/65/15 mieści się na styk i ledwie palec wsadzisz między oponę a talerzyk sprężyny na amorku
- pyzio_dawca
- Junior
- Posty: 328
- Rejestracja: 16 sty czw, 2014 7:05 pm
- Posiadany PUG: Accent 1.6 TU
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Skawina/Krk
Re: Silnik do forevera
Nie, wcale się nie pomyliłem. Nie pamietam tylko czy profil 60/65 Wszystko sie mieści