Dyskusje na temat serwisowania, naprawiania oraz modyfikowania silnikow typu TU.
			
		
		
			
				
								bhejduk 							 
						Uzalezniony 			
		Posty:  518  		Rejestracja:  20 wrz wt, 2011 11:36 pm 		
		
											Posiadany PUG:  Roland Garros Cabrio 1.4 
												Lokalizacja:  Łódź 
							
						
		 
		
						
					
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: bhejduk   »  06 sty pn, 2014 11:23 pm 
			
			
			
			
			
			Na zdjęciu zaznaczyłem miejsce które wygląda jakby było ułamane, czy ktoś ma do czego to porównać? Czy tam coś powinno być? 
 
Może jak przewracałem silnik po betonie to się porysował i dlatego tak wygląda.
 
			
			
									
						
							Bartek jestem.
			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								bhejduk 							 
						Uzalezniony 			
		Posty:  518  		Rejestracja:  20 wrz wt, 2011 11:36 pm 		
		
											Posiadany PUG:  Roland Garros Cabrio 1.4 
												Lokalizacja:  Łódź 
							
						
		 
		
						
					
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: bhejduk   »  07 sty wt, 2014 8:48 pm 
			
			
			
			
			
			Nikt nic nie wie?
			
			
									
						
							Bartek jestem.
			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								szysz61 							 
						Junior 			
		Posty:  160  		Rejestracja:  05 wrz śr, 2012 10:10 pm 		
		
											Posiadany PUG:  205 RG 1990, 205 cabrio RG 1992 
												Numer Gadu-gadu:  0 
												Lokalizacja:  Kościerzyna 
							
						
		 
		
						
					
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: szysz61   »  07 sty wt, 2014 10:18 pm 
			
			
			
			
			
			Według mnie wszystko jest ok. Zobacz zdjęcie z mojego remontu silnika.
			
							
					
						Załączniki
					 
											
			
				
			 
					 
		
		
		
			 
									 
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								bhejduk 							 
						Uzalezniony 			
		Posty:  518  		Rejestracja:  20 wrz wt, 2011 11:36 pm 		
		
											Posiadany PUG:  Roland Garros Cabrio 1.4 
												Lokalizacja:  Łódź 
							
						
		 
		
						
					
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: bhejduk   »  07 sty wt, 2014 11:01 pm 
			
			
			
			
			
			Czyli porysowało się podczas przekładania, dziękuję Ci Szysz! Nie muszę szukać tej części bloku.
			
			
									
						
							Bartek jestem.
			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								gti&green 							 
						Junior 			
		Posty:  220  		Rejestracja:  11 sie śr, 2010 2:17 pm 		
		
											Posiadany PUG:  był RG 1.4 1991r, GTi 1.9 1991r, był green 1.1 zeswapowany na 1.4 1991r i nowy nabytek XS 1.4 1991r 
												Numer Gadu-gadu:  5809515 
							
						
		 
		
						
					
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: gti&green   »  16 sty czw, 2014 12:17 am 
			
			
			
			
			
			Wszystko gra, mnie się kiedyś taki kawałek faktycznie ułamał i nie miało to znaczenia 
 
			
			
									
						
							205... i wszystko inne zostaje w tyle 
Technik konserwacji zabytków, w pracy i w garażu :p
			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								bhejduk 							 
						Uzalezniony 			
		Posty:  518  		Rejestracja:  20 wrz wt, 2011 11:36 pm 		
		
											Posiadany PUG:  Roland Garros Cabrio 1.4 
												Lokalizacja:  Łódź 
							
						
		 
		
						
					
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: bhejduk   »  21 sty wt, 2014 9:25 am 
			
			
			
			
			
			W sumie to mnie cieszy że wszystko jest ok, ale jak dokładniej liczę ten remont to trochę ochłonąłem, zastanawiam się jednak nad swapem na inną jednostkę, aczkolwiek decyzji nie podjąłem jeszcze ostatecznej, rozmawiam z ludźmi i jednak zachęcają do remontu, bo taki silnik jest najpewniejszy.
			
			
									
						
							Bartek jestem.
			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Bartek4 							 
						Junior 			
		Posty:  184  		Rejestracja:  30 cze wt, 2015 8:13 am 		
		
											Posiadany PUG:  205 Green, ex.205 RG 
												Numer Gadu-gadu:  0 
												Lokalizacja:  Frankfurt / Sosnowiec 
							
						
		 
		
						
					
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Bartek4   »  03 lis pt, 2017 9:05 pm 
			
			
			
			
			
			czy mogl by sie ktos podzielic numerem uszczelki pod aparat zaplonowy dla silnika TU - 1.4 - 75KM i gdzie kupowal ?
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								szysz61 							 
						Junior 			
		Posty:  160  		Rejestracja:  05 wrz śr, 2012 10:10 pm 		
		
											Posiadany PUG:  205 RG 1990, 205 cabrio RG 1992 
												Numer Gadu-gadu:  0 
												Lokalizacja:  Kościerzyna 
							
						
		 
		
						
					
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: szysz61   »  04 lis sob, 2017 9:20 pm 
			
			
			
			
			
			Chodzi ci o tą twardą o grubości 6mm.Jeśli tak proponuję poszukać na szrotach lub na stronie salko.pl
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								grzesiek309 							 
						Peugeot 205 Master 			
		Posty:  5502  		Rejestracja:  01 lis ndz, 2009 8:13 pm 		
		
											Posiadany PUG:  Dużo 205 & Partner V6 
												Numer Gadu-gadu:  0 
																	Lokalizacja:  Białystok 
							
							
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: grzesiek309   »  04 lis sob, 2017 10:38 pm 
			
			
			
			
			
			5933 60 to numer oryginału. Jest to w zasadzie zwykły oring, ale wymiarów nie znam 
 
			
			
									
						
							Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia... 
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko 
  https://www.facebook.com/205renovation/