napięcie zasilania pompy paliwa xs 1.4
- pepek69
- Junior
- Posty: 105
- Rejestracja: 22 lis sob, 2014 7:14 pm
- Posiadany PUG: avatar
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Katowice
napięcie zasilania pompy paliwa xs 1.4
jak w temacie - padło mi palenie na benzynie - nie wiem co padło i moje pytanie jakie jest napięcie zasilania pompy paliwa w zbiorniku ? zastanawiałem sie - może pompa ale przy pomiarze pokazuje mi jakieś około 5V z wahaniami. mam lpg i też nie wiem czy prawidłowo przełącza na wtrysk benzyny i dlatego moje pytanie. najpierw zasilanie pompy - potem czy pompa jest ok a na koniec LPG
dajcie znać
dajcie znać
205 XS 1.4 55KW 90r czerwony
205 XS 1.4 + LPG 55KW 90r grafitowy
205 XS 1.4 + LPG 55KW 90r grafitowy
- kojot662
- Junior
- Posty: 279
- Rejestracja: 25 gru śr, 2013 2:16 am
- Posiadany PUG: 205 xs
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Gorlice
Re: napięcie zasilania pompy paliwa xs 1.4
Miałem podobnie, padł przekaźnik w schowku na górze od strony pasażera, ponieważ przewody od kostki nie stykaly się dobrze... wymiana kostki, skrócenie przewodów o 3 cm i jest git.. spróbuj tam popatrzeć
tapatalk, Huawei P8
tapatalk, Huawei P8
peugeot 205 1.4 xs
- pepek69
- Junior
- Posty: 105
- Rejestracja: 22 lis sob, 2014 7:14 pm
- Posiadany PUG: avatar
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Katowice
Re: napięcie zasilania pompy paliwa xs 1.4
dzięki - pokombinuje ale przez wekend dzięki za sugestie
205 XS 1.4 55KW 90r czerwony
205 XS 1.4 + LPG 55KW 90r grafitowy
205 XS 1.4 + LPG 55KW 90r grafitowy
- pepek69
- Junior
- Posty: 105
- Rejestracja: 22 lis sob, 2014 7:14 pm
- Posiadany PUG: avatar
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Katowice
Re: napięcie zasilania pompy paliwa xs 1.4
wrocilem z garazu... rozkrecilem prawie cala deske z prawe strony i z lej i srodek (dzieki kojot ) i nic nie znalazlem cala wiazka
od pompy w zbiorniku leci lewa strona od kirowcy i wychodzi tuz przy skrzynce bezp z lewej strony. przewody zasilajace z pompy sawpiete w obudowe bezp. wiec chyba ktorys z tych przekaznikow jest od pompy. ktos ma jakas wiedza ? sory ale pisze na kl ekranowej
pomozcie ...
musze poczytac etzolda moze tam bedzie opis calej skrzynki
od pompy w zbiorniku leci lewa strona od kirowcy i wychodzi tuz przy skrzynce bezp z lewej strony. przewody zasilajace z pompy sawpiete w obudowe bezp. wiec chyba ktorys z tych przekaznikow jest od pompy. ktos ma jakas wiedza ? sory ale pisze na kl ekranowej
pomozcie ...
musze poczytac etzolda moze tam bedzie opis calej skrzynki
205 XS 1.4 55KW 90r czerwony
205 XS 1.4 + LPG 55KW 90r grafitowy
205 XS 1.4 + LPG 55KW 90r grafitowy
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: napięcie zasilania pompy paliwa xs 1.4
Jeżeli w schowku nie masz przekaźników, muszą być przy lewym kielichu pod maską.
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- pepek69
- Junior
- Posty: 105
- Rejestracja: 22 lis sob, 2014 7:14 pm
- Posiadany PUG: avatar
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Katowice
Re: napięcie zasilania pompy paliwa xs 1.4
http://www.forum.205.pl/viewtopic.php?t=15989&p=158006
wlasnie . dwa zielone bracia
czyli napiecie teraz na pompie w okolicach 4 , 6 volt to wina jednego z nich ?
mam 2 sztuki XS 1.4 takie same ale nigdy nie mialem takich problemow - choc jeden ciagle stoi w odbudowie ale zawsze wiedzialem ze sa tam pod maska 2 przekazniki zielone ... i w jednym i w drugim
wlasnie . dwa zielone bracia
czyli napiecie teraz na pompie w okolicach 4 , 6 volt to wina jednego z nich ?
mam 2 sztuki XS 1.4 takie same ale nigdy nie mialem takich problemow - choc jeden ciagle stoi w odbudowie ale zawsze wiedzialem ze sa tam pod maska 2 przekazniki zielone ... i w jednym i w drugim
Ostatnio zmieniony 25 mar sob, 2017 9:34 pm przez pepek69, łącznie zmieniany 1 raz.
205 XS 1.4 55KW 90r czerwony
205 XS 1.4 + LPG 55KW 90r grafitowy
205 XS 1.4 + LPG 55KW 90r grafitowy
- pepek69
- Junior
- Posty: 105
- Rejestracja: 22 lis sob, 2014 7:14 pm
- Posiadany PUG: avatar
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Katowice
Re: napięcie zasilania pompy paliwa xs 1.4
mam 2 sztuki XS 1.4 takie same ale nigdy nie mialem takich problemow - choc jeden ciagle stoi w odbudowie ale zawsze wiedzialem ze sa tam pod maska 2 przekazniki zielone ... i w jednym i w drugim
205 XS 1.4 55KW 90r czerwony
205 XS 1.4 + LPG 55KW 90r grafitowy
205 XS 1.4 + LPG 55KW 90r grafitowy
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: napięcie zasilania pompy paliwa xs 1.4
Sprawdź same przekaźniki i wszystkie konektory. Sam miałem taki problem w RG. Skorodowały konektory i pomogła dopiero wymiana całych kostek.
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- pepek69
- Junior
- Posty: 105
- Rejestracja: 22 lis sob, 2014 7:14 pm
- Posiadany PUG: avatar
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Katowice
Re: napięcie zasilania pompy paliwa xs 1.4
no wszystko ok ale jakie ma być zasilanie na pompie ... ktoś poda dane czy jakl dojde i naprawie to mam sobie zmierzyć ...
a poniżej dam zdjęcie duży okrągły na dwa przewody to pompa w zbiorniku a ten mniejszy okrągły ? czujnik poziomu ? a po co ktoś wpinał się kablami do tego czujnika poprzez skrzynkę podłączoną przy bezpiecznikach ... przecie z alarm i jakaś blokada zapłonu to przez ewentualne zasilanie pompy paliwa czyli ta druga kostka ...
no i pytanie zasadnicze też ... jedna puszka to centralny zamek a czym jest ta druga ? podpięta pod czujnik w zbiorniku paliwa ? alarm z odcięciem ? ale czego ... pilot mam do centralnego zamka który przestał działać a druga puszka to już nie mam pojęcia ...
a poniżej dam zdjęcie duży okrągły na dwa przewody to pompa w zbiorniku a ten mniejszy okrągły ? czujnik poziomu ? a po co ktoś wpinał się kablami do tego czujnika poprzez skrzynkę podłączoną przy bezpiecznikach ... przecie z alarm i jakaś blokada zapłonu to przez ewentualne zasilanie pompy paliwa czyli ta druga kostka ...
no i pytanie zasadnicze też ... jedna puszka to centralny zamek a czym jest ta druga ? podpięta pod czujnik w zbiorniku paliwa ? alarm z odcięciem ? ale czego ... pilot mam do centralnego zamka który przestał działać a druga puszka to już nie mam pojęcia ...
205 XS 1.4 55KW 90r czerwony
205 XS 1.4 + LPG 55KW 90r grafitowy
205 XS 1.4 + LPG 55KW 90r grafitowy
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: napięcie zasilania pompy paliwa xs 1.4
12v. Jakie inne miało by być?
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- pepek69
- Junior
- Posty: 105
- Rejestracja: 22 lis sob, 2014 7:14 pm
- Posiadany PUG: avatar
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Katowice
Re: napięcie zasilania pompy paliwa xs 1.4
no wiesz - nie miałem pojęcia - przestał mi gadać na benzynie i zacząłem myśleć - logiczne ze niby 12 V - ja miałem dużo do czynienia z pecetami i tam na płycie jest ok 5 volt i inne - z autami pracuje na codzień ale elektrykiem nie jestem ... więc pytam i nie dziw się. zbadałem napięcie i pokazując między 4 a 6 volt zdziwiło mnie to i dlatego zapytałem i dzięki za pomoc i wszelkie odpowiedzi - zamienie przekaźniki i na pewno opisze czy coś pomoglo ...
na razie dzięki ide spać. jutro dalej zabawa.
Pozdrawiam.
na razie dzięki ide spać. jutro dalej zabawa.
Pozdrawiam.
205 XS 1.4 55KW 90r czerwony
205 XS 1.4 + LPG 55KW 90r grafitowy
205 XS 1.4 + LPG 55KW 90r grafitowy
- pepek69
- Junior
- Posty: 105
- Rejestracja: 22 lis sob, 2014 7:14 pm
- Posiadany PUG: avatar
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Katowice
Re: napięcie zasilania pompy paliwa xs 1.4
po wielkim rozbebeszaniu, rozkręcaniu itd po gmeraniu we wiązce całej i skrzynce bezpieczników napięcie powrócilo 12V i to na starych przekaźnikach pod maską (zielone bracia bliźniaki) może tam gdzieś jest problem ale ...
przy pompie paliwa przy zbiorniku - napięcie 12,7 V około ale po podpięciu żarowki H4 - zero świecenia - nawet przy zwarciu kabelków zasilających 12V nie wywaliło bezpiecznika tylko nic- absolutnie nic - po rozłączeniu zwartych kabli na mierniku dalej jest 12,7 - 13,2 V ale po podłączeniu pompy pod bezpośrednie 12V działq i podaje i auto jeździ. jest problem z ory inst zasilającą pompe paliwa - gdzieś ucieka podobno MASA - tak wyczytałem. albo luźne albo przerdzewiałe i słabo podające prąd przewody.
na chwile obecną zrobiłem - odłączyłem kostke zasilającą pompę - podłączyłem bajpas do pompy pod 12V pojawiające się po włączeniu zapłonu i dodatkowo przełącznik na + dochodzącym do pompy
na dzisiaj działa i jest ok ale przyczyna choroby jest nieznana. czekam na jakieś dalsze sugestie.
swoją drogą jedna puszka ze zdjęć to moduł centralnego zamka - u mnie przestał działac - druga puszka to moduł alarmu którego nigdy jak go kupiłem nie było - z podłączeniem do obu krańcówek drzwi i co dziwne do czujnika poziomu paliwa i dwa czarne kabelki wychodzące do komory silnika i tam same kabelki ... a miała być chyba syrena (bez ogona) tyle doszedłem szukając i czytając.
wychodzi na to że wszystko do amputacji.
przy pompie paliwa przy zbiorniku - napięcie 12,7 V około ale po podpięciu żarowki H4 - zero świecenia - nawet przy zwarciu kabelków zasilających 12V nie wywaliło bezpiecznika tylko nic- absolutnie nic - po rozłączeniu zwartych kabli na mierniku dalej jest 12,7 - 13,2 V ale po podłączeniu pompy pod bezpośrednie 12V działq i podaje i auto jeździ. jest problem z ory inst zasilającą pompe paliwa - gdzieś ucieka podobno MASA - tak wyczytałem. albo luźne albo przerdzewiałe i słabo podające prąd przewody.
na chwile obecną zrobiłem - odłączyłem kostke zasilającą pompę - podłączyłem bajpas do pompy pod 12V pojawiające się po włączeniu zapłonu i dodatkowo przełącznik na + dochodzącym do pompy
na dzisiaj działa i jest ok ale przyczyna choroby jest nieznana. czekam na jakieś dalsze sugestie.
swoją drogą jedna puszka ze zdjęć to moduł centralnego zamka - u mnie przestał działac - druga puszka to moduł alarmu którego nigdy jak go kupiłem nie było - z podłączeniem do obu krańcówek drzwi i co dziwne do czujnika poziomu paliwa i dwa czarne kabelki wychodzące do komory silnika i tam same kabelki ... a miała być chyba syrena (bez ogona) tyle doszedłem szukając i czytając.
wychodzi na to że wszystko do amputacji.
205 XS 1.4 55KW 90r czerwony
205 XS 1.4 + LPG 55KW 90r grafitowy
205 XS 1.4 + LPG 55KW 90r grafitowy