GTI Le Mans "Harriet"
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: GTI Le Mans "Harriet"
W Indianie od grodzi silnika do tyłu miałem "nówka z salonu". Przód za to... oj co tam się działo.
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6944
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: GTI Le Mans "Harriet"
Auto po konserwacji podwozia i blacharce. Dorobione nowe uchwyty zderzaka tylnego. Wszystkie poważne tematy korozyjne usunięte i zabezpieczone.
Wczoraj sędziwa Harriet dostała skierowanie do lakiernika. Tutaj w "poczekalni".
Niestety nie udał się plan lakierowania auta tylko do linii poszerzeń. Będą malowane też tylne błotniki. Ory kalkomanie znikną, ale dorobiłem już nowe.
Po powrocie z komory będą jeszcze czyszczone i konserwowane drzwi i profile zamknięte. Tak go oblepię smarowidłami, że żadna rdza się nie przyklei
Kupiłem już śruby zderzaków z nierdzewki. Planuję też założyć odnowione, czyli pomalowane zderzaki i poszerzenia. Nie wiem tylko, czy kupić Dinitrol gładki, czy strukturalny...
Wczoraj sędziwa Harriet dostała skierowanie do lakiernika. Tutaj w "poczekalni".
Niestety nie udał się plan lakierowania auta tylko do linii poszerzeń. Będą malowane też tylne błotniki. Ory kalkomanie znikną, ale dorobiłem już nowe.
Po powrocie z komory będą jeszcze czyszczone i konserwowane drzwi i profile zamknięte. Tak go oblepię smarowidłami, że żadna rdza się nie przyklei
Kupiłem już śruby zderzaków z nierdzewki. Planuję też założyć odnowione, czyli pomalowane zderzaki i poszerzenia. Nie wiem tylko, czy kupić Dinitrol gładki, czy strukturalny...
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- nowak68
- Maniak
- Posty: 1892
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
- Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Świętygród
Re: GTI Le Mans "Harriet"
Fajnie że działasz w temacie rudej. Dużo pracy jeszcze Cię czeka, a pewnie jeszcze więcej niespodzianek.
Fajnie jest ogarnąć wszystko za jednym razem
P.S.
Toż mój gentry 1991 rocznik, i też sędziwy być musi
Fajnie jest ogarnąć wszystko za jednym razem
P.S.
Toż mój gentry 1991 rocznik, i też sędziwy być musi
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
- fila1223
- Uzalezniony
- Posty: 844
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 8:47 pm
- Posiadany PUG: 205 zenith s16 in progres
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: GTI Le Mans "Harriet"
te opony prawie jak z rajdów ki WRC
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6944
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: GTI Le Mans "Harriet"
Ważą się losy LeMansa...
To jest ten etap, gdy auto wygląda fatalnie, nie przypomina rasowego hot-hatcha i szlaja się po niezbyt eksluzywnych rejonach, takich jak na przykład to podwórko u lakiernika
Z dobrych wieści - gość robił już jedną forumową 205-tkę i zrobił ją bardzo dobrze.
To jest ten etap, gdy auto wygląda fatalnie, nie przypomina rasowego hot-hatcha i szlaja się po niezbyt eksluzywnych rejonach, takich jak na przykład to podwórko u lakiernika
Z dobrych wieści - gość robił już jedną forumową 205-tkę i zrobił ją bardzo dobrze.
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- nowak68
- Maniak
- Posty: 1892
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
- Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Świętygród
Re: GTI Le Mans "Harriet"
Na tym etapie, wygląda jak wygląda Jeśli uważasz że to wystarczy to ok
Mając tyle na wierzchu może pójść krok dalej
Powodzenia i cierpliwości życzę
Mając tyle na wierzchu może pójść krok dalej
Powodzenia i cierpliwości życzę
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
-
- Maniak
- Posty: 1281
- Rejestracja: 08 sty wt, 2008 10:23 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Jasło
Re: GTI Le Mans "Harriet"
Lepiej nawet że stoi kolo kosza i niech tam stoi...
Szpachla doschnie, ułoży się i nie będzie niespodzianek w postaci "zapadnięć"
Ja bym tego "szpeca" nie poganiał
Robić mokro na mokro nie sztuka, a potem załamywać ręce że wyszły "esy-floresy"
Szpachla doschnie, ułoży się i nie będzie niespodzianek w postaci "zapadnięć"
Ja bym tego "szpeca" nie poganiał
Robić mokro na mokro nie sztuka, a potem załamywać ręce że wyszły "esy-floresy"
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6944
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: GTI Le Mans "Harriet"
Długo próbowałem interpretować posta Babelo, ale do dziś nie wiem, o co dokładnie mu chodziło. Nie odpisał mi na PW, więc przekaz na zawsze pozostanie tajemnicą
Tak, czy inaczej M0MY koniec listopada, a Harriet dalej stoi koło tego samego śmietnika...
Tak, czy inaczej M0MY koniec listopada, a Harriet dalej stoi koło tego samego śmietnika...
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- nowak68
- Maniak
- Posty: 1892
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
- Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Świętygród
Re: GTI Le Mans "Harriet"
Cudnie Auto będzie nie do poznania
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
- simon3
- Maniak
- Posty: 1082
- Rejestracja: 03 lis ndz, 2013 3:53 pm
- Posiadany PUG: 205 XS 1.4 XY8 Leżak '88
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław
Re: GTI Le Mans "Harriet"
Może chodziło mu zgranie kolorów?RafGentry pisze:Długo próbowałem interpretować posta Babelo, ale do dziś nie wiem, o co dokładnie mu chodziło.
"Harriet" pięknieje...
Leżak, Monoblok, Suitcase... XY...
- mlody333
- Uzalezniony
- Posty: 946
- Rejestracja: 23 cze sob, 2012 4:39 pm
- Posiadany PUG: Był 205, 307 jest 106 TU1JP oraz 207 TU5JP4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: GTI Le Mans "Harriet"
Bebelo w swoim przekazie pisał o mozliwych wadach lakierniczych 'zapadniecia i esy floresy' i technice lakierowania 'mokro na mokro'. Taki slang lakiernikow
-
- Maniak
- Posty: 1281
- Rejestracja: 08 sty wt, 2008 10:23 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Jasło
Re: GTI Le Mans "Harriet"
Dokładnie Młody Na efekt końcowy drugą rzeczą oprócz umiejętności lakiernika jest czas. I osobiście uważam że malowanie elementu w jeden dzień to głupota i chęć szybkiego zarobku, owszem można tak robić ale trzeba dysponować konkretnym promiennikiem. Im dłużej każde warstwy schną i się układają tym lepiej. I podejrzewam że w tej szpachli nie stał za długo pod chmurką. Jak mogę coś doradzić to zrobiłbym zabezpieczenie wew nadkoli jeśli były malowane. Lakier jest świeży i bardziej podatny na obicia, zresztą podejrzewam że Rafał nie nakręci nie wiadomo ile km
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6944
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: GTI Le Mans "Harriet"
Dzięki Babelo za wyjaśnienia.
Auto stoi cały czas w hali. Wyjeżdża tylko na czas przetaczania innych aut do komory lakierniczej i czasem, jak przyjeżdżam na oględziny w świetle dziennym.
Lakiernik ma sentyment do 205-tek, bo parę dobrych lat temu robił Garrosa Ś.P. Pszemqa.
Widzę, że się przykładał do roboty wtedy i teraz też. Uznał, że klapę i maskę trzeba pomalować obustronnie, więc nie protestowałem. Lakier był po położeniu naświetlany promiennikiem, nic nie było robione na szybkensa.
Nadkola są zakonserwowane i zabezpieczone. Przed składaniem konserwacja obejmie jeszcze profile zamknięte. To auto ma być moim przyszłym daily (o ile coś mi się nie odmieni), więc raczej będzie robiło więcej kilometrów, niż mniej.
Daleka do tego droga, ale przed rozpoczęciem użytkowania LeMansa zabezpieczę lakier jakąś powłoką detailerską. Wiadomo, że się będzie obijać. Widzę to po malowanych elementach w dizelku. Ory lakier jest pancerny w porównaniu z tymi nowymi.
Auto stoi cały czas w hali. Wyjeżdża tylko na czas przetaczania innych aut do komory lakierniczej i czasem, jak przyjeżdżam na oględziny w świetle dziennym.
Lakiernik ma sentyment do 205-tek, bo parę dobrych lat temu robił Garrosa Ś.P. Pszemqa.
Widzę, że się przykładał do roboty wtedy i teraz też. Uznał, że klapę i maskę trzeba pomalować obustronnie, więc nie protestowałem. Lakier był po położeniu naświetlany promiennikiem, nic nie było robione na szybkensa.
Nadkola są zakonserwowane i zabezpieczone. Przed składaniem konserwacja obejmie jeszcze profile zamknięte. To auto ma być moim przyszłym daily (o ile coś mi się nie odmieni), więc raczej będzie robiło więcej kilometrów, niż mniej.
Daleka do tego droga, ale przed rozpoczęciem użytkowania LeMansa zabezpieczę lakier jakąś powłoką detailerską. Wiadomo, że się będzie obijać. Widzę to po malowanych elementach w dizelku. Ory lakier jest pancerny w porównaniu z tymi nowymi.
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: GTI Le Mans "Harriet"
Czyli jednak polakierowany po całości No i słusznie, bo nie będzie widać różnicy odcieni, co akurat przy Miami mogło by być bardzo widoczne.
Co do samej technologii lakierowania i suszenia. Wystawianie auta na zewnątrz w trakcie roboty ma sens tylko, gdy jest słonecznie. Promieniowanie słoneczne robi zdecydowanie lepszą robotę niż promienniki. No ale taki promiennik ustawia się na 15-20 minut i teoretycznie z głowy, a na słońcu to musi trochę dłużej poleżeć.
Całego RG suszyłem na słońcu, a blachy dodatkowo w szklarni i absolutnie nic nie siadło, a wiem, że użyłem miejscami za dużych gradacji papieru.
p.s. Takie małe zboczenie Pomalować to można grzejnik w kuchni, samochody się lakieruje
Co do samej technologii lakierowania i suszenia. Wystawianie auta na zewnątrz w trakcie roboty ma sens tylko, gdy jest słonecznie. Promieniowanie słoneczne robi zdecydowanie lepszą robotę niż promienniki. No ale taki promiennik ustawia się na 15-20 minut i teoretycznie z głowy, a na słońcu to musi trochę dłużej poleżeć.
Całego RG suszyłem na słońcu, a blachy dodatkowo w szklarni i absolutnie nic nie siadło, a wiem, że użyłem miejscami za dużych gradacji papieru.
p.s. Takie małe zboczenie Pomalować to można grzejnik w kuchni, samochody się lakieruje
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/