SMR i Speedline. Diabeł tkwi w szczegółach?
- allman1
 - Uzalezniony
 - Posty: 714
 - Rejestracja: 04 mar ndz, 2012 6:52 pm
 - Posiadany PUG: 205 CTI 1,9. Pod opieką: 205 XE leżak. Ex. Green. R.I.P. 205 XRD.
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Login tlen: allman1
 - Lokalizacja: Leszno
 
SMR i Speedline. Diabeł tkwi w szczegółach?
Liczyłem że ktoś połknie haczyk prowokacji w "Ogłoszeniach z netu", ale nie. Może więc ktoś inny opowie o różnicach w felgach (201 i 299) produkcji Speedline i SMR. W moim CTI'94 są SMR, i jeśli już mam się czuć "gorszym sortem", to chciałbym chociaż wiedzieć dlaczego 
			
			
									
						
										
						- DJPreZes
 - Moderator
 - Posty: 4593
 - Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
 - Posiadany PUG: Roland Garros/307
 - Numer Gadu-gadu: 2516096
 - Lokalizacja: Gdynia
 
Re: SMR i Speedline. Diabeł tkwi w szczegółach?
Dzisiaj mogę zrobić zdjęcia porównawcze SL201 z Speedline'a i SMR'a. Z wyglądu nie ma żadnej różnicy (chyba, że się przyjrzysz napisom na rancie 
 ), jest różnica w wadze. Teoretycznie SMRy są cięższe, ale (podobno) Speedliny twardsze. No i nie martw się - 299 też mam SMRy, więc nie jesteś sam. Przyjedź, poumartwiamy się razem 
			
			
									
						
							Peugeot 205 Roland Garros Cabrio

			
						
- allman1
 - Uzalezniony
 - Posty: 714
 - Rejestracja: 04 mar ndz, 2012 6:52 pm
 - Posiadany PUG: 205 CTI 1,9. Pod opieką: 205 XE leżak. Ex. Green. R.I.P. 205 XRD.
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Login tlen: allman1
 - Lokalizacja: Leszno
 
Re: SMR i Speedline. Diabeł tkwi w szczegółach?
Pytam, bo zastanawiają mnie pytania typu "Czy to aby na pewno Speedline, czy czasem nie SMR?". Brzmi to tak, jakby SMR były całkiem innymi, znacznie gorszymi felgami.
			
			
									
						
										
						- 
				cienki
 - Junior
 - Posty: 473
 - Rejestracja: 20 lut sob, 2010 6:10 pm
 - Posiadany PUG: 205 GTI
 - Numer Gadu-gadu: 6928887
 - Lokalizacja: zdecydowanie Podkarpacie
 
Re: SMR i Speedline. Diabeł tkwi w szczegółach?
Mogę popołudniu zważyć zarówno speedline jak i SMR jak kogoś to interesuje.
			
			
									
						
							Sprzedam dużo części do skrzyń biegów BE1/BE3 (dzwony, korpusy, koła zębate, dyferencjały itd)
			
						- MichalKowalski
 - Junior
 - Posty: 329
 - Rejestracja: 04 lut czw, 2010 10:58 am
 - Posiadany PUG: 205 cabriolet '94 (TU3MC/Z), 205 Gentry manual '90 (XU9J1), 205 Roland Garros '90 (TU3M)
 - Lokalizacja: Hamburg / Warszawa
 
Re: SMR i Speedline. Diabeł tkwi w szczegółach?
Według wszelkich dostępnych danych SL299 waży 8,1kg, czyli 10% mniej niż SMR ważący 9kg.
Czy w przypadku SL201 też tak jest to nie wiem, mogę zważyć przy okazji, bo chyba mam jedną ory speedline. Pozostałe 4 sztuki na samochodzie mam SMR, a 299 wczoraj też kupiłem SMR.
Także musimy się chyba razem spotkać na umartwianie.
			
			
									
						
										
						Czy w przypadku SL201 też tak jest to nie wiem, mogę zważyć przy okazji, bo chyba mam jedną ory speedline. Pozostałe 4 sztuki na samochodzie mam SMR, a 299 wczoraj też kupiłem SMR.
Także musimy się chyba razem spotkać na umartwianie.
- fila1223
 - Uzalezniony
 - Posty: 844
 - Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 8:47 pm
 - Posiadany PUG: 205 zenith s16 in progres
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Kielce
 
Re: SMR i Speedline. Diabeł tkwi w szczegółach?
Ja mam jedną felge speedline a reszte smr a w komplecie zimowym mam jedną smr reszte speedline. Wiec przyłączam sie do spota z umartwianiem  
			
			
									
						
										
						- woocash
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4588
 - Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
 - Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
 - Numer Gadu-gadu: 9752783
 - Lokalizacja: Katowice
 
Re: SMR i Speedline. Diabeł tkwi w szczegółach?
z pewnością speedline to alu z tytanem a SMR to gównolit... bez przesady - różnica w wadze pewnie wynika z tego, że speedline to twardszy stop a SMR bardziej miękki.
więc wybór taki - albo felga łatwiej pęka, albo się łatwiej gnie
ale... to chyba jest dość oczywiste a ja zmęczony.
ja nie zamierzam moich ani pękać ani giąć...
/mam speedline jak coś
/
PS - przypomina mi to dyskusje sprzed lat - która rama rowerowa lepsza - 7075 czy 6061
 
nawet jeśli to jest jakieś 7075, to nie jest to taki gównolit jak ZnAl z którego robi się gaźniki
 śpijcie spokojnie...
			
			
									
						
							więc wybór taki - albo felga łatwiej pęka, albo się łatwiej gnie
ale... to chyba jest dość oczywiste a ja zmęczony.
ja nie zamierzam moich ani pękać ani giąć...
/mam speedline jak coś
PS - przypomina mi to dyskusje sprzed lat - która rama rowerowa lepsza - 7075 czy 6061
nawet jeśli to jest jakieś 7075, to nie jest to taki gównolit jak ZnAl z którego robi się gaźniki
Najaktywniejszy w dziale:	Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
			
						[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- krzyska
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2097
 - Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
 - Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: okolice Kruszwicy
 
Re: SMR i Speedline. Diabeł tkwi w szczegółach?
Speedline to twardy zawodnik. Na zapasie miałem taką konkretnie masakrowaną z powyłamywanym od zewnątrz j wewnątrz rantem ale była wzglednie prosta. Atiwy przy nich gną się od samego patrzenia.
			
			
									
						
							GTI_Efekt Masy 
			
						- mulec
 - Junior
 - Posty: 241
 - Rejestracja: 07 sty wt, 2014 8:29 pm
 - Posiadany PUG: 205 1.1 XR (91'), 205 1.8D Mito (95')
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Kraków
 
Re: SMR i Speedline. Diabeł tkwi w szczegółach?
Jakieś skutki uboczne po założeniu na jedną oś sl201 SMR i Speedline? 
			
			
									
						
										
						- zmac
 - Uzalezniony
 - Posty: 529
 - Rejestracja: 11 sty ndz, 2009 9:27 am
 - Posiadany PUG: 309 gti, 206 gti, 205 cj
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Żyrardów/Garwolin
 
Re: SMR i Speedline. Diabeł tkwi w szczegółach?
Tak żeby dolać oliwy do ognia  
 Miałem tylko jedną taka sztukę
			
			
									
						
										
						- moralez
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4915
 - Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
 - Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
 - Numer Gadu-gadu: 2955602
 - Lokalizacja: Włocławek
 - Kontakt:
 
Re: SMR i Speedline. Diabeł tkwi w szczegółach?
A jesli mam cos co przypomina SL201 made in spain to co to za firma bo na feldze nie mogłem znaleźć
			
							
			
									
						
										
						- nowak68
 - Maniak
 - Posty: 1892
 - Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
 - Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Świętygród
 
Re: SMR i Speedline. Diabeł tkwi w szczegółach?
Ładne  
			
			
									
						
							Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
			
						- fila1223
 - Uzalezniony
 - Posty: 844
 - Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 8:47 pm
 - Posiadany PUG: 205 zenith s16 in progres
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Kielce
 
Re: SMR i Speedline. Diabeł tkwi w szczegółach?
Made in spain to chyba smr są
			
			
									
						
										
						- DJPreZes
 - Moderator
 - Posty: 4593
 - Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
 - Posiadany PUG: Roland Garros/307
 - Numer Gadu-gadu: 2516096
 - Lokalizacja: Gdynia
 
Re: SMR i Speedline. Diabeł tkwi w szczegółach?
No to podsumowanie...
Włochy - Speedline
Francja - SMR
Beglia - Lemmers
Hiszpania - ?!
			
			
									
						
							Włochy - Speedline
Francja - SMR
Beglia - Lemmers
Hiszpania - ?!
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio

			
						